SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



sestdiena, 2010. gada 9. oktobris

"Mana dūla- Katrīna."- Alises mammas stāsts.

"Ar Katrīnu iepazinos gaidot otro meitiņu. Pirmā bērna piedzimšanas brīdī man blakus bija tikai medicīnas personāls, bet, jo tuvāk nāca otrās dzemdības, jo vairāk vēlējos, lai mani atbalstītu kāds zināms un uzticams cilvēks. Vīra kandidatūra arī šoreiz netika izskatīta, jo man šķita, ka viņš taču tāpat nezinās, ko darīt, un vēl viens uztraucies cilvēks nudien nav tas, ko vēlos sev blakus. Nolēmu, ka meklēšu dūlu. Izskatot visu sarakstu http://www.starkaligzda.lv/, uzmanību piesaistīja Katrīnas rakstītais. Pirmkārt jau tas, ka Katrīna mācās par vecmāti un viņai pašai ir 2 meitas, radīja pārliecību, ka viņa šajā jomā ir zinoša. Otrkārt, viņa bija norādījusi, ka īpaši vēlas palīdzēt tām sievietēm, kas vēlas dzemdēt stacionārā, un viens no atbalsta veidiem bija minēta masāža (tas man ļoti pietrūka pirmajās dzemdības, bet otrās notika tik strauji, ka par to pat nepaspēju iedomāties). Taču galvenais, varbūt skan jocīgi, bet, gribēju, lai dzemdības ir prieka, smaidu un jautrības pilnas, nekādu sveču un apgarotu tekstu par to, cik šīs neciešamās sāpes ir skaistas ;). Un jau pēc pirmās tikšanās ar Katrīnu, jutu, ka tā ir pareizā izvēle: Katrīnas smaids un pozitīvisms liek smaidīt arī citiem. Dzemdībām noskaņoties ļoti palīdzēja tikšanās pirms tam  - ar Katrīnu varēju mierīgi izrunāt visus tos neskaidros jautājumus, ko bija neveikli vai likās mazliet muļķīgi uzdot ārstam. Daudz nozīmēja arī tas, ka zināju, ka Katrīnai varu zvanīt jebkurā brīdī gan pirms, gan pēc dzemdībām. Pat, ja to bieži neizmantoju, svarīgākā bija drošības sajūta, ka saņemšu atbalstu. Pateicoties Katrīnai, viss izdevās tieši tā, kā biju iecerējusi! Joprojām, atceroties mazās meitiņas piedzimšanas dienu, es smaidu! Meitiņa piedzima ļoti ātri un ļoti viegli. Nevienu brīdi nejutos nobijusies vai satraukta, tikai ļoti, ļoti priecīga un laimīga, ka dzemdēt var arī ar smaidu uz lūpām (tie 2 skaļie bļāvieni pa visu DzN neskaitās ;) ).Un Katrīna parūpējās par pilnīgi visu: gan atbalstīja sāpēs, gan sarunāja izvēlēto palātu, gan palika pirmo nakti kopā ar mums, un bija pat padomājusi par vēdeklīti, lai karstajā jūlija dienā man būtu vieglāk pārciest karstumu...",- Alises mamma.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru