SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



sestdiena, 2011. gada 3. septembris

092011kalendārs.



Mans septembris ir iesācies ar brīnišķīgu pirmā septembra vakaru, ar meitām un draudzenēm Kalnciemielas kvartālā, kur rādīja Putnu operu brīvdabas kinozālē (tā manai vecākajai meitai ļoti patika, savkārt man patika lielās, baltās 'lampas', kas karājās kvartāla viducī), un jauki pavadītu sestdienu Barona ielas svētkos un Kaņepes Kultūras centra jeb šī gada teātra festivāla "Homo Novus" epicentra atklāšanas svētkos, kur manas meitas kā tādā Vārnu  Skolas ielas republikā ar pārējiem bērniem, plikām kājām pagalmā skraidīja vēl izbaudot septembra saules sasildīto pilsētas segu.

Tad nu laiks arī maniem septembra iedvesmas avotiem -  dalos ar Jums - ceru, ka iedvesmos arī mana bloga lasītājus!

Rīt un parīt, visticamāk, arī aizparīt, spītīgi turēšos pie vaļēju kurpīšu uzvilkšanas un došos pa ielas saulaino pusi, tā ķerot dzestros, bet tomēr, sildošos saules starus :)

4. svētdiena


Jums taču noteikti jau ir TRU, vai ne? Man bija liels prieks aizvest vecāko meitu uz viņas mīļākās grupas Instrumenti albuma prezentācijas pasākumu, kur pirmajā rindā meitu turot uz rokām (visu koncerta laiku,piebildīšu :) ) un kopīgi dziedot līdzi visām dziesmām, pieredzēju lielu mirdzumu viņas acīs un bērna prieku par burvīgo vakaru. Dziesmas šobrīd skan mūsmājās uz riņķi vien, tādēļ iesaku šo sirsnīgo puišu mūziku klausīties arī jūsmājās.



ļoti labs video, par TRU rašanos: http://vimeo.com/28089545

5. pirmdiena


Vai esi jau bijusi Kr.Barona ielas 10 saldējuma kafē Yo-Yo? Kā man tur patīk! Kā maza meitene sapriecājos, berot bonbongas un pašas izvēlētā saldējuma asorti, arī bērni ir sajūsmā. Kamēr vēl ir saulains laiks, liels trauks ar jogurta saldējumu, augļiem un karameļu mērci ir tieši tas, kas vajadzīgs pēc nedēļas pirmās darbā/skolā/dārziņā pavadītas dienas :)
http://www.facebook.com/YOYOLatvia

6. otrdiena

21. - 23.decembrī Arēnā Rīga, viesosies Kanādas Saules cirka trupa Cirque de Soleil, kas ir viena no labākajām cirka trupām pasaulē. Cirks viesosies ar savu leģendāro viesizrādi Saltimbanco. Biļetes iesaku iegādāties jau laicīgi -> http://www.bilesuserviss.lv/lat/concerts/?show=22217






7. trešdiena

Ja vēlies uzzināt vairāk par mani, manu gaumi un manas dzīves iedvesmas avotiem - lasi Agneses Kleinas bloga ierakstu http://www.whimsicalagnesiga.com/?p=12746


Līdz o9.o9. (darba laiks 17:oo-21:oo) iesaku apmeklēt jaunatklāto Kaņepes Kultūras centru (Skolas ielā 15), kur norisinās "KRUSTpunkts: intimitāte un izrāde", kā ietvaros var aplūkot mākslas darbu "Īrnieks", kura autori ir mareunrol's. Šis mākslas darbs man šķiet ģeniālākais, ko pēdējā laikā esmu redzējusi.
"Īrnieks".


8. ceturtdiena

Iesaku aiziet uz animācijas filmu lieliem un maziem - "Lote un Mēnessakmens noslēpums".
Filmiņai ir arī pirmā daļa "Lote no izgudrotāju ciema".



No šodienas līdz 18.o9. Rīgā norisinās Dzejas dienas http://dzejasdienas.lv
Programmā daudzi interesanti pasākumi, piemēram, 15.o9 Jūgendstila muzejā Bērnu dzejas lasījumi; 8.o9. Etnodžeza un dzejas koncerts "Skatiens", Mazajā ģildē.

9. piektdiena

Mans šīs vasaras garšas piedzīvojums un viena no mīļakajām vietām, kur satikt draugus ir Spīķeros esošais, jūlija sākumā atklātais restorāns- Kitchen. Kamēr vēl siltas dienas, izbaudi visgardāko siera kūku Rīgā uz Kitchen terases. Pēc kūkas baudīšanas atceries, ka turpat Spīķeros, gandrīz blakus restorānam, katru vakaru ir nakts tirgus, kuram es nevaru paiet garām vien smaržas dēļ - garšaugi, dārzeņi un dārza augļi - tas viss noderēs vakariņām!


Man šķiet, ka šī mēneša dārgums ir ķirbis visās iespējamās formās - biezeņos, zupās, sautējumos, kūkās - bērniem garšo un to pie putriņas vai sautētu drīkst ēst, kā vienu no zīdaiņu pirmajiem papildēdieniem.








10. sestdiena

Šī būs īpašu notikumu bagāta sestdiena!
Divi spilgti Rīgas mākslas dzīves notikumi - "Baltā nakts 2011" un kino foruma Arsenāls atklāšana!
Pie Baltās nakts milzīgi plašās programmas ievērības cienīgs notikums ir Santas jeb bloga Kids Gazette mammas projekts kafetērijā Bonēra -> sīkāks info atrodams
http://kids-gazette.blogspot.com/2011/08/balta-nakts-2011-un-kids-gazette.html
pārējo pasākumu info -> http://www.baltanakts.lv/2011/pasakumi/


Un rakstot par Arsenālu īpaši gribu ieteikt noskatīties Reiņa Pētersona animācijas filmiņu Ursus 16.o9 pl.17:30 K-Sunī jeb Kinogalerijā.


Kā arī 17.o9 pl.13:oo Arsenāla bērnu rīta programmā ir aplūkojamas animācijas filmiņas "Kā lupatiņi mazgājās", "Zīļuks", "Joka pēc alfabēts" un citas.

11. svētdiena


Tēva diena. 
Šogad šī diena sakrīt ar mana tēta miršanas dienu.
Debesīs man ir baigi foršs tētis - Sargeņģelis.

12. pirmdiena

Šajā mēnesī veicu pārmaiņas savu meitu istabā un man sanāk meklēt un atrast vairākas skaistas idejas bērnu istabām. Viena no tām, ar kuru vēlos dalīties ir chepi.lv lampiņas-bumbas. Dažādās krāsās tās ir iegādājamas Baznīcas ielā 37. Priecājos, ka augustā notikušajos Piena svētkos es tiku arī pie brīnišķīgas matu rotas ar trīs saldējuma bumbām uz galvas :)








foto no Piena svētkiem var aplūkot šeit: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=204095209647456&set=a.204094772980833.55481.195556960501281&type=1&theater


13. otrdiena

13.septembra iedvesma nozīmīgi atrodama pirms četriem gadiem notikušā Brīnumā. Manai vecākajai meitai Beatrisei - dzimšanas diena. Un es savkārt kļūstu jau par četrgadnieces mammu.

pirms četriem gadiem septembrī...


14. trešdiena

Iesaku apmeklēt jaunatklāto mākslas muzeju Rīgas Birža Doma laukumā. Biju patīkami pārsteigta, par skaistajām telpām, izcilu ekspozīciju (porcelāna un Glasstress) un bija ļoti jauki, ka visas ekspozīcijas varēju aplūkot (izbraukt) kopā ar savu meitu, kura sēdēja ratos.

Glasstress izstāde un mēs - spoguļojamies.

15. ceturtdiena


No 15.o9 - 25.o9 norisinās kinoaktieru festivāls Baltijas pērle. Manā must-see sarakstā nonākušas filmas - "Everyone says I love you", "Gilda", "Morte a Venezia", "Nine", "Io sono l'amore", "Melancholia", "Elena" u.c...

16. piektdiena


Ļoti gaidu S.Mežinskas lekciju kursu par tēmu "Biotehnoloģijas, ķermenis un ētika" Satori radošajā telpā Berga Bazarā.
http://www.satori.lv/raksts/3814/Ijabs_Auzins_un_Mezinska_-_tris_aizraujosi_lekciju_kursi
iesaku sekot līdzi arī pārējiem lekciju kursiem.

Augustā apmeklēju JRT režisora A.Hermaņa pirmizrādi Oblomovs - arī septembrī ir vairākas izrādes - ja ir iespēja Jums, vecākiem, atstāt mazuli pie auklītes vai arī JRT bērnu istabā 4 stundas, tad šo izrādi noteikti iesaku noskatīties - izcila aktiermeistarība un māksla vienkopus.

17. sestdiena


vēlēšanas. galvenais aiziet un piedalīties. parējais ir sekundārs.


29. ceturtdiena


Pl. 11:oo tiekamies t/c Domina ikmēneša topošo māmiņu lekcijās "Gaidību 4iena"! Šoreiz es stāstīšu par tēmu "Ārstniecisko tēju lietošana grūtniecības laikā un pēc dzemdībām".

Vakarā es ar lielu nepacietību gaidu LNSO 85. koncertsezonas atklāšanas koncertu.

30.piektdiena


Šovakar - atpūta pie lielās kafijas krūzes un ideju klades, lai saplānotu nākamā mēneša iedvesmas un spēka avotus!

šī bilde ir one of my fav no pēdējā laikā redzētajām laikmetīgajām madonnām :) -  autors: Riccardi Tisci 


cieņā,
Pērļu mamma - Katrīna.


3 komentāri:

  1. paldies par foršo kalendāru - atķeksēju arī savā kalendārā pāris pasākumus bērnam ;)

    AtbildētDzēst
  2. Forši, tev arī 13.datums! Mana vecākā arī piedzima pirms 4 gadiem, tikai 13.martā.

    AtbildētDzēst