SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



otrdiena, 2011. gada 4. oktobris

iesaku izlasīt.


Ir tādi raksti, kurus ļoti vēlētos, lai izlasa katra sieviete. Diemžēl tādu rakstu nav daudz, bet reizēm ir. Lūk viens no tiem. Publicēt man palūdza un iedrošināja sievietes, kurām ieteicu šo izlasīt. Žurnālā Ievas Veselība, nu jau diezgan pasenā numurā (2011. gada 29.aprīlī nr.9) lielā tēma, kuru žurnālisti aprakstīja - "Neauglība". Interviju ar Dr.V.Lejiņu lasīju ne tikai tādēļ, ka mani, kā topošo speciālistu šī tēma interesē (pirms pāris gadiem mans sapnis bija kļūt par ginekologu, kurš veic ārpusdzemdes apaugļošanu), bet arī zinot, ka dakteris ir ļoti pieredzējis speciālists, kura viedoklī vērts ieklausīties.
Šoreiz izlasot interviju biju patīkami pārsteigta, ka varēju daudzas ārsta izteiktās domas pasvītrot un ieteikt izlasīt savām draudzenēm, paziņām.
Ļoti ceru, ka šī intervija uzrunās arī Jūs - (īpaši priecāšos, ja to izlasīs tās sievietes, kurām bērniņi vēl nav, vai arī sievietes, kuras ir mammas meitām un draudzenes sievietēm, kuras bērnus pagaidām neplāno).

Man ļoti patika cik sīki un smalki dakteris izklāsta neauglības cēloņus (es arī par tiem runāju sausu muti, bet ja sieviete šo izlasīs no pieredzējuša ārsta-autoritātes un pie tam vīrieša, varbūt ņems vērā vairāk nekā mani:) )
"Pirmkārt, psiholoģiskais iemesls - jo pārsvarā viss kas notiek olnīcās, notiek caur galvas smadzeņu centriem, kuri dod impulsus, lai tās strādā. Bet, ja psiholoģiskas problēmas netiek risinātas, ja smadzeņu centrā ir putra, absolūti nepareizi strādā arī olnīcas un hormonālā sistēma."..."Otrs - būtiskākais neauglības cēlonis ir aborti, kas pēc tam traucē sievietei palikt stāvoklī, jo aborts - tā taču ir manipulācija, kur ārsts neredz ko dara!...Ārsts uz aklo, ņemot vērā tikai audu konsistenci, iztīra dzemdes dobumu. Aborta laikā dzemdē nokļūst baktērijas un var rasties dzemdes un olvadu iekaisums, rezultātā tie salīp. Turklāt olvadu atverītes, pa kuru dzemdes dobumā būtu jānonāk olšūnai ir ļoti maziņas un tās pēc aborta var saaugt. Saaugumi ir kā zirnekļa tīkli, kas veidojas ap olvadu, un tīri mehāniski nav iespējams sievietei palikt stāvoklī."

Vēl man patīk, ka ārsts Lejiņš iesaka tomēr sievietei pašai palūgt taisīt analīzes, jo "ginekologs nevar zināt, ar ko sieviete guļ" un dažreiz (lasīt: ļoti bieži) arī pati sieviete nespēj iedomāties ar ko (kādu mikrofloru) viņa guļ... Man, kā topošajam speciālistam klausoties sievietes stāstītajā, visbiežāk jāpieliek +3 partneri klāt, ja sieviete saka, ka bijuši 2, savkārt, ja nedēļniece saka, ka sekss pēc dzemdībām bijis 6 nedēļā, tad visticamāk, tas ir bijis jau 4 nedēļā :) tādēļ es iesaku analīzes taisīt ne retāk, kā vismaz reizi gadā, lai pārliecinātos par, piemēram, hlamīdiju esamību/neesamību (piemēram vīrietim STS un dzimumceļu saslimšanas neizraisa uzreiz redzamus vai sajutamus simptomus, tādēļ viņš, visticamāk, nesūdzēsies). Vienvārdsakot, es vēlos teikt, ka mēs pārāk zemu novērtējam vīrieti kā dažādu slimību nēsātāju.

Pie neauglības cēloņiem vēl tiek pieminēti medikamienti (hormonālā kontracepcija, pat ovulāciju stimulējoši preperāti u.c.), kuri varētu būt par iemeslu, kā arī vide un citi faktori, kurus vērts izlasīt šajā intervijā.
Beigās pieminēšu divas svarīgas lietas, ko ārsts saka-
uz jautājumu "Vai ilgstoši lietotas hormonālās kontracepcijas tabletes nevar sekmēt neauglību?" ārsts atbild; "Nē, toties karjeras veidošana gan."
"Katrai sievietei ir dots noteikts olšūnu skaits un zināms laiks šajā pasaulē, lai viņa dzmedētu.. Tāpēc - jo agrāk sieviete sāks domāt par saviem bērniem, jo lielākas iespējas dzemdēt."

Beigas intervijai arī ir ineteresantas, bet lai Jūs ieinteresētu tomēr visu interviju izlasīt, neatklāšu visu, kas tajā teikts:
Lasi visu interviju tikai par 0.25Ls zemāk norādītajā mājas lapā
http://www.manizurnali.lv/product/159612/

3 komentāri: