SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



svētdiena, 2011. gada 4. septembris

Kā mēs ciemojāmies Brīvdienu mājā Cinevillā...

Šovasar manu ģimeni divas brīnišķīgas mammas uzaicināja pavadīt nedēļas nogali jaunā viesu namā Brīvdienu māja Cinevilla teritorijā. Biju patīkami pārsteiga par gaišajām un patīkamajām telpām, kā arī radošumu bērniem un mieru vecākiem, kas bija sastopams Brīvdienu mājā. Svētdienas saulainais rīts kopā ar tuviem draugiem brokastīs, kurās mielojāmies ar siltām, pašu pagatavotām vafelēm un ievārījumu, bija kā sapnis! Pēc brokastīm nesteidzīgi kopā ar bērniem veidojām riņķus, lai caur tiem pūstu burbuļus - visi bērni un arī pieaugušie piepūta pilnu Cinevillas pagalmu ar lieliem, krāsainiem burbuļiem. Tās noteikti bija vienas no visjaukāk pavadītajām brīvdienām mūsu vasarā.

Kā stāsta viesu nama saimnieces Daina un Solvita - Brīvdienu māja ir kā labsajūtas sala, uz kuru visa ģimene ar prieku dodas piektdienas pēcpusdienā un bez steigas izbauda burvīgu nedēļas nogali līdz pat svētdienai. Šajās brīvdienās katrs no mīļajiem ģimenes locekļiem atpūtīsies no sirds, iegūs mieru, atgūs spēkus un izbaudīs komfortu. Brīvdienu māja Cinevillā rada sajūtu, ka esi atbraucis ciemos uz mazpilsētu ar pavisam citu dzīves ritmu un laika izjūtu, kur steiga un nemiers zūd un bērni ar interesi rotaļājas. Tev pietiek laika pabūt gan ar sevi, gan ar mīļoto divatā, kopā ar bērniem mesties piedzīvojumu virpulī, aktīvi vai relaksēti izpausties radošajās darbnīcās, izbaudīt lauku pirtiņas burvību un vēl pietiek laika samīļot savējos. Tās ir brīvdienas, kurās tu ieraugi un sajūti, cik labi ir būt kopā ar savu ģimeni un iegūsti līdzīgi domājošus ģimenes draugus. Un es šim aprakstam pilnībā piekrītu. 

Brīvdienu mājas Cinevillā konceptā iekļauti trīs kompleksi: Brīvdienu māja, bērnu izlaižu parks – Lidojošā māja un Radošo darbu māja. Bērnu Lidojošā māja tiek veidot balstoties uz bērnu fantāziju pasauli, papildus attīstot bērnu iztēli un caur rotaļām mācot cilvēciskās vērtības. Brīvdienu mājas iekārtojumu ir veidojusi apvienība Grey Mouse’s Design, kur viena no interjera dizainerēm ir Daina Gāga.
Es ar meitām nedēļas nogali pavadīju istabiņā, kas veidota pēc Kasablankas motīviem - gaiša, jauka istaba, ar mazu vannu, kas ļoti patika manām meitenēm :)
Un nu dalos ar Jāņa Klimanova skaisto fotoreportāžu no mūsu brīnišķīgās nedēļas nogales!
Mūsu istaba.

Satikšanās prieks.

Māja, kurā notika aktivitātes bērniem.

Daina un Solvita - Brīvdienu mājas saimnieces.

Mammu sarunas un vakara pastaiga kopā ar Unu un mūsu bērniem.

Mazā paradīze.

Mūsu laiskais rīts ar vafeļu pilniem vēderiem :)

Iepazīstieties - mana sirdsdraudzene, kā arī mana dūla otrajās dzemdībās - Marta ar savu jauko ģimeni.

Rīts. Piepildot burbuļu pilnu pagalmu.

Nesteidzīga atpūta.

Bērnu spēļu istaba šķūnītī.

Mēs, Brīvdienu mājā noteikti ciemosimies vēl, cerams, ka tā būs jauka vieta, kur mūsu ģimenēm satikties un būt kopīgā atpūtā un sadraudzībā.

Brīvdienu māja internetā : http://www.cinevilla.lv/lv/brīvdienu-māja/1-hotelis.html
facebook lapa : http://www.facebook.com/BrivdienuMajaCinevilla
twitter konts : @Brivdienu_maja

3 komentāri:

  1. Izskatās un izkalsās,ka patiess tiiik jauka vieta!
    nemaz nezināju par šādu Brīvdienu māju!Paldies,ka pastāstīji!

    AtbildētDzēst
  2. Mana draudzene, kas arī tur bija, teica, ka smird pēc naudas trūkuma!

    AtbildētDzēst