SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



otrdiena, 2013. gada 16. jūlijs

uzvarētāja ir...

Miljons reizes piedodiet, ka pazudu- dzemdībās un pēdējos darbos pirms atvaļinājuma.
Paldies: Sievux, Annija, agnese, Pata, Aija un Zanda.
Ar mūsdienu random.org metodi es izlozēju uzvarētāju:

Uzvarētāja ir AGNESE: http://www.blogger.com/profile/00941603952950351419

Nevienā no Taviem blogiem, Agnese, es nevaru atrast Tavu e-pasta adresi - lūdzu uzraksti man privāti (mans meils ir mana bloga augšējā labajā stūrī), lai varam sarunāt randiņu, kā nodot Latvijas Bilžu Karti (tas gan būs pēc mana atvaļinājuma)

GRANDIOZS PALDIES BLOGA LASĪTĀJĀM, kuras nenoslinkoja un uzrakstīja savu pieredzi atpūšoties kopā ar ģimeni Latvijā. Man tas noderēs, ceru, ka arī jums pašām bija interesanti lasīt!
Lūk mazs kopsavilkums:

Vietas, kur esam jau bijuši (no tām ko ieteicāt jūs):

Spices un LIDO atpūtas un spēļu laukumiņš
Ventspils 
Cinevilla (atcerieties, ka tepat blogā pirms diviem gadiem rakstīju par jauko ģimenes namiņu, kurā var palikt pa nakti? Tur ir tik mājīgi!)
Mežotnes pils
Rundāles pils (o, jā, te mēs braucam katru gadu - tā mums ir īpaši mīļa)
Tērvetes dabas parks (ļoti iesaku, meitenes bija starā:))
Turaidas pils, Siguldā
Cēsis (viena no mūsu mīļakajām pilsētām Latvijā - katru gadu braucam uz Mākslas festivālu)
"Rakši"
Pāvilosta - vairākus gadus mūsu mīļākā pilsēta ārpus Rīgas, bet pēdējās divas vasaras to apdzīvojuši rīdzinieki tik ļoti, ka mēģinam tagad pazust kādās blakus pludmalēs, jo vairs nav tas šarms plikiem skraidīt pa jūru un nesatikt "pus-rīgu" - diemžēl Pāvilosta kļuvusi par ļoti meinstrīmu un es gaidīšu, kad tā atkal izies no modes, lai var atgriezties :)
Jūrmalas pludmale vakaros - mēs esam tik lieli jūrasmīļi, ka esam izstaigājuši ļoti daudz krastus un pludmales vietas
 
Vietas, kur noteikti aizbrauksim:

Mini zoo dārzs Iecavā
Bauska
Baskāju trase 
Lucavsala 
Dzintaru Mežaparks 
atrakciju parks LABIRINTI 

BAUDAM VASARU!




1 komentārs: