SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



svētdiena, 2011. gada 1. maijs

"Mana dūla- Katrīna."- Meldras mammas stāsts.

"Es ticu, ka dzīvē nemēdz būt nejaušību un viss, ko mēs darām kādā brīdī atklāj savu jēgu. Ceļš, kā es nonācu līdz idejai par dūlas piedalīšanos dzemdībās, bija dažādu sakritību pilns un impulsīvs, taču jāsaka – viss notika tā, kā tam bija jānotiek. Kad biju jau sestajā grūtniecības mēnesī es sapratu, ka vēlos kādu cilvēku, kas man būtu blakus dzemdībās, taču mana izvēle nebija ne bērna tēvs, ne līgumvecmāte vai līgumdakteris. „Nejauši” kādā forumā izlasīju, ka kādai meitenei savulaik dzemdībās līdzi bijusi dūla un tā viņai ļoti palīdzējusi. Pateicoties plašajām interneta iespējām, izlasīju visu par dūlām, kā arī atradu Latvijā praktizējošo dūlu vizītkartes. Šis bija viens no retajiem izņēmumiem, kad uzticējos tikai intuīcijas balsij un tā mani nepievīla. Sazinājos ar Katrīnu un sarunājām satikties, apspriest iespējamo sadarbību. Sarunas gaitā man bija skaidrs, ka vēlos, lai Katrīna ir mana atbalsta persona dzemdībās. Ļoti lielu atvieglojumu man sagādāja apziņa, ka Katrīnu varu sazvanīt jebkurā diennakts laikā, kad parasti nemēdz traucēt dakterus un uzdot jautājumus par to, ja mani kaut kas uztrauc grūtniecības norisē. Par laimi tas nebija īpaši nepieciešams, ja neskaita divas nedēļas pirms dzemdībām, kad man bija vairākas ‘’viltus trauksmes’’ un nācās savu dūlu turēt ‘’gatavības režīmā’’. Draugi un tuvākie cilvēki manu lēmumu uztvēra pārsvarā pozitīvi, kā arī viņiem bija iespēja uzzināt, ko tad īsti nozīmē ‘’dūla’’ un ar ko viņa nodarbojas. Vairākas dienas pirms dzemdībām pēkšņi saņēmu ziņu no Katrīnas, ka viņai ir izoperēts apendicīts un viņa varēs būt ar mani tikai pēc divām dienām. Es patiešām apbrīnoju viņas atbildību un vēlmi sniegt atbalstu pat tad, kad pašai ir ļoti jārūpējas par savu veselību. Viņa katram gadījumam man sarunāja rezerves dūlu, izstāstot manu situāciju un dzemdību plānu. Tomēr mums izdevās sagaidīt, kad Katrīna izrakstīsies no slimnīcas un situācijā, kurā varbūt cits cilvēks vēl atrastos mierīgā gultas režīmā, Katrīna atbrauca uz Stradiņu dzemdību nodaļu, lai būtu kopā ar mani šajā īpašajā dzīves brīdī, kad pasaulē nāca mana otrā meitiņa Meldra. Kaut arī dzemdības bija ierosinātas (gluži pretēji manai iecerei par ļoti dabiskām dzemdībām), tās noritēja ļoti ātri un viegli. Katrīna man ļoti palīdzēja, gan iesakot dažādas pozas dzemdību stimulācijai, gan vienkārši pavadot laiku kopā ar mani, gaidot, kad sāksies kontrakcijas, gan masējot muguru, kad kontrakcijas kļuva spēcīgākas vai arī padodot ūdeni, atgādinot par pareizu elpošanu. Šīs sešas stundas es atceros ar ļoti pozitīvām un gaišām sajūtām, kādas varētu novēlēt ikvienai sievietei, lai par dzemdībām varētu teikt, ka tas ir ārkārtīgi skaists mirklis. Paldies Katrīnai arī par konsultācijām pēcdzemdību periodā, kad mani pārņēma vai nu bailes vai neziņa un es joprojām zināju, ka varu viņai zvanīt un prasīt noderīgu padomu. Ja man kādreiz vēl būs vajadzība pēc atbalsta personas dzemdībās, mana izvēle noteikti būs dūla Katrīna. Es arī ceru, ka aizvien vairāk cilvēku uzzinās par to, kas ir dūlas, kā arī dzemdību namos un nodaļās praktizējošās vecmātes un ārsti pieņems dūlas kā savus labākos palīgus, ne konkurentus. :) " - Meldras mamma.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru