SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



otrdiena, 2013. gada 20. augusts

Palēnām atsākas nodarbības augustā.

Sveikas mammas,
aicinu iepazīties ar informāciju par nodarbībām augustā.

Pirmdienās pl.11:15 Māmiņu Klubā (Vīlandes ielā 1) turpina notikt grūtnieču vingrošana, grupā vēl ir vietas, pagaidām vēl nezinu vai šis laiks paliks tāds arī septembrī. Septembra vingrošanas laiku grafiks būs otrajā septembra nedēļā, kad zināšu lekciju sarakstu. Pieteikšanās Māmiņu Kluba mājas lapā, sadaļā Vecāku skola.

Aicinu izlasīt manas klientes Sabīnes atsauksmi Māmiņu Kluba blogā (http://www.maminuklubs.lv/grutnieciba/sabines-blogs-kadas-grutniecu-nodarbibas-jus-apmeklejat-229884/ ) par manis vadīto nodarbību: Paldies Sabīne!!! Ļoti iepriecināji un pārsteidzi :)

"...Bet vairāk par visu man atmiņā palikusi pagājušā nedēļa, kad es sāku apmeklēt grūtnieču vingrošanas nodarbības Māmiņu Kluba Vecāku skolā. Mani liekie kilogrami nedeva man miera, un pirmkārt mani nomierina tas, ka es kaut ko daru ar savu figūru.
Bet pats galvenais - tā ir muskuļu sagatavošana dzemdību procesam un elpošanas tehnikas apguve. Es biju tikai vienā nodarbībā, nākošā ir jau šodien, bet es esmu jau sajūsmā pēc pirmās.
Katrīna Puriņa ir ne tikai trenere, bet arī dūla, nodarbības gaitā mēs runājam par dzemdībām, par pareizu noskaņošanos uz tām, par elpošanu. Nodarbību laikā pamata slodze ir uz vidukļa lejasdaļas muskuļiem, ko mēs lēnām un delikāti stiepjam, lai mums būtu vieglāk laist pasaulē bērniņu.
Katrīna pie viena nodarbībā ar savu pozitīvismu uz dzemdībām, pārliecināja mani, ka varu tomēr dzemdēt pati, bez anestēzijas. Un es nolēmu vismaz pamēģināt, atvieglojot procesu ar ūdeni - vannā. Izrādās, ka tā nav nemaz tik dārga procedūra, bet naudas izteiksmē sanāk pat lētāk kā epidurālā anestēzija."


Otrdienās pl.18:00 veselības centrā ReCure Baznīcas ielā 13, notiek grūtnieču vingrošanas vakara grupa un ceturtdienās pl.11:00 rīta grupa. Pieteikšanās man uz meilu, kas norādīts bloga augšdaļā, labā pusē. Visticamāk, ka no septembra paliks tikai viena vakara grupa.

Ir beidzot doma sākt vadīt vingrošanu māmiņām ar mazuļiem, ir mammas, kurām apsoliju, dot ziņu te- blogā, kad tās sāksies. Visticamāk, arī tās sāksies septembra vidū, kad zināšu lekciju grafiku. Visticamāk tās būs rīta grupas. Šobrīd ātri pildās vietas, tā ka, ja kāda mana ex-vingrošanas vai jaunā mamma izdomā, uzrakstiet man, ka ir vēlme nākt, es rezervēšu vietu, jo nebūs vairāk par divām grupiņām.

Augusta pēdējā ceturtdienā atlak būšu Dominā uz pasākumu "Gaidību 4dienas", kur stāstīšu par dūlu nozīmi grūtniecības laikā un dzemdībās. Sīkāki laiki par šo pasākumu būs tuvākajā laikā.

Un vēl... info no Māmiņu Kluba Vecāku skolas, kurā 28.augustā viesošos ar lekciju par saru dzīšanu jaundzimušajiem!

info un pieteikšanās (ir palikušas vien 2(!) brīvas vietas) : http://www.maminuklubs.lv/vecaku-skola/grutniecu-diena-9031/

"28.augustā Māmiņu klubā notiks Grūtnieču diena, kurā dažādi speciālisti pastāstīs jums par to, kā dzemdēt vieglāk, kā atgūties pēc dzemdībām, kā arī - būs tikšanās ar dūlu - Katrīnu Puriņu, uzzināsim no pediatres Irēnas Putniņas vairāk par mazuļa pūriņu, un tiksimies arī ar Kristīni Nagornaju, kas mūs informēs par to, kā tad mazināt bailes no dzemdībām. 

Grūtnieču dienas programma:

12.00 - 13.00 Tikšanās ar dūlu Katrīnu Puriņu: saru dzīšana
Dūla Katrīna Puriņa ir brīnišķīga divu meitiņu mamma, kas ne tikai turpina sevi skolot dzīves gaitā, bet veiksmīgi strādā arī ar grūtniecēm Māmiņu Kluba vecāku skolā, piemēram, piedāvājot topošajām mammām apmeklēt grūtnieču vingrošanu. Šoreiz vairāk uzzināsi par saru dzīšanu! Kas ir šis maģiskais rituāls, kas mantots no senajiem latviešiem? Vai ikvienam mazulītim ir sari? Vai saru dzīšanu var veikt ikviena māmiņa savās mājās vai šis process jāuztic speciālistam?
13.15 - 14.15 Ko sagādāt mazuļa pūriņam? Pediatres padomi un ieteikumi
Tuvojoties grūtniecības laikam uz beigām, topošajām māmiņām rodas ne viens vien jautājums par to,kādas lietas nepieciešams sarūpēt gaidāmajam mazulītim. Ko pirkt mazulim? Ko viņam patiešām vajag, un bez kā var iztikt? Kā neapjukt veikala piedāvājumu klāstā? Kā saprast, ka mazulītim ir par aukstu vai par karstu? Kāda materiāla apģērbu, gultiņu labāk iegādāties? Jautājumu ir patiešām daudz un tie skar ikvienu topošo māmiņu. Šoreiz ar šiem jautājumiem paldzēs tikt skaidrībā pediatre Irēna Putniņa!
14.30 - 16.30 Kā mazināt bailes un sāpes pirms dzemdībām: alternatīvā medicīna
Kristīne Nagornaja strādā ar alternatīvo medicīnu jau 3 gadus. Viņa ir diplomēta hipnoterapeite, Reiki un Integrētās enerģijas, kā arī daudzu citu metodiku terapeite un skolotāja. Šoreiz tev būs tā lieliskā iespēja uzzināt, kā mazināt bailes un sāpes pirms dzemdībām, kā sev palīdzēt. Ikvienam no mums ir vismaz viens eņģelis, jāiemācās ar viņu tikai komunicēt un šajā Grūtnieču dienā uzzinot vairāk par eņģeļiem, sapratīsi, kā ar alternatīvās medicīnas palīdzību eņģeļi var palīdzēt pirms dzemdībām un kā tie var palīdzēt tad, kad bērniņš jau piedzimis, tikt galā ar tādām ikdienišķām lietām kā kolikām.
Tātad tiekamies: 28.augustā plkst. 12:00 - 16:30, Māmiņu Klubā, Vīlandes ielā 1-3, 2. stāvā, ieeja no Elizabetes ielas."

1 komentārs:

  1. Sveika, Katrīna!
    Beidzot arī man ir jāizdara iekavētais un jāpasaka Tev ārkārtīgi liels paldies par Tavām nodarbībām, par to, ka dalījies ar savām zināšanām un padomiem, par to, ka ieguvu mieru pirms dzemdībām, jo satraukums tomēr ir liels par nezināmo. 22. janvāris bija ļoti skaista, auksta un saulaina ziemas diena - ideāla, lai beidzot satiktos ar savu punčiemītnieku. Un tā arī bija. Vakarpusē, kad saule jau sen kā aizmigusi, pasaulē ieradās manas dzīves saule - dēliņš Eduards.

    Paldies Tev!
    Lai Tev un Tavām jaunajām grūtniecītēm skaists kopābūšanas laiks!


    Evija B.

    AtbildētDzēst