SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



sestdiena, 2010. gada 9. oktobris

es esmu dūla.

Pirms gadiem sāku mācīties lai kļūtu par vecmāti. Jo, man šķiet, ka grūtniecība un dzemdības sievietes dzīvē ir pats skaistākais un īpašākais laiks. Katras dzemdības ir kā brīnums un jauns sākums radībai. Esmu pagodināta un laimīga, ka ikdienā man ir iespēja redzēt kā piedzimst ne tikai mazulis, bet arī sieviete-māte. Katra sieviete ir unikāla un katras dzemdības ir vienreizējas, katru reizi sieviete ir tik ļoti iemīlāma, un šīs sajūtas man ir devušas pārliecību,ka Dievs mani ir ielicis īstajā vietā. Mans mērķis ir turpināt studijas dzemdniecībā, jo uzskatu, ka tas ir loģisks turpinajums kā sevi profesionāli pilnveidot. Taču pagaidam savu pieredzi uzkrāju un sevi pilnveidoju voluntējot Dzemdību namā. Bet būtisku lomu sievietes-topošās māmiņas iepazīšanā man dod mana sirdsnodarbošanās- dūlošana.
Pirms vairak neka gada, mana kursa biedrene mani ieveda dūlošanā. Man bija liels prieks, piedalīties dūlu pirma kursa apmācībā Stārķa Ligzda pie Lindas Vītumas un Dinas Ceples, kā arī ar interesi apmeklēju otrā gada mācības psiholoģiska atbalsta centrā "Līna", kuras vada Vita Kalniņa. Esmu laimīga, ka pēdēja gada laikā mani atrod brīnišķīgas māmiņas, kuras vēlas, lai esmu viņu atbalsts un palīgs bērniņa gaidīšanas un piedzimšanas laikā, kuras velas, lai esmu viņu dūla. Es mīlu savas meitas, man ir svarīgi mani krustbērni, bet bērniņi, kuru pirmajā elpas vilcienā es esmu bijusi klāt, man arī ir ļoti, ļoti īpaši.

Man pašai ir bijusi dažāda pieredze laižot pasaulē divas meitas. Pirmo meitiņu (2007.gadā) dzemdēju stacionārā, neziņas pēc pieļāvu to, ka manas dzemdības tika stimulētas ar dažādām manipulācijām … Iekšēji biju satraukta, bailīga, nepārliecināta. Taču sagaidot otro meitiņu (2009.gadā) kopīgi ar savu vecmāti Dinu un dūlu Martu es piedzīvoju brīnumainas, Dieva svētītas dzemdības mājās. Taču šīm dzemdībām vajadzēja sagatavot ne tikai ķermeni, bet arī prātu. Tie bija ilgu pārdomu pilni brīži par mieru, bailēm, pārliecību, ticību, manām vērtībām un prioritātēm… Tagad saprotu, ka ar piedzīvoto un iegūtajām atziņām man ir jādalās esot par dūlu sievietei, kuras klēpī radusies Dzīvība.


es un Alise.
viņa ir šis mans īpašais mazulis,
kuru pirmajā elpas vilcienā
esmu bijusi blakus.



Izglītība un pieredze.

Esmu studējusi Rīgas Stradiņa universitātē Rehabilitācijas fakultātē, apgūstu vecmātes profesiju Rīgas 1.Medicīnas koledžā un ārsta profesiju Rīgas Stradiņa universitātē. Dūlošanu padziļināti studēju dūlošanas apmācībā Latvijā. Dažādās vietās Rīgā esmu bijusi topošo vecāku skolas un grūtnieču vingrošanas vadītāja, bezmaksas sniedzu konsultācijas bērniņa zīdīšanas jautājumos un sniedzu emocionālu atbalstu māmiņām,kuras grūtniecības laikā ir palikušas vienas, bez atbalsta. Regulāri konsultēju māmiņas jaundzimušo kopšanas un zīdīšanas jautājumos, kā arī gadu aktīvi darbojos kā dūla. Pēdējo trīs gadu laikā, praksē esmu pieredzējusi vairāk kā simts dzemdības stacionārā, kurās es ne tikai uzkrāju zināšanas bet cenšos radīt vidi, kura palīdz sievietei dzemdēt pašai - dabiski.


Piedāvāju veltīt laiku sarunām un atbildēt uz jautājumiem pirmsdzemdību un pēcdzemdību periodā. Dzemdībās varu piedāvāt dažādas pozas, masāžu, kopīgu elpošanu, bet pats svarīgākais sniegt savu roku un atbalstīt ar iedrošinošu vārdu. Lai arī esmu gatava palīdzēt mājdzemdībās, īpaši vēlos palīdzēt stacionārā dzemdējošām sievietēm. Palīdzēšu un dalīšos zināšanās ne tikai latviešu valodā, bet arī krievu vai angļu valodā.


Lai Tev skaists gaidību laiks un miera, drošības un prieka pilnas radības!

Uz tikšanos!

e-pasts: katrinapurina@gmail.com

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru