SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



svētdiena, 2011. gada 25. septembris

TU ESI SKAISTA!

Divi populārākie žurnāla Vanity Fair vāka foto ar aktrisēm Demiju Mūru un Moniku Belluči.

Gandrīz pirms gada, kad gatavoju rakstu par grūtnieču vakarkleitām, man uz desktopa sakrājās pilns folderis ar skaistām topošo māmiņu fotogrāfijām, ar kurām tagad gribētu dalīties arī ar sava bloga lasītājām. Šodien, kārtojot māju atradu ārzemju modes žurnālu, kurā bija māmiņa gaidību laikā, kas man atgādināja par šo nepabeigto rakstu :)
Šī raksta mērķis ir iedrošināt topošās māmiņas uz sevis iemūžināšanu skaistā fotogrāfijā. Tai pat nav jābūt fotosesijai pie profesionāla fotogrāfa... Man patīk šad tad iegādāties vienreizlietojamo fotoaparātu, uzvilkt t-kreklu un atspulgā taisīt self-portrait un tici man, fotogrāfijas sanāk nesliktākas, varbūt par interesantākas, nekā glancētu žurnālu lappusēs :) Taču šoreiz, protams, raudzīsimies uz glancēto žurnālu vākiem, tas vien tādēļ, lai Jūs iedrošinātu nofotogrāfēties, kā arī, lai Jūs paraudzītos uz dažām pozām, kurās pozējot topošās māmiņas aprises izskatās vēl labāk.

Otrs šī raksta mērķis noteikti būtu tas, ka es ļoti vēlētos, lai ikkatra topošā māmiņa saprastu to, ka viņa, šajā gaidību laikā IR PATIEŠĀM SKAISTA!!! (arī ja tā dažreiz neliekas apskatoties spogulī, un tici man, es nu zinu kā tas ir - ar pirmo meitu biju +23kg un man šķiet, ka tie visi bija manos vaigos un zodā...)  :)

Modele Inguna Butāne (fotogrāfs Pēteris Farago).

Katru reizi, kad es ieraugu grūtnieci, es viņā burtiski iemīlos, jo viņa ir kā dieviete- nesot sevī JAUNU DZĪVĪBU ŠAI PASAULEI, un TAS ir skaistums, ko var saskatīt, ne tikai apskatoties uz sievietes vēderu, bet ieskatoties viņai acīs... Tās mirdz, izstarojot Dzīvību un Sievietes viedumu.

Es ļoti ceru, ka mana bloga lasītājām šis raksts būs iedrošinājums nofotogrāfēties kailai bērniņa gaidību laikā. Fotogrāfija būs brīnišķīga lieta, uz kuru skatoties, Tu atcerēsies sajūtu par šo Īpašo laiku...

Miranda Kerr.

modele Miranda Kerr žurnālā Vouge.

modele Eva Herzigova žurnālā Bazaar. 2011.aprīlis.

Eva Herzigova.

aktrise Demija Mūra 1991.gada Vanity Fair vāka fotogrāfēšana pie zināmās fotogrāfes Annie Leibovitz - man šķiet, ka šī ir, līdz šim populārākā topošās māmiņas vāka fotogrāfija.


Eva. 2007.gada Vanity Fair.
modele Klaudija Šifere vācu izdevums Vouge - manuprāt viens no skaistākajiem un dabiskākajiem vāka uzņēmumiem.

aktrise Brūka Šildsa. Vouge.

dziedātāja Britnija Spīrsa grūtniecības laikā ir bijusi ne tikai modes žurnāla Bazaar veidotā fotosesijā, bet arī žurnālos Vanity Fair un Q magazine.

modele Sindija Krauforde. W magazine.

arī aktrise Gvineta Paltrova uz W magazine vāka pozēja grūtniecības laikā.

modele Žizele, man šķiet, ka vienā no vislabāk skatāmajām fotosesijām ar topošo māmiņu.


arī šāda var būt topošā māmiņa :)



dziedātāja Kristīna Agileira žurnāla Marie Clarie fotosesijā.

aktrise Monika Belluči. Itāļu Vanity Fair.

Paula Patone.


Biju pārsteigta, kad ieraudzīju, ka pašmāju izdevumos topošo māmiņu fotosesijas tiek publicētas visai maz. Tādēļ publiski komplimenti žurnālam Una un Santai Didžus par dalīšanos ar šo brīnišķīgo vāka foto!


Manā grūtniecības laikā ir tapušas daudz fotogrāfijas. Kad gaidīju Beatrisi man bija fotosesija pie jūras (fotogrāfiju autore J.Jukumsone-Jukumniece). Šarlotes gaidību laikā mana fotogrāfe bija Līga Spunde, taču šoreiz fotosesija notika studijā (jo bija ziema), ar foto no otras grūtniecības, gan pagaidām nedalīšos, lai paliek kādai saldā ēdiena reizei :)



Pērļu mamma gaidot savu Pērli - Beatrisi. 2009.gada vasara.

4 komentāri:

  1. smuki :) Bet laikam to tomēr tā īsteni var novērtēt un saprast tikai PĒC tam.
    Es atminu, ka topošo vecāku kursos vecmāte sacīja, lai saņemās un nobildējas, jo tik jauni un skaisti vairs nekad nebūsim :)

    AtbildētDzēst
  2. interesanti apskatīt šis bildes, lai gan daļu jau biju redzējusi. man kā fotogrāfei,kam ļoti bieži jābildē arī smukos punčus jā saka, ka reti, kura sieviete vēlas tik ļoti atkailināties kā šeit redzamajās bildēs. un es to ļoti respektēju,jo katram jau ir sava robeža. un lai arī pati es gaidibu laikā vēletos tādu bildi, uzskatu,ka tām, kur apģērba nav, jāpaliek privātajā albūmā,lai cik skaisti tas arī būttu.
    mani sajūsmināja Žizelas bilde, tā ir gandriz tāda, kādu es biju iedomajusies sev nākamajā grutniecibas laikā. tikai manā skatā bija kalnaina vieta un vējš un mati un gara plivojoša kleita,kas vējā izceļ formas:))tagad būs iedvesma ko tādu uztaisit ari studijā, ja ārā būs ziema:)

    AtbildētDzēst
  3. jā, Laura, piekrītu ka atkailināties kameras priekšā ir grūti, bet ja piemēram bildē vīrs? tas taču varētu būt jauki. Un protams, ka šis ir tikai piemērs ar populārām māmiņām un kailās bildes nebūt nav jāliek blogā, bet privātajam albumam vai guļamistabā pie sienas taču ir skaisti, ja ir šāda piemiņa no laika, kas kādai no mums ir vienīgo reizi šajā dzīvē...

    AtbildētDzēst
  4. Jā, smuki! Es nesaņēmos, jo ikreiz, kad bija norunāta bildēšana nebija garastāvokļa. Ar trešo maybe :)

    AtbildētDzēst