SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



svētdiena, 2011. gada 23. oktobris

mana iedvesma oktobrim.

Sūtam sveicienus no Parīzes fotobūdiņas.

tā kā ikmēneša kalendārs, šoreiz, daudzo pienākumu dēļ, manā blogā ir aizkavējies, tad nu šoreiz rakstu par lietām, vietām, notikumiem, kuri sniedz man iedvesmu oktobrim.

1. Balets "Gulbju ezers"
foto no opera.lv
Kopā ar meitu dosimies uz beletu "Gulbju ezers", tā kā mans bērnības sapnis bija kļūt par balerīnu, šo baletu esmu redzējusi vairākkārt un katra reize man šķitusi īpaša. Cerams, ka arī meitai šī būs skaista un atmiņā palikoša Operas apmeklējuma reize.
Vairāk infohttp://www.opera.lv/lv/izrades-un-koncerti/repertuara-izrades/gulbju-ezers

2. Grāmata bērniem Māra Zālīte "Tango un Tūtiņa ciemos"
foto no lielsmazs.lv

Stāsts pirmsskolas un jaunākā skolas vecuma bērniem: divu sunīšu – brālīša un māsiņas piedzīvojumi, ceļojot pie krustmātes uz jūrmalas ciemu.

3. Grāmata bērniem Juris Zvirgzdiņš "Mufa" (šī grāmata mums īpaši mīļa, jo arī šai grāmatiņai noformējumu veidojis mūsu mīļāko grāmatu Čingo Baba un Mēnesim robs mākslinieks Reinis Pētersons)

foto no lielsmazs.lv


4. Pētera Vaska Epifāniju pirmatskaņojums Latvijā un šī paša komponista baleta izrāde "Erda" (ciklā "4.pasaules 4.stihijas")

foto no opera.lv

5. Prieks par visiem šajā mēnesī dzimušajiem bērniem, bet īpašs prieks par Katrīni - Luīzi Šišonu! Sveicu vecākus Elīnu Garanču un Karelu Marku Šišonu, lai laba veselība meitiņai un izturība vecākiem savienot spilgto muzikālo karjeru ar meitiņas auklēšanu!



6. Kalnciema ielas tirdziņš

foto no Kalnciema ielas facebook lapas

Mūsu ģimenes sestdienu rituāls - brokastis ēst Kalnciema ielā un satikt draugus - gan mazus, gan lielus! Oktobrī tiekamies 15., un 29., datumā!

7. Vai iegādājies koncertu abonementus uz Latvijas koncertu un LNSO rīkotajiem pasākumiem bērniem?

Šī ir lieliska iespēja mazos iepazīstināt ar akadēmisko mūziku, mūzikas instrumentiem un mūziķa profesiju! Tiekamies četros koncertos Lielajā Ģildē :

8. oktobrī koncerts „Miedziņš nāk” un taustiņinstrumentu prezentācija;
7. janvārī baleta koncertuzvedums „Ziemas balets” un metāla pūšaminstrumentu prezentācija;
3. martā koncerts „Spalvas pa gaisu”, iepazīšanās ar mūziķiem un viņu profesiju;   

14. aprīlī koncerts „Kā lai es pasaku pasaku?” un sitaminstrumentu prezentācija.
( vairāk info: http://www.lnso.lv/lat/jaunumi/aktuali/?doc=1599 )

un četros koncertos Spīķeru koncertzālē :

12. novembrī "Stārķa Stasīša stīgu stāsti"
17. decembrī "Kā rotaļlietas svinēja Ziemassvētkus"
4. februārī "Pasaka uz FF"
17. martā "Marta Zaķa deju stunda"
( vairāk info: http://www.latvijaskoncerti.lv/lv/news/118 )

8. Mēneša dārgums un vitamīns pārtikā : ābols.

foto no apollo.lv
Ēdams lieliem, maziem un pašiem mazākajiem - ābolu biezenītis pie putras mazulītim, ābolu sacepums bērnudārzniekiem, cepti āboli saldā krējuma mērcē ar cukuru un kanēli - vīram! :) mmmm.....garšīgi


9. Mēneša atklājums un iedvesma sekot : svaigēšana
ciemojoties pie savas draudzenes un dūlas tiku iedvesmota vairāk interesēties par svaigēšanu. Varbūt es nekļūšu par radikālu svaigēdāju, taču vairāk domāt par to, ko es ēdu un kā apstrādātu pārtiku es dodu bērniem, man šī ēšanas filozofija liek domāt. Pagaidām iepazīstos un ceru, ka svaigēšana vismaz dažās ēdienreizēs manīs manus dažkārt neveselīgos ēšanas paradumus.


Svaigēšana ir dzīva, svaiga, minimāli pārstrādāta uztura lietošana, sniedzot organismam visvairāk nepieciešamo uzturvielu – vitamīnus, minerālus, antioksidantus, ēdiena pārstrādei nepieciešamos enzīmus. Tas ir uzturs, kas neprasa milzīgus organisma resursus tā pārstrādei, ļauj justies pēc maltītes viegli un enerģijas pilni. (info un foto no mājas lapas http://www.rawgarden.lv/ )

10. Ikvakara rituāls ar bērniem
foto no http://babycareword.com/2011/08/the-positive-impact-of-the-massages-for-babies/

Mums šis rituāls ir vanna - tauriņpieskāriena masāža - pasaka - vakara lūgšana - miegs .
Protams ne katru vakaru sanāk izpildīt šo rituālu, bet meitas bieži vien, jau pēc vakariņām palūdz man veikt tauriņpieskārienu masāžu, tas viņas nomierina un sagatavo mierīgai naktij un saldam miedziņam.

11. Mēneša ieteikums mammu spēkam - ingvera tēja ar medu, citronu un kanēļa standziņu. Sauja lielogu dzērveņu. Tējkarote medus+bišu māšu peru pieniņš+ziedputekšņi.

12. Pastaigu laikā must-do - izvārtīties rudens lapu kaudzēs!


Kamēr sētnieki lapas nav sagrābuši un aizveduši gulēt tās ziemas miegu...)

13. 28.10. mammas atpūšas šajā koncertā -> http://vimeo.com/29712521

14. Bērnu must-see izrādes Jaunajā Rīgas Teātrī
P.S. Bet ja vecāki vēlas doties uz kādu JRT izrādi, bet nav kam atstāt pieskatīt mazo - droši vediet mazo līdzi uz teātri, kur viņu pieskatīs mīļa auklīte JRT Bērnistabā  ( http://www.jrt.lv/bebe.php )- arī es esmu izmēģinājusi šo iespēju - gan man, gan meitai ļoti patika!

15. Mēneša kalendārs

foto no personīgā arhīva
Kamēr mazā māsa gulēja kādā sestdienas pēcpusdienā, es ar vecāko meitu sāku taisīt gada kalendāru bērniem - iedvesmojos no manas paziņas un jaudīgas māmiņas, kura arī raksta interesantu blogu ->
http://evelinalv.posterous.com/1-septembris-un-kalendars



...saldajā ēdienā iedvesmu oktobrī smeļos uz pāris dienām aizlidojot sapņu pasaulē

16..... Parīzē....
Kā 4gadīgs bērns caur fotoaparātu redz Eifeli...


17. Disneyland
Par Disneyland apmeklējumu man ir divejādas izjūtas (ar tām dalījos savā twitter kontā). Tomēr uzskatu, ka reizi dzīvē, katram bērnam vai vecākam, kurš sirdī jūtas kā bērns, šo vietu - bērnu pasaku Paradīzi zemesvirsū, tomēr IR jāredz!




Un balvu par visu laiku vislabāko atrakciju Parīzes Disnejlendā iegūst atrakcija "It's a small world" ! :)) Iesaku vecākiem pāmēģināt šo atrakciju 4(!) reizes pēc kārtas (protams,pēc bērnu lūguma). Prieks garantēts!

Lai arī Jums iedvesmas pilns oktobris!

cieņā,
Pērļu mamma - Katrīna

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru