SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



otrdiena, 2013. gada 16. jūlijs

BRĪVDIENAS.


Tādas izskatās mūsu brīvdienas. Laimīgām sejām, slapjiem matiem, basām kājām, smilšainām drēbēm, sasauļotiem pleciem, vasarasraibumu pilniem deguniem. Šobrīd pavadam daudz laika mašīnā, jo apceļojam Eiropu (šis foto gan tapis tepat Latvijā pie mūsu lauku mājām). Ļoti ceru, ka pēc tam taps mūsu ceļojuma dienasgrāmatas publicējums (tad arī visi pārējie foto:)). Bet tagad es cenšos pierast pie sajūtas, ka naktī neviens nezvana un nedzemdē, ka pa dienu iezvanas telefons vienreiz (un ka vispār tas drīkst būt izslēgts:)), sev ļauju uz e-pastiem neatbildēt un turpmākos divus mēnešus neplānot, par plānotāja eksistenci aizmirstot. Kad atsāksies vingrošanas un darbi - es nezinu, godīgi pateikšu. Man ļoti vajag restart un retreat, laiku sev, saviem bērniem un dzīvesbiedram. Viņi ir pārlaimīgi, ka beidzot esmu es viņiem nesadalīta :)
Dalos ar pēdējā laika mīļāko fotogrāfiju, ar savām grūtniecēm, pie Cabo Cafe - kur svinējām grūtnieču vingrošanas sezonas noslēgumu. Tā bija brīnišķīga diena, kad ēdām manis pagatavotu mango kūku, dzērām saldējuma kokteiļus un es iemīlējos savā darbā vēl vairāk. Esmu bagāta jau šobrīd ar mammu (un protams arī mazuļu) mīlestību un draudzību, kura liek man justies vajadzīgai, arī viņas man dod daudz - es augu un mācos ar katru jautājumu, situāciju, kopā būšanu, gaidību un radību laiku,- laiku, kad 100 jautājumi par dzemdībām nomaina 1000 jautājumu kalnu par krūts barošanu un mazuļa miegu. Es esmu blakus. Es esmu pieejama. Es pieņemu. Es pasargāju. Es pasaku vārdus, kuri gaidīti sen un klusēju mirkļos, kad kopīgi gaidam atbildes vai vienkārši sajūtam, ka esam. Tik daudz, tik īsti. Paldies visām manām dūlojamām ģimenēm un katrai vienai mammai, kura šogad nākusi pie manis vingrot. Jūs man esiet ļoti īpaši.



2 komentāri:

  1. Katrīna, lai Tev superīgs laiks kopā ar mīļajiem! Lai atjaunojies un uzlādējies un, lai daudz jauku piedzīvojumu, Eiropu baudot! :)

    (Evelīna - tā, kas Sproģe :))

    AtbildētDzēst