SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



piektdiena, 2011. gada 9. decembris

122011.

Par Pērļu mammas ikmēneša slejas mūziku, man šoreiz nebija ne mazākās šaubas:
kamēr šī sleja top - skan šis -
http://www.youtube.com/watch?v=5mQhRftUxc4&feature=youtu.be
viena no visskaistākajām dziesmām pasaulē, ko dzied mana draudzene Anete
un pēc tam skan šis
http://tramplini.bandcamp.com/
jaunais grupas Tramplīni CD "Švīkas", ko ar lielu prieku esmu sagaidījusi!

šī varētu 100% būt es šobrīd. trūkst tikai medicīniska satura grāmatas apkārt.
avots: pinterest.com

Taču kamēr es kārtīgi mācos un gatavojos sesijai, tikmēr saviem bloga lasītājiem un uzticīgajām lasītājām, ziņoju par to, kur smelties decembra iedvesmu.

9.12
Ja vēl līdz Jums nav nonācis info par Kids-Gazette bloga autores Santas online žurnālu...
Lūdzu, cienājieties - ar bērnu un modes dzīvesstila paraugu vecākiem un bērniem.
http://kids-gazette.blogspot.com/2011/11/kids-gazette-online-nr1.html

Kids-Gazette online žurnāls
Nr.1
avots: kidsgazette.blogspot.com

Iesaku vēl dažus bērnu dzīvesstila online žurnālus ārzemēs, kurus lasu es, kā piemēram :
http://babiekinsmag.com/

babiekinsmag.com

http://smallmagazine.net/index.asp?issue=22&page=2

milkmagazine.net

http://www.milkmagazine.net/



10.12
Šodien, pl.11.00-16.00 bērnudārzā „Maziņš kā jūra”
Rīgā, Lielirbes 17a (Pārdaugavā, „Panorama Plaza” galerijas 2.stāvā) jau manā blogā pieminētais "Ģimenes šūpuļa" labdarības tirdziņš.

Savkārt pa dienu, Kalnciema ielas tirdziņa ietvaros, izdevniecība Liels un Mazs ielūdz bērnus uz ballīti kopā ar "Lupatiņiem"!
Ar "Lupatiņiem" var iepazīties te:
http://www.youtube.com/watch?v=Wv4he7fDagQ&feature=youtu.be
Drīzumā "Lupatiņu" DVD un jaunās grāmatas par Diegaburtiem, kā arī grāmatu "Mans draugs Pērsijs, Bufalo Bils un es", varēs iegādāties arī www.lielsmazs.lv mājas lapā.

Ielūgums uz "Lupatiņu" pirmās grāmatas atvēršanas svētkiem.
avots: Liels un Mazs


Savkārt vakara programmā nekas cits, kā koncerts Arēnā, kurā obligāti jābūt, jo mūs priecēs - gan lielu, gan mazu skaistās mūzikas cienītāju grupa - Instrumenti.
http://vimeo.com/32938352
Tiekamies!


11.12.
Kādas ārzemju mammas blogs, par bērniem, mammām un vienkārši dzīvi un lietām, kuras apkārt ievesmo. Blogs, kurā es ieskatos visai regulāri :
http://joannagoddard.blogspot.com/

Un Evelīnas blogs, kuru šad tad esmu pieminējusi savos rakstos, šoreiz jo īpaši jauki izceļas ar jaukām idejām, ko piedzīvot un radīt ar bērniem -  tieši Adventa laikā :
http://evelinalv.posterous.com/

Šodien no pl. 13:00-18:00 Lapu ielā 17, Bērnu mājas telpās - Labdarības lietu tirdziņš - aicināti visi tie, kuriem ir kādas interesantas lietas, kuras gribētu pārdot citiem, vai arī ir interese iegādāties kādu jauku bērnu zīmētu Ziemassvētku kartiņu. Visi tirdziņa ieņēmumi tiek ziedoti Bērnu mājai.

Ielūgums uz Bērnu Mājas labdarības lietu tirdziņu.

12.12.
Ļoti fanoju par šo brīnišķīgo ideju - mākslinieces Agritas Krieviņas spēle bērniem ar papīra lellēm, kuras var ietērpt visjaukākajos latviešu modes dizaineru tērpos.
No šīs dienas spēle nopērkama mākslas galerijā Istaba.

Foto no whimsicalagnesiga.com


Vairāk par ideju, Agneses Kleinas mājas lapā: http://www.whimsicalagnesiga.com/?p=15280#comment-8547

15.12.
Vēlreiz atgādinu, ka LNO atkal iekļāvusi repertuārā operas izrādi bērniem "Putnu opera", biļetes vēl ir nopērkamas uz vairākiem datumiem Biļešu Paradīzes kasēs.
Izrāde ir brīnišķīgs stāsts par labo dakteri Dūlitlu un viņa jaukajiem dzīvnieciņiem un putniem, kas glābj no gūsta kanārijputniņu Cīpu un iestudē daudzbalsīgu operu. Viens no visu laiku veiksmīgākajiem LNO iestudējumiem bērniem. Iesaku.


16.12.
Iesaku noskatīties nesen tapušo LNT sižetu par mājdzemdībām Latvijā un jautājumu- kādēļ tās nav valsts apmaksāts pakalpojums. Dažādi viedokļi un interesanti fakti, tiem, kam tāma interesē, iesaku noskatīties:
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/400956-preteji_ect_spriedumam_pagaidam_neapmaksas_majdzemdibas

17.12
Kamēr mamma ar tēti skatās Kārļa Padega (1911–1940) simtgades atcerei veltītas izstādes: Baltajā zālē – „Trauslais izaicinājums”, bet Mazajā zālē – „Padegs un pilsoniskā madāma” , bērni var piedalīties LNMM organizētajās "Es un māksla" nodarbībās - tās paredzētas no 4 gadu vecuma un visiem tiem, kas jūtas kā bērni. Nodarbības vienmēr notiek Latvijas Nacionālā mākslas muzeja galvenajā ēkā K.Valdemāra iela 10a.
Vairāk info:
http://www.lnmm.lv/lv/lnmm/info/visit/exhibition/2011/padegs-and-madame-of-bourgeois-society/


Savkārt Kalnciema ielā šodien pl.12:00 iesaku doties uz izrādi Rūķu stāsti, biļetes iegādājamas Biļešu Paradīzes kasēs papildizrādes 10., 26.12. pl.12:00!

Izrādes idejas pamatā ir mākslinieces, keramiķes Helgas Ingeborgas Melnbārdes ievērojamā rūķu saime, kas ikdienā mitinās viņas mājas bēniņos Pārdaugavā netālu no Kalnciema kvartāla. Helgas kundze ir ar mieru laist savus rūķus pie bērniem, lai tie izstāsta savus visbrīnišķīgākos noslēpumus un piedzīvojumus. Mums katram ir savi mazie brīnumi, kas izkrāso ierasto un pasvītro mirklīgo, dalīsimies tajos!
...Pārdaugavā dzīvo rūķis Sproga , kas savā ļoti garajā mūžā ir pieredzējis milzum daudz. Viņam ir nebeidzami krājumi stāstu no paša dzīves un daudz ko stāstīt par saviem kaimiņiem un draugiem - citiem rūķiem, kuru dzīves tāpat ir notikumiem pilnas kā piepumpētas divriteņu riepas. Rūķis ir apmeties Kalnciemielas kvartālā trešajā skapī trešajā stāvā un tuvākie kaimiņi ir teju rokas stiepiena attālumā. Rūķim Sprogai gribas to visu parādīt, jo labāk vienreiz redzēt nekā desmit reizes dzirdēt.
Ņemiet uz izrādi līdz arī savu rūķīti!



Izrādes režisors - Varis Klausītājs
Mūzika - Mārtiņš Zilberts (klavieres) vai Laima Jansone (kokle)


18.12.
Šovakar iesaku visai ģimenei doties uz Latvijas Dzelzceļa muzeju, kur norisināsies koncerts-festivāls "Viegli un draugi". Viena vakara garumā mūziķi, kuri piedalījās albuma "Viegli" ierakstā - Renārs Kaupers, Kārlis Kazāks, Jānis Strapcāns, Jānis Holšteins – Upmanis (Goran Gora), Māra Upmane - Holšteine, Raimonds Gusarevs (El Mars) u.c. - atskaņos savas dziesmas ar Imanta Ziedoņa vārdiem. Lieliska iespēja noķert daudz smaidu un viegluma!  (papildkoncerts 19. decembrī pl.20:00)



Zinātāji jau būs pamanījuši, ka esmu liela Pinterest fane (manam kontam var sekot spiežot Pinterest logo mana bloga labājā pusē) Pēdējā laikā jaukākais, ko esmu redzējusi no bērnu interjera noformējuma - bērnu plaukti, vienkāršas koka līstes, uz kurām grāmatas tiek saliktas, lai bērns redzētu grāmatu vākus, tādejādi pieejot pie grāmatu plaukta viņš lūkojas nevis uz neizteiksmīgām un neinformatīvām grāmatu sānu muguriņām, bet ieraugot konkrēto grāmatu vāku, var izvēlēties kuru lasāmvielu šoreiz lasīt.


avots: pinterest.com
Un vēl- nošpikots no Pinterest:
Vienkārša ideja kā izmantot šī mēneša augli - mandarīnu :

Mandarīnu šķēlītes šokolādē pārbērtas ar sadrupinātām pistācijām.
avots: pinterest.com


19.12.
Viens no foršākajiem veidiem, ko esmu redzējusi, kā paziņot to, ka ģimenē piedzimis bērniņš -
paldies Ērikam par linku, ko ievietoja savā tviterprofilā (via @E_Stendzenieks) http://vimeo.com/30039206


21.12
foto avots: wikipedia
Tie, kuri lasa manu blogu regulāri, atcerās, ka vasaras vidū ieteicu iegādāties biļetes uz brīnišķīgo cirka CIRQUE DU SOLEIL izrādi `SALTIMBANCO`. Šī izrade būs maģisks piedzīvojums gan maziem, gan lieliem. No draugiem, kuri šīs cirka izrādes ir redzējuši ārzemēs, esmu dzirdējusi ārkārtīgi pozitīvas atsauksmes.
Izrādes Arēnā paredzētas 21.,22.,23.,25.12.
22.12.
Tieši pirms diviem gadiem, kamēr aiz loga norisinājās sniegpārsliņu deja rīta sniegputenī, es savās mājās, lielā mierā un paļāvībā, kā arī vecmātes Dinas un dūlas Martas gādībā, piedzīvoju skaistākās radības, kādas Dievs man varēja dot. Piedzima mana otra meita - Šarlote.

Neilgi pirms Šarlotes ierašanās šajā pasaulē, kopā ar Beatrisi.
foto no vietnes.
23.12.
Ideāls laiks, lai ne tikai gatavotu ēdienu svētku vakaram, bet arī, lai ceptu piparkūkas.
Un kāpēc neuzcept arī piparkūku mājiņu?
Pagājušo gadu pirmo reizi pamēģinājām, lūk rezultāts:

Mūsu 2010.gada paštaisītā piparkūku mājiņa.


24.12.
Ar ko man asociējas Ziemassvētku vakars?
Protams, ka ar ģimeni.
Bet gatavošanās svētkiem man asociējas ar sniegu, dāvanu iesaiņošanu un rosīšanos virtuvē - viennozīmigi pie šīs mūzikas:
http://www.youtube.com/watch?v=WFYM7SMlb48&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=qGtQVGFmEc4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=gAiuF_NcAsk

26.12.
Jaunajā Palladium koncertzālē koncerts bērniem- Ziemassvētki Brīnumskapī! Tiksimies, vai ne? :)


31.12.
Tieši šajā dienā es, kā ikgadu:
- mācos līdz pl.22:00,
- rakstu jaunā gada apņemšanās sarakstu (šī gada beigās un visu 2012.gadu svarīgos pierakstus, plānus un izdarīto rakstīšu draudzenes Agneses veidotajā, zilā samta apskautajā, plānotājā),

Mans plānotājs. Ļoti īpašs. Ar Agneses sirsnīgo ierakstu, kas mani iedrošinās arī 2012. gadā būt par iedvesmu citiem un par paraugu Agnesei. Un, cerams, ne tikai viņai :)
LY, draudziņ :)

- rakstu bloga ierakstu par aizejošo un arī nākamo gadu,
- eju uz baznīcu,
- sagaidu pl.00:00 blakus savām meitām, kopīgā lūgšanā Dievam par jauno gadu,pēc tam sabučojam viena otru un pārējo ģimeni, tad meitenes iet gulēt pie omas, jo es
- aizskrienu uz "Pērli" un sabučoju savus labākos draugus jaunajā 2012.gadā.

xxx

Cerams izdosies.
Lai izdodas arī Jums - Jūsu labie mērķi un skaistie sapņi.
Nepazūdam un tepat vien esam :)
Ja ne agrāk, tad 31.12 tiekamies te atkal.


p.s.
Un vēl… paldies liels par jaukiem meiliem un tvītiem par manu novembra kalendāru… Prieks, ka šie ieraksti, iedvesmo un uz pārdomām rosina manus draugus un bloga lasītājus.


Sirsnībā,
vēlot saticības un mīlestības pilnu gada nogali un svētkus,
Pērļu mamma Katrīna

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru