SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



piektdiena, 2012. gada 11. maijs

Aicinu vecākus uz diskusiju par moderno tehnoloģiju lomu bērnu izglītībā!

Kā liecina Samsung Smart TV veiktais pētījums*, 83% Latvijas iedzīvotāju ir pārliecināti, ka kvalitatīva un saistoša satura trūkuma dēļ laiks, ko bērni pavada pie televizora, ir bezvērtīgs. Tajā pašā laikā 95% aptaujāto atbalstītu biežāku TV skatīšanos bērnu vidū, ja tajā pieejamais saturs būtu vairāk izglītojošs. Turklāt divas trešdaļas respondentu norāda, ka labprāt izmantotu dažādas izglītojošas aplikācijas bērniem, ja vien tās būtu pieejamas viņu televizoros.

Aicinu Jūs piedalīties diskusijā par moderno tehnoloģiju lomu bērnu izglītībā, kas notiks pirmdien, 14. maijā, plkst. 16:00 
Samsung Smart TV mājā Esplanādē.

  • Modernā televīzija – tas ir ļaunums vai labums mūsu bērniem?
  • Vai TV skatīšanās var būt lietderīgi pavadīts laiks?
  • Kādu izglītojošu TV saturu vecāki vēlētos nodrošināt bērniem?

Pie tases tējas un vieglām uzkodām šos un citus jautājumus apspriedīs sabiedriski aktīvi vecāki:
 
  • Katrīna Puriņa bloga Pērļu mamma autore, dūla un topošā ārste, divu meitu mamma
  • Santa Bindemane, blogere, portāla Kids-gazette veidotāja, divu bērnu mamma
  • Indra Sproģe, brīvmāksliniece, Joka pēc alfabēts un citu grāmatu bērniem un pieaugušajiem autore, trīs dēlu mamma
  • Marika Ģederte, uzņēmēja, dēla mamma
  • Svetlana Loeva, Grand Palace Hotel direktore, meitas mamma
  • Bogdana Kondrašina, projektu kondrashin.tv un CalendarLive vadītāja, meitas mamma

Pasākuma laikā bērniem būs iespēja piedalīties radošajās meistardarbnīcās, kā arī mieloties ar gardumiem.


* Samsung Smart TV pētījums par TV skatīšanās paradumiem Baltijā tika veikts sadarbībā ar pētījumu aģentūru Compass šī gada marta beigās, aptaujājot vairāk nekā 1500 iedzīvotājus vecumā virs 25 gadiem.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru