SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



pirmdiena, 2010. gada 22. novembris

"Balsis."

rakstītais manā mācību rokasgrāmatā neonatalogijā, ar ko es nespēju nepadalīties...tieši tādēļ, ka tas ir mācību gramatā un visticamāk cita veidā nenonāktu līdz Jums...

"Iedomajieties, kā es jutos, kad pēkšņi, manā siltajā, mitrajā un tumšajā istabā ielaužas gaisma, balsis un svešas rokas. Palīgā- kas ar mani notiek? Kāds mani ir satvēris un steidzīgi kaut kur iet. Tad pievienojas vēl citas balsis un rokas. Kāds berzē mani, sarunājas un gaisma ir ļoti spoža. Vai viņi nezina, ka mani ir auksti, es nekad agrāk neesmu jutusi aukstumu. Man krūtīs ir smagums, un kapēc ir tik grūti kļuvis elpot? Kas tas ir ko man bāž mutē? Viena no balsīm saka: "izdevās"...balsis izklausās priecīgas, un arī elpot ir daudz vieglak. Manas acis ir atvērtas, bet es nevaru redzēt, viss ir tik izplūdis...
Balsis...Kur ir tā maigā balss, kas agrāk ar mani sarunājās un dziedāja? Ta bija kopā ar mani, lai kurp es dotos! Un kā ar to zemo balsi, ko es tik ļoti mīlu? "Kāda viņai izstiepta galva", saka viena no balsīm: "kāds jocīgs bērniņš", pievienojas cita balss.
Jocīgs bērniņš...mani ir ausis un es varu dzirdēt VISU, ko viņi saka par mani. Ai-ai!!!! Kāds iedur man rokā kaut ko asu. Mana roka sāp, bet balss saka; "ātri savāc asinis, pirms tās sarecē."
Beidzot esmu sasilusi, liekas siltums nāk no augšas. Arī balsu apkārt vairs nav tik daudz. Bet rokas vēl joprojām pieskaras man un pārbauda. Augstākas un zemākas balsis apspriež skaitļus, šķīdumus un antibiotikas. Uz vienas pēc otras savam rokām un kājām es sajūtu spiedienu. Ko viņi dara ar mani? Kāda laipna balss saka: "Laiks tavai pirmajai vannai bērniņ."
Man patīk vanna, tā ir silta un slapja kā vieta, no kuras es nācu.Tad es sadzirdu jaunu balsi sakām: "Vai tagad māmiņa un tētis drīkst ienākt?"

Un tad es izdzirdēju.... to maigo balsi, kas piešķīra manai sirdij spārnus.
šnukstot tā saka: "Viņa ir tik maziņa, bet tik skaista." Pieskāriens izvilina maiguma asaras viņas acīs. Zema, klusa balss arī ir šeit, un tā saka" "Jā, viņa IR brīnišķīga!" un es iedomājos, ja jau balsis, kas piešķīra manai dvēselei mieru un drosmi, ir šeit, man jādara viss, lai es izdzīvotu.

(autors- D.Higinsone, jaundzimušo intensīvās terapijas nodaļas rezidente, no ASV)

1 komentārs:

  1. Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst