SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



sestdiena, 2010. gada 9. oktobris

"Mana dūla- Katrīna."- Adrijas mammas stāsts.

"Manā gadījumā pozitīvi bija tas, ka dzemdībās varēja piedalīties gan vīrs, gan dūla. Abi man bija vienlīdz svarīgi pozitīvā dzemdību iznākumā. Jo vīrs vairāk atbalstīja emocionāli, bet dūla jau kā profesionālis, kurš man visu laiku ir blakus (atšķirībā no vecmātes un / vai ārsta) un kurš mani jau ir iepazinis grūtniecības laikā, un kuram es varu par visiem 100% uzticēties.
Pozitīvais ir tas, ka es varēju pārjautāt dūlai par epiziotomiju (jo es neesmu mediķis) un tas, ka vecmāte pirms šīs epiziotomijas veikšanas apjautājās pacienta (manu) viedokli nevis iegrieza pacientam nezinot, jo man ir būtiski, ka man tiek izskaidrotas katras medicīniskās iejaukšanās (darbības) sekas.
Rezumējums, kāpēc man šķiet, ka dūlas piedalīšanās gan manās, gan jebkuras citas sievietes (grūtnieces) dzemdībās ir būtiska nozīme :
1) Dūla ir visu laiku klāt dzemdību procesā (vecmāte/ ārsts nav);
2) Vīrs nav mediķis, kā arī viņam nav liela (vai vispār nav pieredze) kā palīdzēt dzemdību procesā atšķirībā no dūlas, kura var ieteikt kādās pozās dzemdēt, palīdzēt vīram atbalstīt topošo māmiņu šo pozu dažādībā, regulāri piemeklējot atbilstošāko pozu, ar reāliem padomiem u.t.t.;
3) Dūlas piedalīšanās ir būtiska, gadījumā, ja vīrs nevar vai negrib piedalīties dzemdību procesā, sievietei ir palīgs, kas viņu atbalsta;
4) Pozitīvi, ka dzemdībās var piedalīties abi divi - gan vīrs (emocionālais atbalsts), gan dūla (gan emocionālais, gan profesionālais atbalsts);
5) Dūla ir cilvēks, kuru topošā māmiņa ir iepazinusi jau pirmsdzemdību procesā un otrādāk – dūla labi iepazinusi māmiņu un zina kā var palīdzēt, ko īstajā brīdī teikt u.t.t.;
6) Dūlas klātbūtne būtiska harmoniskākai dzemdību gaitai – ja māmiņai rodas kādi jautājumi – kas tagad notiek? Ko tagad darīt? Vajag pasaukt vecmāti/ ārstu .... Dūla ir palīgs, kas visu laiku atrodas blakām un uzreiz var atbildēt. Nav jāmeklē vecmāte / ārsts pa visu slimnīcu un jāgaida, kad atnāks, jo vecmāte / ārsts tanī brīdī var būt aizņemti pie citas dzemdējošās māmiņas.
Mana dzemdību dūla bija Katrīna Puriņa. Paldies viņai par pozitīvo dzemdību stāstu, un piedalīšanos pozitīvā dzemdību stāsta izveidē."- Adrijas mamma.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru