SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



piektdiena, 2010. gada 31. decembris

nr.2010

šis gads IR bijis varens un ražīgs. ne tikai tajā, ka esmu piedalījusies daudz radībās un ieguvusi patiesi daudz jaunu zināšanu un gudrību, bet arī ka jau ilgu laiku sevī auklētā doma pārvērtās īstenībā un 'piedzima' Pērļu mammas blogs.
man prieks arī, ka 'piedzima' daudzi jauki latviešu mammu blogi. urā!

teikšu atklāti, man šis gads IR pagājis diezgan ātri, un ar katru gadu, sķiet laiks, iet uz priekšu raitāk. šogad sapratu, ka tas tādēļ, ka mēs ikkatrs uzņemamies daudz pienākumus un darbus, tādejādi nudien ar 24 stundām diennaktī paliek par maz. tad nu pirmais vēlējums būtu - padarīt mazāk, bet dižākus darbus, nevis vairāk un paviršus darbus. to saku arī sev.

otrs. atrast laiku un vietu brīnuma ienākšanai mūsu dzīvē. -atrast laiku izbaudīt mirkli - noskūpstot mīļo, paturot klēpī mazo, iesmaržojot bēbīšsmaržu, pasakot ka mīli, rūpējoties par tiem, kuriem pietrūkst, atrodot tos, kuri pazaudēti... jo šie brīži veido mūsu dzīves mazās, bet īpašās atmiņas, kuras mums neviens nevar atņemt un tās ir arī vienīgais ko varam paņemt līdzi uz Debesīm...

vecākiem un topošajiem vecākiem es vēlu
1. iegūt gudrību augot kopā ar saviem bērniem, pielietojot savas prāta zināšanas un apvienojot tās ar to, ko saka mūsu sirds.
2. pacietību - skaidrojot un klausoties. jo visu strīdu avots ir nesarunāšanās, tādēļ vēlu pacietību un laiku rast sarunām. vieglāk jau ir stiprajam parādīt savu spēku pār vājāku, bet tas ir nepareizs ceļš, kurš neprasa dižu gudrību.
3. spēku un veselību visiem.
spēku un izturību es īpaši vēlu tām māmiņām vai tētiem, kuras(-i) audzinās savus mazulīšus vienas(-i).

Pērļu mammas blogam es vēlu
1. saturīgus un pārdomātus rakstus, kuri dos jaunas zināšanas topošajiem un esošajiem vecākiem.
2. rast jaunas atziņas un dzimt jaunām diskusijām starp mums vecākiem.
3. un ,protams, jaunus brīnišķīgus lasītajus!

mūsu bērniem es vēlu
1. veselību.
2. jaunus atklājumus un piedzīvojumus par šo interesanto pasauli.
3. vairak zināšanu, kuras iegūt kopā ar saviem vecakiem, un lai bērnu dārzi un skolas ir tikai papildinājums vecāku sniegtajam.

----------------------------------
liela sevis iegūldīta darba rezultāta augļus novēlu visiem kuri strādā, lai notiktu Notikumi.
es ticu neatlaidīgam Darbam, kurš kopā iet ar katra viena īpašo Talantu. tieši šī ir mana nr.2010 atziņa arī manā dzīvē- ka lietas notiek pateicoties lielam ieguldītam darbam, un nekas nenokrīt no gaisa. Galvenais lai Dievs dod saprast kurš ir pareizas ceļš pa kuru sākt iet (vai tiem kuri to jau atraduši, nenoiet greizi :) )

--------------------
arī man, Pērļu mammai, par nr.2011 ir savas apņemšanās. Klusi sapņi un cerības. Un ļoti ļoti daudz saplānoti darbi. Lieli un mazi.
šajā šīs desmitgades pēdējā dienā es lasu 37.Psalmu par mūsu katra ceļu.
šodien es novēlu ikvienam noskaitīt šo minētajā psalmā lūgšanu un ierakstīt to savā sirdī.
ilgus gadus Jums mani mīļie, lasītaji.
un svētīgu jauno desmitgadi.

Pērļu mamma,
Katrīna

37.Psalms
"1 Dāvida dziesma. Nesaniknojies par tiem, kas ir nekrietni, un nekļūsti naida pilns pret ļauna darītājiem!
2 Jo tāpat kā zāle tie ātri nokaltīs un kā lapu zaļums tie novītīs.
3 Ceri uz To Kungu un dari labu, paliec savā zemē un dzīvo ar godu.
4 Meklē savu prieku savā Kungā, tad Viņš tev dos, pēc kā tava sirds ilgojas!
5 Pavēli Tam Kungam savu ceļu un ceri uz Viņu, gan jau Viņš tad darīs:
6 Viņš tavai taisnībai liks starot kā gaismai un tavām tiesībām kā saulainai dienai.
7 Esi kluss Tā Kunga priekšā un gaidi uz Viņu, neesi sašutis, ja kādam laimējas un ir sekmes, nedz arī par vīru, kas dara blēdības!
8 Atmet dusmas un neļaujies bardzībai, neiekarsti niknumā, jo no tā ceļas tikai ļaunums!
9 Ļaundari taču tiks izdeldēti, bet, kas gaida uz To Kungu, iemantos zemi.
10 Vēl mazu brīdi - un bezdievīgā vairs nebūs. Tu raudzīsies uz viņa vietu, bet viņa tur vairs nesaskatīsi.
11 Bet lēnprātīgie iemantos zemi un baudīs mieru papilnam.
12 Bezdievīgais gan glūn savā ļaunumā uz taisno un griež zobus pret viņu,
13 bet Tas Kungs par viņu smejas, jo Viņš redz, ka viņa diena nāks.
14 Gan bezdievji paceļ zobenu un uzvelk savu stopu, lai satriektu grūtdieņus un nabagus un nomaitātu taisnā ceļa gājējus,
15 bet viņu zobens dursies viņu pašu sirdī, un viņu stops salūzīs.
16 Labāk būt taisnam ar mazumu nekā būt bezdievim un dzīvot pilnībā,
17 jo bezdievīgo elkonis tiks salauzts, bet tas, kas uztur taisnos, ir Tas Kungs.
18 Tas Kungs zina sirdsšķīsto dienas, un viņu mantojums pastāv mūžīgi.
19 Tie neiekļūs kaunā ļaunā dienā, un bada laikā tie būs paēduši.
20 Bet bezdievīgais iznīks, un tie, kas To Kungu ienīst, būs kā salmi ceplī, kā dūmi tie zudīs un izgaisīs.
21 Bezdievīgais ņem uz parāda un neatdod, bet taisnais ir žēlsirdīgs un devīgs.
22 Tā Kunga svētītie iemantos zemi, bet, kurus Viņš nolād, tie tiks izdeldēti.
23 Tas Kungs dara drošus vīra soļus, un Viņam ir prieks par viņa ceļu.
24 Kad viņš klūp, tas tomēr nenokrīt pilnīgi zemē, jo Tas Kungs tur viņa roku.
25 Es biju jauns un kļuvu vecs, bet nekad es neredzēju taisno atstātu, nedz arī viņa bērnus lūdzam maizi.
26 Viņš vienmēr iežēlojas un aizdod, un arī no viņa pēcnācēju cilts nāk svētība.
27 Turies tālu no ļauna un dari labu, tad tu pastāvēsi mūžīgi,
28 jo Tas Kungs mīl taisnu tiesu un Savus ticīgos neatstāj postā, tos nemitīgi aprūpēdams. Bet, kas atkrīt, tiek izdeldēts uz mūžiem, un bezdievīgo dzimums iznīkst.
29 Taisnie iemantos zemi un dzīvos tur mūžīgi.
30 Taisnā mute pauž gudrību, un viņa mēle runā taisnību.
31 Viņš glabā sirdī sava Dieva likumu, un viņa soļi neļodzās.
32 Bezdievīgais uzglūn taisnajam un meklē viņu nokaut.
33 Bet Tas Kungs viņu nepamet bezdievīgā varā un nepazudina viņu, kad to tiesā.
34 Gaidi uz To Kungu un nenovērsies no Viņa ceļa, tad Viņš tevi pacels, ka tu atgūsi savu zemi un ar gandarījumu redzēsi, ka bezdievīgie tiks izdeldēti!
35 Es redzēju kādu bezdievi darām varasdarbus un kuplojam kā Libanona ciedra koku,
36 bet, kad es atkal gāju garām, viņa vairs nebija, un, kad es viņu meklēju, es to vairs neatradu.
37 Glabā skaidru sirdi un dzenies pēc taisnības, jo miera cilvēkam beidzot labi klāsies.
38 Bet grēcinieki visi kopā iznīks, un bezdievīgo pēcnācēji tiks izdeldēti.
39 Taisnajiem nāk palīdzība no Tā Kunga, Viņš ir viņu patvērums bēdu laikā.
40 Tas Kungs viņiem palīdz un tos izglābj, Viņš tos izglābj no bezdievīgo rokas un sargā tos, jo tie paļaujas uz Viņu. "

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru