SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



otrdiena, 2010. gada 2. novembris

iedvesma bērnos iesēt Gudrības sēklu...

foto: izdevniecība Avots



šo grāmatu paņēmu rokās pirms aptuveni gada. un arī šī grāmata man kļuva ļoti ļoti īpaša. pēc izlasīšanas tā vis nenonāca atpakaļ grāmatplauktā, bet stāv uz mana rakstāmgalda, jo šad tad ir nepieciešama iedvesma - tā sajūta, ar kuru lasīju šo grāmatu...
sākumā manī radīja bažas vai tik šī nebūs atkal kārtējā "amerikāņu-mc-donalds-tipa" gramata t.i. 5 veidi kā kļūt par supercilveku....bet nē, te patiešām bija vienkāršās domas, kuras atnāca pie manis īstajā brīdī lai atgādinatu:
- nenonakt vecumdienās pie sajūtas, ka šajā dzīvē neesmu kaut ko paspējusi, izdarījusi, vai neizmantojusi savus talantus, iespējas, vai ka esmu par maz piedzīvojusi mirkļus atmiņām,
- cik gan ļoti es esmu atbildīga par to kādi izaugs mani bērni,
- cik gan svarīgs ir kvalitatīti pavadīts Laiks, ko es veltu saviem bērniem,
- liela Bagātība, ko es varu dot bērniem ir Gramatu lasīšana, mazulīšiem- lasot tiem priekšā, lielākiem bērniem- dodot laiku pašiem lasīt un veidot savu gramatu krājumu,
- daudzās atziņas kuras pieminētas gramatā, kuras ir izteikuši zināmi, dzīvesgudri cilvēki, mani pārliecinaja par to ka esmu uz pareizā ceļa- "meklējot patiesumu un cilvēcību, caur brūcēm sasniedzot viedumu un šķēršļos saņemot stiprinājumu,
- "bērni būs mazi tikai vienreiz", bērnība katram ir tikai viena...
- pierakstīt gimenes mērķus uz papīra nevis tikai domās,
- "skola ir tikai papildinājums vecaku mācībām", aij, aij, aij... cik gan ļoti otrādi ir mūsdienās.... bet es varu to mainīt, visa pamatā ir Laiks
- cieņa pret bērnu ir arī tas, ka es viņam dodu laiku novērtēt vientulību ,piemēram, laukos tik rimti guļot zem liepas un skatoties kā saules stari spīd cauri spraudziņām, cauri lapiņām...un domājot kā... kā vējš iešūpo koku... kā saule sasilda vaigu...
- cik svarīgi laimīgai ir būt man- JO TAD ARI BERNI BUS LAIMIGI!,ja es pati sevi mīlēšu, arī bērni mani mīlēs, ja es spēšu sevi vadīt, tad es spēšu vadīt arī savus bērnus,
- ne tikai man jālūdz bērniem pildīt savus pienākumus, bet man jātur savi solījumi,:)

bet ir kāds teksts, kuru lasot, man katrreiz asaras birst kā pupas...
es to izrakstīju no gramatas, pieliktu sev priekšā pie sienas, zem savu bērnu bildes,
tas stiprina, iedrošina, atgādina.
ja Tu neizlasīsi šo gramatu, es vismaz ceru, ka šis teksts Tevi uzrunās-

"Ir mazas acis, kas vērstas uz Tevi,
Un tās vēro dienu un nakti.
Ir mazas ausis, kas ātri
Uztver katru Tavu vārdu.
Ir mazas rokas, kas vēlas
Darīt visu to,ko dari Tu;
Un mazs bērns, kurš sapņo
Par dienu, kad būs tāds kā tu.
Tu esi mazā drauga elks;
Tu esi viedākais no viedākajiem.
Viņa mazajā prātā par Tevi nekad nerodas nekādas šaubas.
Viņš tev uzticami tic,
Ņem vērā visu, ko tu saki un dari;
Viņš sacīs un darīs kā Tu,
Kad kā tu viņš būs pieaudzis.
Ir mazs draugs ar platām acīm,
Kurš tic, ka Tev vienmēr ir taisnība;
Un viņa acis allaž ir vaļā,
Un viņš vēro dienu un nakti.
Tu rādi piemēru
Katru dienu ar jebko, ko dari,
Jo mazais bērns gaida,
Lai izaugtu tāds kā Tu."






(Autors anonīms)






Citāts no grāmatas „Ģimenes dzīves gudrība. Kopā ar mūku, kurš pārdeva savu Ferrari. Kā izaudzināt garīgi spēcīgu cilvēku.“ (138-139.lpp) autors, Robins S.Šarma


izdevniecība „Avots“, 2009

Beatrises foto autors: Pērļu mamma


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru