SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



sestdiena, 2012. gada 13. oktobris

Šonedēļ es...

Šonedēļ es piedzīvoju divus foršus pasākumus, kuros man bija iespēja runāt gan par dūlošanu, gan arī popularizēt mātes lomu Latvijā.
Pirmais pasākums, kurā mani aicināja piedalīties ar prezentāciju par dūlām, bija "Ideju Kauss 2012" II kārtas dalībnieku seminārā, kas norisinājās 9.oktobrī, Dzemdību Namā.
Šis bija seminārs jaunajiem/topošajiem uzņēmējiem, kuri konkursā "Ideju Kauss" šogad iesniedza savas biznesa idejas, lai cīnītos par 1.vietu un iegūtu 5000 Ls savas idejas realizācijai.
Mani aicināja uz šo pasākumu, lai es pirms semināra prezentācijām, II kārtas dalībniekiem, pastāstītu par dūlas darbu, līdzībā ar to, ka viņiem šajā posma, kad biznesa ideja vel nav realizēta, varētu palīdzēt mentori. Kāds par pasākumu rakstīja tviterī: "Laba doma, dūlas mammām kā mentori biznesa uzsācējiem! " :)
Šo līdzību, varbūt variet pastāstīt saviem vīriem, kad viņi nesaprot to, kas tad īsti ir tās dūlas :)


Lūk variet ielūkoties manā prezentācijā: (atzīstos, pirmo reizi biju patiešām satraukusies, jo bija auditorija, kuras priekšā es nebiju iepriekš runājusi) http://idejukauss.lv/node/4502 (6:00-30:00 min)

Savkārt piektdien, 12.10.12., kopā ar žurnāla "Mans Mazais" redaktori Tīnu, atklājām projektu/izsādi "Mātes tēls Latvijā" jeb "Making Mothers Visible in Latvia" t/c Spice 2.stāvā.

Kopā ar Tīnu.


"Izstāde ir starptautisks labdarības projekts, kura priekšplānā tiek izvirzīts māmiņas tēls, tādējādi pievēršot uzmanību mātes nozīmei sabiedrībā un uzsverot mātes veselību kā globāli svarīgu jautājumu. Atspoguļojot mātes lomu Latvijā un pasaulē, tiek akcentētas mātes tiesības.

Mātes tēls Latvijā (Making Mothers Visible) ir daļa no Starptautiskā sieviešu muzeja globālā projekta – tiešsaistes izstādes MAMA: Mātes visā pasaulē (Motherhood Around the Globe), kas mūsdienu mākslas valodā runā par māmiņu pieredzi visā pasaulē. Izstādes Mātes tēls Latvijā (Making Mothers Visible in Latvia) fotogrāfijas tiks publicētas Starptautiskā sieviešu muzeja vietnē http://mama.imow.org.

Izstāde t/c Spice notiks no 12. līdz 22. oktobrim."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru