SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



otrdiena, 2012. gada 7. augusts

Atskaņas no vasarīgām brīvdienām.

foto: Marika Sviķe
Es tā padomāju un sapratu, ka blogā daudz rakstu par gaidāmajiem pasākumiem, kurus iesaku vecākiem, bet atskaņas no tiem sanāk ielikt reti. Šīs brīvdienas man bija TIK brīnišķīgas, ka es ļoti vēlos padalīties ar piedzīvoto arī ar sava bloga lasītājiem. Vēl jo vairāk tādēļ, ka sestdien, esot "Ģimenes Šūpuļa" dārza svētkos es saņēmu iedrošinājumu turpmāk rakstīt vēl. Ja Jūs (tās mammas, kuras man pienāca klāt un pateica "paldies, par to ko es daru") zinātu cik es piepildīta braucu mājās!? Man visiem gribējās pateikt, cik forši ir sajust to, ka tas ko Tu dari ir tik jēgpilns un pašsaprotams. Tik laba sajūta!

Atbraucot mājās es izlasīju vēstuli, kura mani iepriecināja vēl vairāk. Ceru, ka Evita nedusmosies, ka es dalīšos ar šo situāciju :
Šķiet, tas bija pirms kādas nedeļas vai vairāk, kad braucu vecajā trolejbusā uz mājām. Kādā pieturā ieraudzīju māmiņu ar ratiem, kura gribēja iekāpt, bet tas no malas šķita ļoti grūti izdarāms. Mēs zinām - vecajos trolejbusos ir tās augstās trīspakāpienu kāpnes - tad nu es palīdzēju šos ratus iecelt, jo pārējie trolejbusa pasažieri, kā saprotams, šo situāciju redzot, nedevās palīdzēt. Kad tas bija izdarīts es nepazīstamajai mammai teicu; "Es Tevi sapratu, jo vienkārši arī esmu mamma."
Sasmaidījāmies un es aizgaju sēdēt, turpinādama savu ceļu uz mājām.
1.foto: Mūsu iecienītākā vieta Cēsīs - KAFĒRĪGA. 
Izstaigājām izstādes Cēsu Mākslas festivāla ietvaros, vakarā sēdējām KAFĒRĪGĀ un ēdām gardās kanēļmaizītes, kā arī skatoties caur logu, sapņojām izskriet cauri Rožu laukuma strūklakām...
Foto: no personīgā arhīva

2.foto: Piektdienas rīts. Kafija. Brokastis. Un rīta avīze.
Sadarbībā ar Kids-Gazette manas Pērles piedalījās laikraksta Diena pielikuma MiniDiena veidošanā.
Foto: L. Šūlmeistere
vairāk: 
http://laurasulmeistere.blogspot.com/2012/08/mini-diena-2012-gada-3-augusts.html 
Šo situāciju uztvēru kā pašsaprotamu. Tādēļ par to biju piemirsusi... līdz sestdienas vakaram, kad savā FB kontā, saņēmu vēstuli no šīs trolejbusā sastaptās mammas - Evitas, kura rakstīja, cik gan forši ir tomēr zināt kam pateikt to "paldies", kas satraukumā bija aizmirsies. Es pasmaidīju.
Stāsta morāle šoreiz par palīdzēšanu- mūsu pilsētā dzīvojošiem mammām un tētiem ar mazuļiem. Vai tās būtu veikala durvis, kuras jāpatur, vai arī jāpalaiž ģimene rindā pa priekšu pie WC, vai arī šādi - iecelt ratus sabiedriskajā transportā - tas taču nav grūti, bet šī situācija parāda - cik ļoti mums, vecākiem, svarīgi.

Tālāk, īsumā, fotoapskats par manām brīvdienām:

Foto no 4. augustā piedzīvotajiem "Ģimenes Šūpuļa" DĀRZA SVĒTKIEM Jaunpalejās:

Radību māja.
Dārzs un terase pie mājas.
Bērnu radošā darbnīca.
Haralda Sīmaņa koncerts.
Jaunpalejas.


Foto no 5.augusta Piena Svētkiem 12'  
(paldies Marikai Sviķei par fotogrāfijām)
Īpašs prieks par Anetes izdoto albumu (par to vairāk rakstīšu arī blogā), par Iljas Lagutenko skaisto pārsteiguma dziesmu un uznācienu, un par TIK daudz bērniem, kuriem bija īpašs "stūrītis" Piens Velo Mini Trekā ar baltiem spilveniem un kubiem.

Iļjas Lagutenko noslēpumainā parādīšanās un tik pat noslēpumaina nozušana. Tas bija tik skaisti...









Mana mīļā Anete.

Šis foto no  http://www.whimsicalagnesiga.com/?p=20951 
Uz tikšanos vasarā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru