SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



otrdiena, 2010. gada 2. novembris

saraksts. "kas nepieciešams gatavojoties plānotām mājdzemdībām."

Māmiņai
  • Pase, Mātes pase
  • 1 paka TENA vienreizlietojamie autiņi 60*90
  • 3 pamperi (M vai L izmērs)
  • 1 paka higiēnisko pakešu (lielās t.i.nakts paketes)
  • krūšturu ielikņi (te iesaka vienreizlietojamos,bet man ļoti patīk Weledas veikaliņā nopērkamie kokvilnas un vilnas ieliknīši- tie ir mazgājami t.i. lietojami vairākas reizes, ļoti maigi, lai gan uzsūktspēja nav tik laba kā vienreizlietojamiem)
  • 3 gb apakšveļas komplekti (krūšturi- zīdīšanai)
  • kokvilnas zeķītes, vilnas zeķītes
  • 2 krekli dzemdēšanai (iesaku izvelēties kādu skaistu naktskreklu,piemēram, man pašai bija balts pagarš krekls ar tautiskiem izšuvumiem, tagad skapī glabajās, gandrīz tāpat kā citiem kāzu kleita- vienvārdsakot- "dzemdēšanas tērps-relikvija" :) )
  • viens komplekts tērpa un apavu ārā iziešanai
  • halāts, čības
  • lielā bumba sēdēšanai
  • 2 gultas veļas komplekti
  • 4-5 lieli spilveni ar spilvendrānam
  • viegla, silta sega
  • ziede krūšu galu kopšanai
  • rasaskrēsliņa tēja, linsēklas (skat: http://perlumamma.blogspot.com/2011/04/arstniecibas-augu-tejas-grutniecibas_19.html)
  • mazā ūdens pudele ar sporta uzgali
  • viegli saldumi
  • 2 lielie dvieļi
  • 2 pakas sauso salvetīšu kartona kastītēs
Tētim

  • plaušu RTG
  • ērts tērps, čības
  • dzēriens, ēdiens
Bērniņam

  • 3 komplektiņi pirmajām dienām- 56 izmērs- body, rāpulītis, kokvilnas cepurīte)
  • 2 kokvilnas jaciņas
  • 2 pāri vilnas zeķīsu
  • flaneļa sedziņa segpārvalkā
  • 2 flaneļa autiņi
  • 2 lielie dvieļi bērniņam
  • bērnu ziepes
  • klingerīšu (vai 100% olīvu) eļļa, bērnu krēms, cinka ziede (bērna ādas kopšanai)
  • vates plāksnītes, vates irbulīši
  • pamperi vai autiņi
  • lielais pakaviņš
  • 1 paka TENA vienreizlietojamo autiņu komplekts 60*40
  • likopodijs (skat: http://perlumamma.blogspot.com/2010/12/slava-kam-likopodijam.html)

protams, nepieciešams uz dzimšanas brīdi ir sagatavot arī šūpulīti un pārtinamo virsmu - vai vietu, kur mazais tiks apkopts.
kā arī rati, lai dotos pastaigās, autokrēsliņš.



parasti pirmajā pirmsdzemdību mājas vizītē, vecmāte kopā ar māmiņu šim sarakstam iziet cauri, tādēļ visticamāk, ka vecmāte labāk spēs paskaidrot šo lietu nepieciešamību no savas puses.
saraksta avots- veselības centrs "Stārķa ligzda".

1 komentārs:

  1. Sveiki visiem, esmu zaudējis naudu tik daudzām kompānijām, kuras ir uzdevušās par īstiem aizdevējiem, bet visas manas pūles ir bijušas veltas, esmu zaudējis vairāk nekā 35 000 eiro viltus aizdevējiem, kuri apgalvo, ka viņi nav. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar īsto aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņa aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, bez bailēm sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst