SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



sestdiena, 2010. gada 23. oktobris

"Mana dūla- Katrīna."- Dāvida mammas stāsts.

      "Gaidīju otro bērniņu un nolēmu uz dzemdībām iet ar dūlu.
Pirmajās dzemdībās bija vīrs, kurš šoreiz nevarēja, jo bija jāpieskata meitiņa. Viena negribēju, jo vēlējos, lai kāds ir blakus, atbalsta un palīdz izprast notiekošo, tas mazina iekšējās bailes . Par dūlām uzzināju no calis.lv foruma, sīkāk lasīju starkaligzda.lv, kur manu uzmanību piesaistīja divas dūlas, kas mācījās par vecmāti, šis fakts man bija noteicošais. Pazīšanās sākas caur meila saraksti, sarunājām tikšanos, un sapratu, ka gribētu, lai Katrīna būtu mana dūla, mani piesaistīja viņas atvērtums, vienkāršība un iepriekšējā pieredze. Bija viegli uzticēties un atvērties pašai.


Dzemdības sākās naktī, viss notika diezgan ātri, Katrīna palīdzēja pareizi elpot, kas savukārt man palīdzēja koncentrēties darbam :) Pēc tam mēs visi trīs –es, Katrīna un mans dēliņš, ļoti ilgu laiku pavadījām dzemdību zālē, viss bija brīnišķīgi, harmoniski un mierīgi...

Ieteiktu izvēlēties dūlu, tām jaunajām māmiņām :
1. kas nevēlas būt vienas šai svarīgajā dzīves notikumā un saņemt psiholoģisku atbalstu ;

2. ja ir gaidāmi kādi sarežģījumi (manā gadījumā, pēc USG datiem solīja lielu bērniņu) ;

3. ja vēlas palīdzību pirmsdzemdību, dzemdību un pēcdzemdību periodā ;

4. ja gaidāmas ir pirmās dzemdības (tās gandrīz vienmēr ir ilgākas par otrajām un trešajām u.t.t) ;

5. ja grib individuālu pieeju, nevis konveijera stilā . :)"- Dāvida mamma.

4 komentāri:

  1. cik dūlai tiek maksāts? es zinu, ka katrā gadījumā vienojas ar dūlu un ir citādākas situācijas, bet tomēr, lai zinātu, vai ir vērts ko tādu apsvērt, gribētos zināt vismaz orientējoši..simtos, tukstošos?

    AtbildētDzēst
  2. Katra dūla savus pakalpojumus sniedz pret atlīdzību, tomēr pastāv situācijas, kad dūla savu palīdzību dāvā bez maksas. Tas, cik tieši maksā katras dūlas pakalpojums ir jājauta konkrētai dūlai personīgi. Tas ir arī atkarīgs no tā vai tā ir tikai viena pēcdzemdību vizīte, dzemdības vai ilgaks sadarbības posms. Cik es zinu dūlas pakalpojums nav dārgāks kā, piemēram līgums ar vecmāti, tā kā tukstošos ne :), bet tas jājautā katrai dūlai personīgi.

    AtbildētDzēst
  3. paldies. Saprotu, ka līgums ar vecmāti nav obligāts, bet tā ir drošāk, tad var iepriekš iepazīties utml. Bet, ja ir vienošanās ar dūlu, tad var mierīgāku sirdi neslēgt līgumu ar vecmāti? Tas droši vien izklausās dīvaini, bet es te prātoju par dažādiem scenārijiem un gribas zināt :)

    AtbildētDzēst
  4. nebūt tas neizklausas dīvaini, tieši otrādi, apsveicami ka Tu visu tā apsver- tas nozīmē ka esi uz pareizā ceļa!
    daudz kas arī ir atkarīgs no vietas kur vēlies laist pasaulē mazuli.
    protams jāņem vēra arī vecmātes vai dūlas personība un profesionalitāte- domaju ka tas ir izšķirošais, tomēr tas ir cilveks kuru Tu privilige atrasties Tev blakus ka Tu esi dzemdībās- Tu esi galvena un Tev ir tiesības izvēlēties. Dūla Tev var būt blakus arī pirmajās dienās , mēnešos, ne vienmēr vecmāte var veltīt tik daudz laika. Bet ja vēlies parunāties, vari man atrakstī uz meilu, varbūt palīdzēšu Tev atrast īsto vecmāti vai dūlu.

    AtbildētDzēst