SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



otrdiena, 2010. gada 26. oktobris

lūgšana.

mīļais Dievs. Tu redzi šo tragisko situāciju, par kuru mēs, Tavi bērni, vakar tikām informēti, par mazo meitenīti, kura no sava patēva un onkuļa puses tika izvarota. Lūdzu paņem savās mīļajās rokās šo bērniņu, svētī viņu un mierini. Lūdzu lai brīnumainā kārtā Tava spēka vārdā viņa tiek dziedināta. Lai sadzīst ne tikai fiziskās brūces, bet arī garīgā un psihologiskā trauma! Lai velna negantajiem darbiem turpmāk nav varas pār viņu, un lai viņai kā jaunai meitenei un sievietei dzīves gājumā šī situācija neatstāj neatgriezeniskas sekas. Lūzu Dievs, uzklausi mūsu lūgšanu par šo bērnu! Lūdzu dod ārstiem un bērnu psihoterapeitiem gudrību un zināšanas, lai palīzētu šai meitenītei atkopties! Lūdzu risini šo situāciju, lai nekas tāds pret šo bērnu nekad neatkārtojas! Svētī viņu, svētīdams svētī! Dziedini brūces, kā Tu dziedināji sava Dēla brūces! Dievs es pieļauju, ka uz šīs zemes, šis bērniņš diemžēl nav vienīgais kurš tādā veidā tiek izmantots no negantu, pretīgu cilveku puses. Lūdzu arī par tiem bērniem, lūdzu lai vainīgie tiek atklāti un sodīti ar šīs zemes sodiem, bet es zinu, ka arī Tava bargā roka viņus pārmācīs! Dievs, lūdzu lai sātanam nav vara pār šiem cilvēkiem, un lai šie noziegumi netiek darīti!
Mana sirds lūzt un dvēsele neprātīgi kliedz par netaisību, ak Dievs, kādēļ gan tas notiek?
Lūzu Dievs mierini arī manu satraukto sirdi, parādi lūzu kā es varu palīzēt šajā situācijā!
Uzrunā manus brāļus un māsas, kā arī tos, kuri Tevi nepazīst, lai kopīgās lūgšanās mēs palīdzētu mazajai meitiņai! Pasargā lūdzu mūsu bērnus, lai nekad ar viņiem nekas tāds nenotiktu!
Mīļais Dievs, lai brīnums notiek un meitenīte tiek dziedināta! Lūdzu lai šis viss pretīgais notikums pazūd no viņas atmiņas un dzīves!
Tava Dēla vardā,
āmen.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru