SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



svētdiena, 2010. gada 21. novembris

grāmata "Gaidības un radības ar prieku".

šī grāmata viennozīmīgi ir Pērle.
domas, kas izteiktas tajā, nes kā gaismas starus topošajām māmiņām, kuras vēlas uzzināt ko vairak par dažreiz nezināmo,bet īpašo gaidību un radību laiku.
esmu ļoti pateicīga, savai kolēģei, arī dūlai- Lindai Rozenbahai, par šīs grāmatas izdošanu. Grāmata ir bijusi ne tikai iedrošinājums man, bet daudzām, jo daudzam sievietēm un es esmu pārliecināta, ka šī grāmata vēl daudziem dos pārliecību par dabiskām dzemdībam vai vismaz ļaus ieraudzīt dzemdības no cita skatu punkta, nevis tradicionālā priekšstata, ka dzemdības ir tikai ciešanas...

šī gramata ir pirmais Latvijas vecmāšu orģināldarbs- kas nozīmē, ka grāmatas tapšanā piedalījušās vecmātes- Rudīte Brūvere, Dina Ceple, ka arī psihologe Irēna Kondrāte.
Rakstu krājuma autore ievadā piemin, ka "šis rakstu krājums ir vien dažas "ceļa norādes" tām gimenēm, kuras vēlas piedzīvot dabiskas dzemdības, radības bez bailēm, ar prieku".

Uzskatu, ka šī grāmata ir obligātā literatūra topošajām māmiņām, no diemžēl šaurā dzemdniecības tēmas grāmatu klāsta, kas pieejams mūsu gramatnīcās.
Grāmata ir sadalīta tēmās- "Grūtniecība", "Dzemdību plāns", "Gatavojoties dzemdībām", "Radības", "Pēcdzemdību periods", "Dzemdību stāsti".
(p.s. zinu, ka šogad šī gramata ir pārizdota un tai nākušas klāt nodaļas par ūdensdzemdībām un zāļu tējām)

Un zini, izlasot gramatu, man nevienu brīdi nelikās ka kāds mani grib par kaut ko pārliecināt vai piemānīt, jo tur rakstītais ir tieši kā dzīvē, tieši kā es sajūtos, tieši kā es piedzīvoju. Patiesi piedzīvotās sajūtas un padomi ir patiešam īsti un noderīgi, kas mani nepārprotami pārliecina, ka šī grāmata apraksta Patiesību.

Citāti, kuri man kļuva ļoti īpaši pēc grāmatas izlasīšanas -
  • "Ja vēlies atvērties un ļauties mazuļa piedzimšanai, tev ir japieskaņo sava elpa kustībām, nav jāraizējas- "es par skaļu elpoju", vai "kā es no malas izskatos", jo ar šādu attieksmi nedz var orgasmu sasniegt, nedz bērnu piedzemdēt. (...) Dzemdēšana ir kā mīlēšanās- kur pirmkārt liela nozīme ir brīvai elpai, ka žokļu un sejas muskuļiem ir tieša saikne ar dzemdes un maksts muskulatūru,-ja vieni ir saspringti tad arī otri tādi ir. Tapat kā sakostiem zobiem būs grūti tikt līdz orgasmam, tāpat arī bērniņš nevarēs virzīties pa eju, kur ir saspringti muskuļi. Līdzīgi elpa ir skaļa gan mīlējoties, gan piedzimstot un dzemdējot, gan aizejot Mūžībā."
  • Personīgi man otrajās dzemdībās palīzeja gramatā aprakstītā "Ūdensrozes meditācija" (18.lpp)
  • "Bērni paši zina, kad viņiem jādzimst, un tas notiek brīdī, kad abi - gan bērns, gan mamma- ir tam gatavi."
  • "Kā vislabāk dzemdēt zini... Tu pati!"


"Gaidības un radības ar prieku"
aut. Linda Rozenbaha sadarbībā ar vecmātēm Dinu Cepli un Rudīti Brūveri,
kā arī psiholoģi Irēnu Kondrāti,
Autorizdevums
Rīga, 2008
cena ~7,-Ls
es patiešām ļoti ceru, ka šī grāmata dos Tev noderīgas atziņas gaidību un radību laikam un ļaus Tev piedzīvot šo laiku ar prieku! -Pērļu mamma



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru