SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



piektdiena, 2013. gada 27. septembris

Pērļu Mammas bloga kalendārs septembrī pārcēlās uz jaunām mājām - Kids Gazette! :)


"Kad pirms vairākiem gadiem ielūkojos sievišķīgās Katrīnas Puriņas blogā Pērļu mamma, visvairāk mani uzrunāja tieši iedvesmas kalendārs, kas ļāva aizņemties idejas un ieviest tās savas ģimenes ikdienā. Šodien man ir tas gods prezentēt viņas aizsākto ideju Kids Gazette lasītājiem. Lai skaists rudens kopā ar Katrīnu..."

Santa Bindemane-Mihelsone / Kids-Gazette mājas lapas autore

Lūk, mans iedvesmas kalendārs Kids-Gazette mājas lapā.


ievads no kalendāra:
"Pēc  Santas lūguma, mans katra mēneša iedvesmas kalendārs, kurš mājoja manā blogā www.perlumamma.blogspot.com , pārceļās uz jaunām mājām – Santas uzbūvēto mājvietu, vecāku un bērnu padomdevējs dzīvestilā - Kids Gazette.  Iedvesmas kalendārus blogā sāku rakstīt pirmkārt, pati sev – manu nopietno studiju dēļ, laiks ko pavadu neatrodoties universitātē vai mājās ir zelta vērtē. Diemžēl laiks jau ar darbiem aizpildās mēnesi vai vairākus uz priekšu, tādēļ gan savu, gan bērnu atpūtu plānoju rūpīgi, izvēloties pasākumus un vietas, kur laiks būtu patiešām kvalitatīvi pavadīts. Tad sapratu, ka manus kalendārā ieplānotos notikumus vai iedvesmas avotus labprāt dalītu arī ar citām mūsdienās  ļoti aizņemtajām supermammām."...""

Links uz septembra iedvesmas kalendāru :
http://www.kidsgazette.lv/page/105/perlu-mammas-iedvesmas-kalendars-vecakiem-un-berniem.-septembris-2013 
Paldies sirsnīgs VISIEM "LIKE" Facebook mājas lapā, paldies par visiem "retweet" mikroblogsfērā Twitter, paldies par e-pasta vēstulēm ar ieteikumiem nākamajiem kalendāriem, paldies par komentāriem internetā un dzīvē :) Paldies, paldies, paldies, pirmās dienas pēc kalendāra publicēšanas sajūta bija kā svētkos! Tad nu centīšos iedvesmot jūs visus arī turpmāk! Uz tikšanos jau pavisam drīz! :)


Paldies fotosesijas autorei : Marikai Sviķei un asistentei Annijai Bormanei!
Jūs esiet burvīgas, dāmas!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru