SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



ceturtdiena, 2011. gada 3. marts

032011kalendārs.

pirms es rakstu par martu, vēl drusku par februāri...
Februāri ,kurš nāca ar atziņu (diezgan banālu gan) -,ka viss nenotiek kā ieplanots.. Kā arī,tas nāca ar domām.... par Debesīm un Mūžību.
Taču neskatoties uz bēdām un skumjām savā jaunajā laimes mirkļu kladē es ierakstu -
"vakari mājās un laiks ar manam meitenēm,
dzemdības kurās esmu pagodināta piedalīties,
prieka sajūta, kad es esmu nokārtojusi pārbaudījumu skolā...
satikšanās ar topošajiem vecakiem...
atgādinājums par manas dūlošanas nozīmību un iepriecinājumu...
īpašais piektdienas koncerts...
prieks, ka ir cilveki, kuri atgriežas, lai novērtētu to ko es daru..."


 

Ieejot omas virtuvē katru reizi pirmā lieta ko ieraugu ir noplēšamais kalendārs. Un kādu dienu es uz kalendāra lapiņas lasu:
vistālāk aizies tas,kurš nepiekāpsies sev līdzīga priekšā,saglabās savu pašcieņu attiecības ar stiprako un nebūs valdonīgs pret neaizsargāto (sengrieķu vēsturnieks)

šos vārdus šobrīd es nesu sev līdzi,arī martā.

                                             Mans Marts.
4. piektdiena

vai atpazināt Yogi Bear?

"kādas īpašas būtnes mani ar Beatrisi ir uzaicinajušas uz kino.
meitai tā būs pirmā viesošanās lielajā kinomājā, jo līdz šim esam bijušas tikai k/t Rīga."

iespaidi par filmu-
http://www.tv3play.lv/play/242613/?autostart=true




"vakarā dodos uz Visumu. Ziedoni un Visumu.
uz Lielu Izrādi par Lielu Cilvēku spelē Liels Aktieris."

"kas esi tu? tu esi -pats.
kas ir tavs darbs? -tas ir tas pats." -I.Z.


5. sestdiena
"Sieviešu dienai veltīts tirdziņš Kalnciemielā.
šoreiz tirdziņā ne tikai daudz kas garšīgs (atceraties par mežonīgi gardajam kūkām pie mājas saldējuma) bet iepriecinajums mākslas cienītajiem- jo Vīna veikala zālē būs apskatāmi un iegādajami jauno mākslinieku darbi par pieejamām cenām."

"pēc tam tiekamies ķīpsalas hallē Baltijas gramatu svētkos- ap pl.14:00 izdevniecības Liels un Mazs stendā notiks Piretas Raudas grāmatas „Princese Skella un Leta kungs” atvēršana :

Piedalās:
tulkotāja Maima Grīnberga,
aktieri Inga Alsiņa un Gatis Gāga,
redaktore Inese Zandere,
māksliniece Ūna Laukmane un SKELETS.
Programmā:
Lasījums no jaunās grāmatas
Skeleta ģērbšana, kaulu grabēšana un igauņu ķekatu dziesmas
Konkurss „Uzmini – un pirmais uzzini KARAĻA NOSLĒPUMU”
ŠAUSMĪGU suvenīru gatavošana un autogrāfi.

vairak info par pasakumiem stendā Liels un Mazs majas lapā, kā arī http://www.tvnet.lv/izklaide/gramatas/366580-baltijas_gramatu_svetkos_2011_bus_plasa_kulturas_programma

6. svētdiena
"šī ir piedošanas svētdiena. un rīt sākas Lielā Gavēņa 1.nedeļa.
ļoti īpašs laiks ticīgiem cilvēkiem, arī mums, tādēļ ja visi būsim veseli, dosimies uz Baznīcu."

"pārdomā kas Tev traucē veidot attiecības ar Dievu un līdzcilvekiem, no kā Tu varētu atteikties Gavēņa laikā, lai šīs attiecības kļūtu dziļākas?"


"Topošajām māmiņām iesaku atrast manā blogā Mātes lūgšanas par mazuli, un katru dienu iesākt ar šīm lūgšanām."

7. pirmdiena
noklausies grupas Cosmos audiopasaku "Kur pazudusi mamma?", mani tā vienmēr aizkustina...
http://www.platforma.lv/artists/artist.php?id=329705

Kur pazudusi mamma?

Katrai dzīvai būtnei ir sava mamma. Cilvēkiem ir mamma, arī dzīvniekiem un augiem tāda ir. Reiz dzīvoja kartupelis, kas gribēja uzzināt, kur ir viņa mamma. Kartupelis dzīvoja pagrabā, kur bija vēl daudz tādu pašu apaļu bumbuļu.
Kartupelis pagriezās pa labi un prasīja: "Vai tu esi mana māte?"
Kaimiņš atbildēja: "Nē, es esmu tavs brālis."
Kartupelis pagriezās pa kreisi un jautāja:"Vai tu esi mana māte?"
Otrs kartupelis atbildēja:"Nē, es esmu tava māsa."
Un tā mūsu kartupelis palika neziņā.
Kādu dienu pagrabā ienāca saimnieks. Viņš atstāja durvis vaļā, un tumsu pāršķēla zeltaini un silti saules stari. Bija pienācis pavasaris.
Saimnieks kartupeļus sagrāba kastēs un iznesa ārā pasauļoties. Kartupelis juta, ka ar viņu notiek kaut kas dīvains - aug mati. Viņš paskatījās sev apkārt un redzēja, ka brālim ar māsu arī bija sulīgi, sārti mati. Brālis teica, ka tie ir asni. Pamazām asni kļuva tumšāki. Pēc nedēļas kartupeļu bumbuļus iestādīja zemē, kas tumša un sasilusi apņēma kartupeļu bērnus. Vasarā kartupelis juta, ka viņam blakus briest daudz bumbuļu - lielāki un mazāki. Tad viņš saprata, ka pats ir kļuvis par mammu.
Pienāca rudens. Vecais kartupelis palika tumšs un mīksts. Blakus esošos jaunuļus novāca, bet vecais kartupelis palika vagā. Tā kartupelis uzzināja, ka uz pagrabu ved tikai bērnus, bet mammas noveco uz lauka. Nu viņš saprata, kur palikusi mamma. Kartupeļu mamma ziedoja sevi, lai izaugtu jauni kartupeļi.
Arī dzīvē ir tā, ka mammas vairāk domā par bērnu nekā par sevi. "
autors-A.Grantiņš

8. otrdiena
svētki!
jaunkundzes un dāmas- ziedi Jums.



















kā arī glāze vīna bārā un stila galerijā Garage- Berga Bazārā pie Hotel Bergs. Iesaku nogaršot izcilās tapas un desertus, un kā to pagatavos redzēsi savā acu priekšā pie atvērtā tipa viruves kur saimniekos pats šefpavārs!
demokrātiskais vīna bārs Garage










bet tikmēr vakarā, Opera norisinās Latvijas Lielā mūzikas balva, kurā godinās akadēmiskās muzikas un mākslas pērstāvjus par notikumiem 2010.gadā. LMB svinīgajā ceremonijā balvu par spožiem starptautiskiem panākumiem saņems diriģents, Birmingemas simfoniskā orķestra mākslinieciskais vadītājs Andris Nelsons, bet balva par mūža ieguldījumu tiks pasniegta pianistei Jautrītei Putniņai
(es esmu Jautrītes Putniņas fane! p.s. vai ir iespēja kaut kur noskatīties Vakara Intervijas ierakstu ar viņu?).
tiesraide no pasniegšanas ceremonijas pa LTV1.



10. ceturtdiena
RSU Aulā, jeb Pārdaugavas Koncertzālē koncertciklu Pianisma virtuozi noslēdz Vestards Šimkus.
Vismaz trīs jaudīgas divu bērnu māmiņas šajā koncertā būs :)

Aulas vadītāja- (Pērļu mammas mamma) un Vestards satiekas Pārdaugavas koncertzālē.

11. piektdiena
"Ar nepacietību gaidu nodarbības mums- dūlām. Es vienmēr tur iegūstu gaismu, ko padot tālāk topošajiem un esošajiem vecākiem..."

"mammām iesaku manas draudzenes Ineses ēdienrecepšu blogu- kur tiek apkopotas ēdamlietas. iecienītas ēdamlietas."

lūk top receptes ar kurām Jūs varat iepriecināt arī savus bērnus-
http://www.maltite.lv/2010/07/cukini-salati-ar-pistacijam.html
http://www.maltite.lv/2009/12/aboli-mikla.html

12. sestdiena
"ļoti augstu vērtēju cilvēkus, kuri nežēlo sevi lai savu darbu izdarītu izcili...
tieši tālab šovakar jādodas klausīties K.Opolais solokoncertu Operas zālē.


bet ja uz koncertu netiec, satiec viņu žurnālā Frank's, kur ZIEMAS izdevumā ar viņu ir intervija- kā maza tikšanās ar solisti."

16. trešdiena
vakarā ielūgums uz mammam.lv/tetiem.lv 2.gadu jubilejas svinībām!
ballīte bērniem jaukajās D-FAB telpās! būs forši! :)

17. ceturtdiena
sākas modes un stila pasākums- Riga Fashion Mood.
šajās dienās ne tikai pieaugušo mode, bet arī bērnu apgerbu kolekcijas!
vislabākās reportāžas- Santas un Agneses blogos!

19. sestdiena
"Kanciema ielā Pavasara tirdziņš."

20. svētdiena
"sev ļoti mīļai draudzenei, diezgan jaudīgai divu bērnu māmiņai dzimšanas dienā uzdāvināju iespēju doties uz Oņeginu. Ar nepacietību gaidu aplūkot tērpus (aut. Mare & Rols) un scenogrāfiju (aut. K.Neiburga), kā arī dzirdēt solistus!"

21. pirmdiena
"kalendārā rakstīts, ka sākās pavasaris.
vai arī tas ir mums aiz loga?
un kas notiek ar pavasara taureņiem vēderā? "

22. otrdiena
mana draudzene, Elīna, šovakar atklāj apavu salonu-darbnīcu
viņa arī zināma kā apavu zīmola Zofa radītāja
man, kā, jaudīgās mammas piemērs-
par viņu vairak uzzināsi aprīlī, sadaļā, "jaudīgās mammas"

25. piektdiena
"dari ko mīli.
mīli ko dari."
-mhm...es [sirds] labu reklāmu.


"ja vēl Tu to nezini, tad lasi uzmanīgi-
sieviesu zeķu paradīzē veikalā SockBox šodien -30% atlaides! Ja gaidi bērniņu zeķubiksēs visticamāk Tev nebūs ērti, bet tur ir nopērkamas tāāāādas zeķes..... spiedzieni un neliels apjukoms no tā ka gribas visu- garentēts! :)




26. sestdiena
bārā I love You El Mars koncerts. pl 22:oo
Jā, El Mars ir tas pats puisis, kurš spēlē skaistu mūziku un liek pasmaidīt man vienmēr. Apbrīnoju viņa dzīves bezrūpību un dabisko talantu - dzīvošanā un muzicēšanā. Viņš arī tas, pie kura mēdzu (pie)spelēt vijoli.



30. trešdiena
"mamma mia!
šodien sākās mūsu pilsētas modes pasākums Riga Fashion Week.
ļoti gaidu,kad varēs aplūkot jaunās rudens/ziemas kolekcijas- pašmāju modes mākslinieku meistarību.
katru gadu tieši modes nedēļā var aplūkot pāris pērles par kurām runās vēl vismaz nākamo pus gadu..."

kura stilīga māmiņa ir noslēpusies aiz maskas?

31. ceturtdiena
Gaidību 4diena [par tēmām un lektoriem paziņošu drusku vēlāk]


                                                                               * * *

Taču neskatoties uz šiem plāniem, mēneša beigās man ir jābūt klāt, kad šajā pasaulē ierodas mazie ķipari, tad nu tādejādi visu pasaules (ne tikai savas pasaules) laiku pakļauju viņiem - jo viņi ir mani prinči un princeses, kuriem ir priekšroka :)...

Un pie visa šī vēl es ceru, ka šomēnes man izdosies uzrunat trīs brīnišķīgas, interesantas sievietes (viena no tam sadaļai jaudīga mamma)...
un ir padomā pārsteigums.... bet tad jau redzēs... viss atkarīgs arī no laika, un diemžēl ne vien no ta kas pa pulksteni skrien...

Lai iesākas pavasaris!

cieņā,
Pērļu mamma- Katrīna.

3 komentāri:

  1. Tu gan iedvesmo! Lasu tevi jau kādu laiku, tik gribēju pateikt čau un paldies par ierakstiem! R

    AtbildētDzēst
  2. čau, R! :)
    pAlDiEs par labiem vārdiem- tie vienmēr ir kā spēks turpināt iesākto. un cik forši ka ir kāds kurš dalās ar labo! super!

    AtbildētDzēst