SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



ceturtdiena, 2011. gada 7. aprīlis

042011kalendārs.

pirms rakstu par aprīļa notikumiem, spilgtākie notikumi manā martā :
  • noteikti no kultūras notikumiem izceļams ir JRT izrādes "Ziedonis un Visums" apmeklējums. pēc tās, vēl daudz pārdomu un ilga pēcgarša.
  • piedzīvoju tādu īstu un atklātu satikšanos ar sevi. mazu gabaliņu no tās, lasiet žurnāla "Una", aprīļa numurā.
  • pilnīgi negaidīti nokļuvu slimnīcā un šoreiz ne kā personāls, bet kā pacients. kurš pabija arī pilnā narkozē. taču es biju brīnišķīgu ārstu aprūpē-slava Stradiņslimnīcas 23.nodaļai. :)
  • nepagāja ne 24h, kad pēc izraksta atkal vajadzēja atgriezties slimnīcas dzemdību nodaļā un būt blakus radībās kā dūlai. Pirmās satikšānās ar mazajiem Prinčiem un Princesēm vienmēr būs mana mēneša īpašie notikumi.
Mēneša atziņa
Priecāties par laimīgām beigām pēc dabīgām dzemdībam, kuras noritējušas bez sarežgijumiem ir salīdzinoši viegli, taču just gandarījumu un pateicību Dievam par dzemdībam, kuras noritējušas ne tik dabiski, bet ar laimīgam beigām, ir kas pilnīgi cits- tās sajūtas ir Lielas un paliekošas manī, vēl daudzas dienas pēc bērniņa piedzimšanas. Tādās reizēs es tik saredzami saskatu, ka šim bērniņam pasaulē ierodoties ir kāds ļoti, ļoti īpašs plāns. Un cik gan svarīgi ir viņa vecākiem to saredzēt un novērtēt...

Un tagad ieskats aprīlī...
[nopūšos]
Teikšu godīgi, aprīlis man ir vismīļākais mēnesis.
Vismanīgākais.
Raksturīgākās šim mēnesim ir - narcises uz mana galda... Un pēc 23. datuma- narcises un to rūgtenā smarža visā dzīvoklī :)
Man likās, ka šogad mana dzimšanas diena ir īpaša, jo ir sasniegts pusapaļš skaitlis, kurš it kā prasa atskatīšanos uz izdarīto un izdzīvoto. Bet jocīgi, ka manī nav kāds nenormāls gandarījums par ķeksīšiem sekmju gramatiņā, bet es esmu ļoti laimīga, ka tikai nesen esmu nonākusi pie tādas atziņas, ka šo dzīvi es dzīvoju un izdzīvoju, nevis tikai nodzīvoju un noskrienu steidzoties pretī kārtējam izaicinājumam, kurš ir vien, lai paceltos augstāk...
es esmu sapratusi, ka man neviens, pilnīgi un galīgi:), ne-viens nav jāapskrien, bet man ir jaiet savs dzīves ceļš - manā tempā, ar maniem mērķiem un sapņiem, ar manām veiksmēm un neveiksmēm, maniem kritieniem un sasniegumiem..
un sajūta, kad es nonācu pie šīs domas, bija tik laba un tik viegla... Un man prieks, ka tas notika tieši tagad, sasniedzot 25. gada slieksni manā dzīvē.






                                 Mans aprīlis

1. piektdiena
Nacionālajā Mākslas muzējā Baltajā zālē atklāj izcilā latviešu fotogrāfa, un ar lepnumu rakstu, ka mana fotomākslas skolotāja Andreja Granta fotogrāfiju izstādi.
Dokumentāli, melnbalti iespaidi-kadri fotogrāfa redzējumā.

Pie viena, iesaku apmeklēt otru, tikko atklātu fotogrāfiju izstādi - lai arī pilnīgi cits virziens- mode fotogrāfijā - bet must-see, ja Tev patīk mode! Dekoratīvas mākslas un dizaina muzejā "Elki un cilveki".
Abas izstādes apskatāmas līdz maija vidum.

2. sestdiena
šī diena plānotājā apvilkta ar sarkanu, jo jādodas pēc kūkām uz Kalnciemielas tirdziņu un Spīķeros- Nefiltrētais Vintage Festiņš- kurā parasti, ja pasteidzas, var noķert īstas pērles!

Bet kamēr vintage Spīķeros, vēlos dalīties ar nesen atklātu reklāmas filmiņu bērnu drēbīšu kolekcijai no Ralph Lauren- smuki, gaumīgi un interesanti -

3. svētdiena
izlasi šo rakstu! ! !
iedrošinajums tām māmiņām, kuras auklē savus bērniņus, bet klusībā ļoti vēlas studēt.
raksta autore Diāna Zande, kura ir 5(!) bērnu māmiņa un šobrīd studē doktorantūrā.

4. pirmdiena
ja vien neesi sākusi to jau darīt- īstais laiks sākt dzert bērzu sulas!

5. otrdiena
iesēj pavasari podiņā! šajās dienās ir labvēlīgs laiks kastītēs stādīt vasaras puķes, sēt salātus, spinātus, burkānus un redīsus!


6. trešdiena
ja Tu gaidi bērniņa piedzimšanu, iesaku uzrakstīt viņam dzimšanas dienas vēstuli.
raksti par savām sajūtam, par to, cik ļoti viņu gaidi, par to kāds kopumā bija viņa gaidīšanas laiks un kādu Tu esi ieplānojusi laiku, kad Jūs jau būsiet satikušies. neaizmirsti uzrakstīt par to, kādi notikumi vēl bez gaidīšanas laika Jūsu dzīvē notiek, tās būs jaukas atmiņas kurās pakavēties, kad mazais šo savu vēstuli Tev lasīs priekšā pats! :)


8. piektdiena
šodien sākas bērnu kino festivāls "Berimors kino"
vairāk info un filmu programma mājas lapā -
http://www.arsenals.lv/

9. sestdiena
vai esi sagatavojusi savu drēbju un apavu skapi pavasara un vasaras atnākšanai?
atrodi krāsaino!
atrodi kleitas un kurpes!
un noliec biezos, tumšos džemperus!
neaizmirsti arī par sava bērniņa(-u) plauktu - varbūt tur jau ir kādas drēbītes, kurās mazajam ir par šauru?
varbūt esi kaut kur nolikusi kādu sen iegādātu kleitiņu savai meitiņai, atrodi to un pielaiko, varbūt jau der!? :)


garas klietas šosezon ir modes aktualitāte, lai arī man šķiet
ka tādai kleitai, vismaz vienai, jābūt katrā skapī.
šādu kleitu var vilkt
arī gaidību laikā, kā arī tieši šis modelis būs
ērts, ja esi mazuļa zīdīšanas periodā.

šie ir mani favorītmodeļi, kā redzams arī šos
varētu vilkt, ja puncī ir mazulis.



10. svētdiena
šodien ieplānots Leļļu teātra apmeklējums.
Ilgi gaidīta izrāde "Lellīte Lollīte"!
ieskaties repertuārā Leļļu teātra mājas lapā!

šodien ir pēdējais brīdis, lai sāktu plaucēt zarus no ziedpumpuriem, lai uz svētkiem tie būtu atplaukuši!

12. otrdiena
Kad dodos ar meitenēm ārpus mājas, man vienmēr somā ir ielikti zīmuļi un dažas A4 formāta lapas- vienas baltas, citas šādas (zemāk norādītas mājas lapas kurās bez maksas var izprintēt darba lapas)-

Bērniem ļoti patīk izkrāsot mandalas, tas viņus var nomierināt un harmonizēt. Katru dienu var izkrāsot vienu un to pašu mandalas apli, bat ļaut bērnam izvēlēties visādas krāsas, būsi pārsteigta, bet katru dienu mandala būs pilnīgi citāda- tieši tāda, kāds būs bērniņa noskaņojums! To pētīt ir tik interesanti! :)
Tās izkrāsot var arī mammas, tēti, it sevišķi vakaros, kad pēc saspringtas dienas jāsagatavojas mieram un miegam.


15. piektdiena
es kā klaviermūzikas cienītāja nalaidīšu garām atkalredzēšanos un atkaldzirdēšanos ar talantīgo pianistu Antonu Ļahovski-
plkst. 19.00 Lielajā Ģildē, LNSO tradiocionālā „Krievu mūzikas pērļu” programma piedāvā atkalsatikšanos ar Rīgas publikas iemīļoto krievu pianisma zvaigzni, kā arī iepazīšanos ar Rosenu Milanovu – jauno un daudzsološo diriģentu no ASV.

16. sestdiena
vakarā Sv.Jāņa baznīcā Valsts Akadēmiskais koris "Latvija" (dir.M.Sirmais) un kamerorķestris "Sinfonietta Riga" atskaņos komponista Ešenvalda darbu "Kristus ciešanas un augšāmcelšanās", šis koncerts varētu mūs ievest Lieldienu gaidīšanas laikā un liek uz brīdi apstāties un padomāt par Mūžību un Debesīm...

17.svētdiena
Pūpolsvētdiena.

šajā dienā ar bērniem variet uztaisīt šādas ausis- ļoti vienkārši un ātri!
ir nepieciešams plāns kartons divās krāsās, pirms tam, to var izkrāsot.
ar šādām ausīm nākamajās brīvdienās noteikti var doties uz mežu meklēt īsto zaķu noslēptās Lieldienu olas! :)

18.pirmdiena
Kristīgajā pasaulē šo nedēļu sauc par Ciešanu nedēļu. Tādeļ šajā nedēļā īpašas aktivitātes neplānoju, centīsimies būt pazemīgi, klusi un pārdomās par nedēļas nogalē gaidāmajiem Kristus Augšāmcelšanās svētkiem. Plānojam doties uz Baznīcu un palēnām gatavojam svētku pashu un maizes kukulīšus pēc manas vecmammas receptes.

22. piektdiena
Lielā Piektdiena
Baznīcā tiek ievērots ļoti stingrs gavēnis, iesaku šo dienu pavadīt mierā un pateicības lugšanā.


24. svētdiena
Lieli svētki- PASHA!
Vēlu, lai katrā majā valda prieks un galds klāts ar daudz bagātīgiem ēdieniem!

vienkārši šokolādes mafini, bet izrotāti ar mīkstajām konfektēm un m&m's:)

šīs jaukās idejas ir ņemtas no bērnu ēdienu speciālistes
annabelkarmel.com


25-30.aprīlis- gaišā nedēļa
ļoti ceru,ka šajā nedēļā varēšu atklāt velosezonu- līdz šiem datumiem jāuztaisa tehniskā apkope manam ritenim un šogad vēlos pielikt bērnu sēdeklīti un iegādāties aizsargķiveres gan sev, gan meitiņai.
Tiekamies Pārdaugavas mazajās ieliņās! :)

30. sestdiena
30.aprīlī LNSO aicina bērnus un viņu vecākus uz šīs sezonas pēdējo koncertu mazajiem klausītājiem „Dabas parādības” un koka pūšaminstrumentu prezentāciju.
Koncerta krievu valodā sākums plkst. 11:00, bet latviešu valodā plkst. 14:00. Koncerta garums ar starpbrīdi 1.20. Pārtraukumā - koka pūšaminstrumentu prezentācija, kurā bērni var aplūkot, aptaustīt un iepazīties ar instrumentspēli!

cieņā,
Pērļu mamma- Katrīna.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru