SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



svētdiena, 2010. gada 10. oktobris

lūgšanas.

Es esmu kristiete un ticu Dievam.
Tas, protams, ir ļoti privāti. Bet es ar to nedalītos, ja tas tik ļoti mani neveidotu un nebūtu man īpaši.
Tas, ka esmu kristiete nekādā veidā nepadara mani par foršāku cilvēku. Esmu tāda pati kā citi cilveki, tikai cenšos ieraudzīt savas kļūdas, tās atzīstot un nožēlojot. Cenšos ik dienas pateikties Dievam par šo dzīvi - priekiem un veselību, kā arī cenšos atrast spēku, pateikties arī par sāpēm un ciešanām.
Tam, ka Dievs manu dzīvi ir vadījis, ir ļoti daudz liecību. Kad pienāks īstais brīdis, varbūt uzrakstīšu liecību par manām otrajām dzemdībām, kā tajās bija nepārprotami sajūtama Dieva klātbūtne un svētība.
Ne tikai es, bet arī mani bērni ir ticībā izlūgti. Caur lūgšanu un ticību Dievam.
Lūgt Dievu var visādi. Bet bērniņa gaidīšanas laikā līdz manīm nonāca divas īpašas lūgšanas, kuras papildināja manas ikdienas sarunas ar Dievu.

Domāju un ticu, ka caur šo lūgšanu tiks svētītas arī citas topošās māmiņas un viņu bērniņi.
Topošās māmiņas lūgšana Dievam:

"Mans Dievs, Tu sievietei uzticēji dāvāt dzīvību cilvēku bērniem, kuriem jākļūst par Taviem un Tavas Baznīcas bērniem, par Jēzus Kristus brāļiem un māsām, par debesu valstības mantiniekiem.
Sirds pazemībā Tev pateicos, ka mani izvēlēji pildīt šo godpilno pienākumu.
No šī brīža, Kungs, veltīju Tev šo bērniņu, ko esi man devis. Lūdzu Tevi, žēlīgi pasargā no visa, kas varētu kaitēt manam bērnam un man, lai es viņu veselu drīkstētu piegaust pie savas sirds.
Es pieņemu visas ciešanas, kurām jāpipildās, pirms izjutīšu mātes laimi. Pieņemu šīs sāpes vienībā ar Pestītaja ciešanām pie krusta, kuras Viņš pārcieta, lai mēs atdzimtu garīgi.
Kungs, ņem manu bērnu un mani savā tēvišķajā gādībā. Lai Jēzus, Tavs Dēls, kurš uz zemes tā mīlēja bērnus, svētī arī manējo un viņu apzīmē ar savu izvēlēto bērnu zīmi.
Lai Sargeņģelis, kuram uzticēji manu bērnu, viņu aizved pie Svētās Kristības un viņam dzīvē palīdz saglabāt neaptraipītu balto nevainības tērpu.
Mīļā Jaunava Marija, Jēzus Bezvainīgā Māte un visu māšu aizbildne, lūdz Dievu, lai Viņš palīdz manam bērnam un man!
Mans Dievs, dari, lai mans bērns Tev allaž uzticīgi kalpotu un pabeidzis šīs zemes dzīvi, atgrieztos pie Tevis debesu mājokļos.
Āmen."

un otra lūgšana Dievmātei:

"Visgodājamā Dievmāt, apžēlo mani, savu kalponi un palīdzi man atbildīgajā bērna iznēsāšanas laikā, kas jāpanes visām grūtajām Ievas meitām.

Tu svētītākā starp sievām, atceries, ar kādu prieku un mīlestību reiz steidzies uz kalnu zemi apciemot savu grūto radinieci Elizabeti (Jāņa Kristītāja māti) un kādu brīnumainu sarosīšanos mātē un bērnā izsauca Tava žēlastības pilnā klātbūtne (Lk.1:39-44). Tavas neizsmeļamās labsirdības dēļ vainago manu, Tavas necienīgās kalpones, grūtniecības laiku ar laimīgām dzemdībām.
Piešķir žēlastību, lai bērns, kas šobrīd dus zem manas sirds, ienākdams pasaulē, līdzīgi Elizabetes bērniņam, priecīgi rosītos, savā nevainīgajā būtnē pagodinot Dievišķo Kungu un Pestītāju, Kurš mīlestības dēļ uz mums, grēcīgajiem, neuzskatīja par pazemojumu Pats kļūt par Zīdaini.
Neizsakāmais prieks, ar kādu pildījās Tava jaunavīgā sirds, uzlūkojot savu jaundzimušo Dēlu un Kungu, lai saldina manas rūgtās bažas par sāpēm, kādas būs jāpanes dzemdējot.
Mana Dzīvība - Pestītājs, ko Esi dzemdējusi, lai sargā manu dzīvību bērna dzimšanas brīdī un lai pieskaita manas miesas augli Dieva izredzēto pulkam.
Uzklausi, Vissvētā Debesu Ķēniņiene, manu pazemīgo lūgšanu un pieņem mani, nabaga grēcinieci, par savas žēlastības acuraugu un lai nekaunos par savu paļaušanos Tavai lielajai žēlsirdībai.
Patver mani, kristiešu Palīdze, slimību Dziedinātāja, lai arī es tieku izredzēta piedzīvot to, ka esi žēlsirdības Māte, un lai vienmēr apliecinu Tavu žēlastību, kas nekad nenoraida nabagu lūgšanas un paglābj visus, kas Tevi piesauc bēdās un sāpēs. Āmen."

Lai Dievs palīdz un svētī!
Un atceries, ka mātes lūgšanai par savu bērnu ir vislielakais spēks, jo jūs saista netverama, īpaša un ļoti vienreizēja saikne!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru