SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



sestdiena, 2010. gada 9. oktobris

stāsts par to kā tapa mondolini baby by katrina purina.

ideja par bērnu kolekciju manī radās jau tad, kad gaidīju pasaulē ierodamies savu pirmo atvasīti beatrisi. staigaju pa veikaliem, meklēju smukas drēbes, bet tikai retā veikalā atradu to kas patiešām patīk. kad piedzima meitiņa, sapratu , ka diemžēl 50% no nopirktā ir smuki tikai uz pakaramā, jo praktiski bez roku izlaušanas vai nepatīkamās "pāri-galvai-vilkšanas" tos apģērbus nebija iespējams uzvilkt... un savkārt tas, kas bija ērts, varbūt nebija nemaz tik smuks.. un tagad, kad esmu izveidojusi savu kolekciju, saprotu, kāpēc visas bērnu drēbes ir tik dārgas... vismaz atbilde uz šo man ir atradusies.

taču man prieks, ka bērniem sākot no 2.gadu vecuma rīgā ir iespējams nopirkt foršas drēbes.
kad piedzima mana otra meitiņa šarlote, drēbītes vairs jaunas nevajadzēja pirkt, jo viss bija palicis no lielās māsas, taču tuvojoties kristībām un citiem svētkiem gribējās mazulīti uzpucēt. un atkal, veikalos visādi kruzuļi, kurus uzvilkt nav iespējams tik mazam bēbim...
un tad Anniņa (Anna Rācenāja, mondolini veikala simniece, mana draudzene jau gandrīz 10.gadus(!) ) atvēra veikalu. kādā tikšanās reizē es ieminējos par savu ideju, ka bēbīšiem būtu nepieciešamas stilīgas drēbites, bet kuras būtu ērti uzvilkt, parādīju viņai skices, body paraudziņu. Anniņa teica, ka ideja ir super, un mani atbalstīs. tad nu sākās process, daudz domāju, skatījos uz šarloti kā viņa kustas, kas viņai mugurā, kas pieejams citos bēbīšdrēbju veikalos, kāda mode ir ārpus Latvijas, ne tikai bēbīšiem bet arī pieaugušiem. tad nu iznākums ir tāds, ka drusku jau to lielo meiteņu modi esmu ielikusi arī savā kolekcijā (piemēram, gar rokām skaras, uzpolsterētie pleci, košas krāsas, volāni un mežģīņu maliņas).
varu pieminēt, ka esmu liela Blumarine modes nama fane - romantiskās kleitiņas, mežģīņu maliņas, mīlīgie pasteļtoņi nudien ir brīnišķīgi tieši priekš bērnu apģērba. no sabiedrībā slaveniem modes namiem man ļoti patīk Sonia Rykiel kolekcija priekš H&M, Ralph Lauren un Burberry modes namu darinātais bērniem.
ikdienas apģērbam savām meitām es izvēlos daudz ko no mūsu visu mīļā H&M, bet nu jau gadu es burtiski kūstu no American Apparel trakā un pārdrošā stiliņa arī priekš baby un lielākiem bērniem! (par American Apparel noteikti drīzuma būs raksts un bildes!!!)

nu lūk, tas nedaudz par manu ideju sākumu. un iedvesmu.
tad, sāku meklēt audumus. ziniet, man, kā iesācējam, tas bija vesels meditatīvs process! man ir diezgan augsti kvalitātes standarti, tādēļ man bija ļoti grūti kaut ko nopirkt pa lēto. apstaigāju ļoooti daudz veikalu bet beigu beigās apstājos pie man vistuvākā veikala- Carnavale, -Stabu iela 25. Protams, tur nav lēti audumi, bet ļoti skaisti, kvalitatīvi un taustei tīkami, tadēļ manī radās pārliecība, ka priekš bēbīšu kolekcijas tie būs paši labakie.  Dažiem modelīšiem ir izvēlēti koši, kontrastaini audumi, kas attīsta bērniņa vizuālo uztveri, kā arī dažādie audumu veidi attīsta bērniņa taktilās spējas. Tērpos ir izmantoti arī Swarovski kristāli tādēļ māmiņām būtu jaatceras, ka body ir jātīra īpasi saudzīgi, un bērniņš ir jauzrauga, lai ar kristaliņiem nespēlētos, taču risks kad bērniņš noknibinās kristāliņus nav, ja vien mazie prikstiņi nav stiprāki par manejiem. Modeļos dominē rozīgie un lillā toņi. Katrs body ir kā vienreizējs mākslas darbs, kas darinats vienā vai divos eksemplāros un ir darinats ar rokam un mīlestību. Tērpa pamatbāze ir 100% kokvilnas body, kuri ir 'apcakināti' ar tillu, dabīgo taftu, zīdu, atlasa lentēm.
Mazo bēbīšmeitenīšu tērpi kolekcijā mondolini baby ir tik krāšņi ka noderēs gan jubileju un kāzu apmeklēšanai , ka arī modelītis ar nosaukumu "Mākonītis" ir īpaši modelēts kristībām.)


mūsu visu mīļā šarlote tērpā ar nosaukumu "Mākonītis". šī tērpa pamatbāzes body ir no 100% organiskās kokvilnas. svārciņu un uzplecīšu daļa ir no ļoti maiga zīda. šis modelīts ir pieejams divos izmēros- 62.cm un 68.cm


viskolorītākais un ekstravagantākais modelītis- "Miss". pieejams divos izmēros- 68.cm un 74.cm


Modelītis "Ar somiņu un polsterīšiem" - aktuālā modes tendence-polsteri, ienakusi arī bēbīšapģērbu modē! 68.cm un 74.cm izmēri


Modelītis "Ar runča Leopolda banti". Pieejami lillā un rozā krāsās. 74.cm izmērs. Aimugurē uzraksts "Pearl", kas uzskatami parāda un pierāda( :) ), ka apģērba īpašniece nudien ir Pērle!
Fotosesijā izmantoti legingi no Lindex, kuri papildināti ar krāsainām bumbiņām, kā arī galvas rota ir skaistā Mammu šalle bēbīšmeitenītei!



Fotogrāfijās nav redzami rozā body "Ar kronīti", tos var aplūkot veikala mondolini.
Katra krāšņā body cena ir 20,- lati.
Visas fotogrāfijas ir no privātā arhīva, un to autore ir Līga Spunde.

4 komentāri:

  1. tie kristāliņi tiešām tik stipri turās klāt, lai mazulis nenoknibinātu un mutē neieliktu???
    Parasti jau mazuļu apģērbiem cenšas neizmantot šis sīkās lietas.

    AtbildētDzēst
  2. paldies par jautājumu.
    kristāliņi turās klāt diezgan stingri, pati mēģināju atknibināt ar visu spēku, nesanāca, tad jau bēbim ir jābūt stiprākam par mani :)
    lai gan pie drēbītēm ir rakstīts klāt ka bez uzraudzības bērniņu nevajadzētu atstāt šajā svētku tērpā- "Miss", jo no pārējiem tās kristālu vietiņas nav tur kur mazulis ļoti tiktu klāt.
    kā zināms ir ļoti daudz sabiedrībā zināmi modes nami kuri izmanto kristaliņus mazuļu apģērbā, piemēram, Choupette, Blumarine baby..
    body ir arī pielaikoti uz bērniem, un tie necentās uzreiz knibinat nost kristaliņus. :)

    AtbildētDzēst
  3. un ja vecāki tomer uztraucas- body ir "transformējami" un lentas ir ar podziņu palīdzību noņemamas. paliek tikai spilgtie svārciņu un rociņu uzplecīši.

    AtbildētDzēst