SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



piektdiena, 2013. gada 5. aprīlis

Jautājums!

Mīļie lasītāji,
Kamēr mans, kā es to saucu, trešais bērns, ir tapšanas stadijā, man visu šo gadu būs nepieciešama jūsu palīdzība.
Ik pa laikam uzdošu jautājumus, kas palīdzēs man vēl labāk izprast topošo vecāku vajadzības, lai pēc kāda laika, es varētu sniegt kādu, cerams, noderīgu lietu visiem topošajiem vecākiem :)

Bet bez jums tas man neizdosies. Gribu paplašināt savas robežas.
Tātad mans aktuālais jautājums:

KURAS IR TĀS GRĀMATAS, KAS JUMS IR PALĪDZĒJUŠAS, IEDVESMOJUŠAS UN INFORMĒJUŠAS JŪS GAIDĪBU UN PĒCDZEMDĪBU LAIKĀ?

(var būt gan LV, gan RU, gan ENG valodās)
Lūdzu atbildēt komentāru sadaļā.
Bloga sekotāji, kuri uz jautājumiem atbildēs visuzcītīgāk, nepaliks bez dāvanām :) Apsolu!

@edite p.s. var minēt arī interneta resursus, bet šo jautājumu gribēju likt kā atsevišķu, taču priecāšos par jebkādu info, kas palīdzējis.


22 komentāri:

  1. Vai obligāti jābūt grāmatām? Mans lielākais resurs ir online.

    AtbildētDzēst
  2. Man ļoti palīdzēja "klasiskais trijnieks" - Gaidības un radības ar prieku, Pirmo nedēļu brīnums, Piedzimt bez vardarbības

    AtbildētDzēst
  3. Vienīgā grāmata, ko esmu izlasījusi par gaidībām ir "Gaidības un radības ar prieku"! Bet tā grāmata ir tik laba, ka tās ietekmē visi trīs mani bērni ir dzimuši skaistās, mierīgās un nesteidzinātās plānotās mājdzemdībās!

    AtbildētDzēst
  4. Linda Rozenbaha "Gaidības un radības ar prieku" (1. dzemdībās)
    Nikki Bradford "Childbirth doesn't have to hurt"
    Juju Sundin "Birth Skills" (šī ļoti palīdzēja gatavojoties 2. dzemdībām)
    Ina May Gaskin "Ina May's guide to childbirth" (interesantākā un aizraujošākā lasāmviela par dzemdībām)
    Kristina Turner "Natural Birth"
    Elizabeth Davis and Debra Pascali-Bonaro "Orgasmic birth"
    Frederiks Leboijē "Piedzimt bez vardarbības"
    Leah Hazard "The father's home birth handbook" (Šo lasīja vīrs, ik pa brīdim man nolasot kaut ko priekšā)

    Dace

    AtbildētDzēst
  5. *Bībele
    *Mātes Terēzes atziņas
    *Linda Rozenbaha "Gaidības un radības ar prieku"
    *Rozvita Špalleka "Māmiņ, vai tu mani mīli?"
    *Donalds V.Vinikots "Bērns un viņa māte" - mazliet
    *Fransuāza Dolto "Viss ir valoda" - daļēji
    *Džila Replija, Treisija Murketa "Bērna vadīta ēšana"
    *Bērnu drošība (izdota Jumavā) - daļēji
    *Bērna emocionālās audzināšanas kursu materiāli

    AtbildētDzēst
  6. 1. Esmu klāt! Mazulis - to mums uzdāvināja, kad gaidījām mazo. Bija prieks skatīties, ko varēsim sarakstīt paši grāmatā.
    2. Jūsu bērns. Mēnesi pēc mēneša - sarakstītas daudz labas lietas, bet man grūtniecības laikā likās, ka par daudz sarakstīts par slimībām un man bija nepatīkami mazliet lasīt dažas nodaļas. Iespējams, jo biju ļoti jūtīga.
    3. Ļoti daudz "Mans Mazais" žurnālu...

    AtbildētDzēst
  7. L.Rozenbaha "Gaidības un radības ar prieku"
    "Piedzimt bez vardarbības"
    "Pirmo nedēļu brīnums"
    Heidi Murkoff,what to expect before you are expecting
    Wte when you are expecting
    Wte first year
    Mayim Bialik "Beyond the sling"

    AtbildētDzēst
  8. Ina May Gaskin "Ina May's guide to childbirth"
    L.Rozenbaha "Gaidības un radības ar prieku"
    What to expect - first year

    AtbildētDzēst
  9. *Linda Rozenbaha "Gaidības un radības ar prieku"
    pārejā literatūra bija ne LV, ne ENG, ne RU līdz ar to saprotu, ka nav aktuāli minēt

    AtbildētDzēst
  10. *Johnson's "Mate un berns" Dr.Kerola Kupere

    *"Kruts edinasana ABC". Mazina, bet loti bagatiga gr., tik neatceros autoru. Ieguvu ka davinajumu Bulduru slimnica.

    *Nav gan gramata, bet varu ieteikt DVD "Bernu emocionala audzinasana". Bernu un gimenes lietu ministrija.

    AtbildētDzēst
  11. -Gaidības un radības ar prieku.
    -Pirmo nedēļu brīnums.
    -Piedzimt bez vardarbības.
    -While you are expecting: Your own prenatal classroom(F. Rene Van de Carr)
    -What to expect, when you are expecting.
    -Vislaimīgākā mazuļa ceļvedis lieliskam miegam.
    -Jūsu bērns - mēnesi pēc mēneša.

    Savā ziņā arī Ģimenes gudrības kopā ar mūku, kurš pārdeva savu ferrari, kā arī Bagātais tēvs un nabagais tēvs.

    + Šie divi brīnišķīgie resursi :
    http://aidtolife.org/movement/movement.htm - kā sagatavot foršu vidi bērnam, utt.
    http://ligakrista.blogspot.com/ - montessori mammas piezīmes.

    AtbildētDzēst
  12. Ilze
    Grāmatas: Gaidības un radības ar prieku. Bērns. Pirmo nedēļu brīnums.
    un dūlu raksti, pārdomas... Stārķa ligzdas nodarbības un vingrošanas...

    AtbildētDzēst
  13. Gaidības un radības ar prieku.

    AtbildētDzēst
  14. "Gaidības un radības ar prieku"
    "What to Expect When You're Expecting", "What to expect - the first year" (grāmatas un arī www.whattoexpect.com)
    Gurmukh "Bountiful, Beautiful, Blissful"
    "Krūts ēdināšanas ABC"

    AtbildētDzēst
  15. Lasīju tikai vienu grāmatu, Lindas "Gaidības un radības ar prieku". Tālāk, iedvesmojoties no tās, meklēju internetā, arī aizmugurē norādītajās saitēs. No tām nonācu līdz šiem man dereīgajiem rakstiem:
    http://www.inamay.com/article/understanding-birth-and-sphincter-law
    http://www.inamay.com/article/smile-your-sphincter

    AtbildētDzēst
  16. Sofija Lundberga "Soli priekšā"
    M.H. Klauss, F.H. Klausa "Pirmo nedēļu brīnums"

    Laine

    AtbildētDzēst
  17. L.Rozenbaha "Gaidības un radības ar prieku"
    "Pirmo nedēļu brīnums"

    AtbildētDzēst
  18. Pēc "Gaidības un radības ar prieku" nevienu citu grāmatu lasīt vairs negribējās. Bet pēc pirmajām dzemdībām reāli vispraktiskākais izdevums, kādu biju lasījusi, bija jau iepriekš minētais "Zīdīšanas ABC"

    AtbildētDzēst
  19. Gaidību laikā:
    Galvenokārt Bībele un „Gaidības un radības ar prieku” (– ļoti iedvesmojoša :)).

    Tad arī dažādi internetā pieejamie dūlu un mājdzemdību vecmāšu raksti/padomi (pārsvarā latviešu valodā).
    Īpaši šis - „Atcerēties par cilvēka ienākšanu pasaulē kā par dabisku norisi” – intervija ar vecmāti R. Brūveri: http://www.videsvestis.lv/content.asp?ID=87&what=4.

    Dažādi rakstiņi no www.kkm.lv, www.dulas.lv, majdzemdibas.wordpress.com/.

    Nedaudz (atsevišķas atziņas) arī no „Piedzimt bez vardarbības” un „Pirmo nedēļu brīnums”.

    Dažas filmas no šīs lapas:
    http://www.homebirthvideos.com/films_gallery.html

    Pēcdzemdību laikā:

    Dž.Replija, T. Murketa "Bērna vadīta ēšana"
    Nedaudz arī informatīvais buklets „Zīdīšanas ABC”,
    Montessori ieteikumi pašiem mazākajiem : http://aidtolife.org/index.html
    taču šai laikā pamatā nevis literatūra, bet gan topošo vecāku kursos iegūtā informācija un individuālas konsultācijas ar savu vecmāti.

    Ilze R.

    AtbildētDzēst
  20. Man arī liekas, ka labāk ir meklēt resursus internetā, man tas liekas ātrak un vienkāršāk :)

    bet mana māsa ir lasījuši šo grāmatu, ko ir jau ieteikušas pāris lasītājas - "Pirmo nedēļu brīnums" :)

    lai veicas

    AtbildētDzēst
  21. Viennozīmīgi ''Gaidības un radības ar prieku''= mana grūtniecības Bībele... drīz jau jādzemdē, bet pārlasu jau trešo reizi!

    p.s. Varbūt kādai vairs nav vajadzīgas grāmatas- "Piedzimt bez vardarbības" un "Pirmo nedēļu brīnums" un būtu gatava ar viņām padalīties?

    AtbildētDzēst
  22. Man ļoti, ļoti tuva bija angliski lasītā Deepak Chopra "Magical beginnings, enchanted lives".

    AtbildētDzēst