SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



svētdiena, 2013. gada 6. janvāris

"Mana dūla - Katrīna.“ - Patrīcijas mammas foto/videostāsts jeb TV raidījuma "Māmiņu Klubs" dzemdības kopā ar dūlu.


11/12/12 agrs rīts, visas trīs -laimīgā mamma Elīna, dūla un mazā Patrīcija- kopā,  dzemdību centra palātā, izdarījušas lielu, skaistu darbu.

Man ir liels gods un gandarījums, ka es varēju piedalīties "Māmiņu klubs" projektā- dzemdības kopā ar dūlu un būt Elīnai noderīga, sniedzot savu klātbūtni un zināšanas grūtniecības laikā un dzemdībās. Elīnu pirms dzemdībām satiku bieži, jo viņa nāca pie manis uz vingrošanas nodarībām Māmiņu Klubā. Tādēļ gatavošanās dzemdībām mums bija gandrīz katru nedēļu, kurā gatavojām ne tikai savu ķermeni, bet caur sarunām un atbildēm uz jautājumim, arī prātu.


Pie Elīnas mājās, es iepazīstos ar viņas Mātes pases datiem un mēs pie tējas tases pārrunājam  dzemdību iespējamo norisi.

Elīna un pārējās manas mīļās topošās māmiņas manis vadītajā Māmiņu kluba vingrošanā.

"Ikviena topošā māmiņa gaidību laikā domā par to, kādas varētu būt dzemdības – kur tas notiks, kā viņa jutīsies, kurš būs tas cilvēks, kas piedzīvos šo brīnišķīgo notikumu.
Ne vienmēr ir tā, ka topošais tētis ir gatavs būt kopā ar māmiņu dzemdību brīdī, tāpat ne mēs visas esam gatavas dzemdēt kopā ar savu partneri, lai gan zinām, ka bērniņa piedzimšanas brīdī nevēlamies būt vienas. Tad talkā nāk dūla. Noskaties video, kurā uzzināsim, kas ir dūla un iepazīsimies ar dūlu Katrīnu Puriņu un topošo māmiņu Elīnu, kuras ir nolēmušas sadarboties, kad pasaulē nāks Elīnas bērniņš."

http://www.maminuklubs.lv/grutnieciba/videoiepazisanas-ar-maminu-elinu-fox15-kur-dzemdes-kopa-ar-dulu-katrinu-purinu-96991/


Starp dūlu un māmiņu sākumā ir satikšanās. 
Tā nedaudz ir redzama šajā video:





Un šādi Patrīcija ieradās Pasaulē.

Patrīcijas pirmā duša manās rokās.

"Meitenīte pasaulē ieradās Rīgas dzemdību nama jaunajā dzemdību centrā. Māmiņa par savu atbalsta personu dzemdībās izvēlējās dūlu un topošo vecmāti Katrīnu Puriņu - šī būs unikāla iespēja ielūkoties dzemdību notikumos, kur līdzās topošajai māmiņai ir dūla.
Tāpat raidījumā uzzināsim kā paiet bērniņa pirmās dienas šajā pasaulē.
Raidījuma vadītāja Kristīne Virsnīte piedaloties dzemdību filmēšanā, dalās savās sajūtās: “Kad redzu šo procesu, katru reizi no jauna kļūstu par mammu! Tas ir brīnišķīgi un kosmiski - redzēt bērniņa piedzimšanu! Vēlamies parādīt visiem topošajiem vecākiem, cik svēts un skaists var būt šis mirklis. Ja ir zināšanas un iekšējs noskaņojums, no dzemdībām nevajadzētu baidīties nevienam vecākam!”




Patrīcijas pirmais miegs blakus mammai.

Šajā rakstā jūs variet izlasīt pirmās emocijas no māmiņas, dienā pēc lielā radību notikuma:


Patrīcijas māmiņa Elīna: "Vēl joprojām atrodos tādā nedaudz eiforijas stadijā, tāpēc pirmais ko gribēju teikt ir SUPER! MĒS TO IZDARĪJĀM!
Nesen kā jau tētis ar nu jau vecāko meitu bija paciemojies un aizbrauca mājiņās. Prieks Renātes acīs bija, tai skaitā apmulsums, bet viss pozitīvi. Ilgi lūdzās paturēt jauno masiņu rokās. Tad nu kopā ar tēta palīdzību viņa uz sekundēm dabūja šo prieku. Gaidu nākošos ciemiņus :)
Šodien kā jau zinām biju tā teikt TV zvaigzne kopā ar Patrīciju un Dūlu Katrīnu. Bet še tev trāpījos vēl LTV intervijā kur tēma par rītdienas 12.12.12  datumu. Atzīšos cerēt jau cerēju uz šo skaitli, bet es meitiņu tik ilgi gaidīju ka maģiskais ir šodienas skaitlis 11.12.12 un vispār katra jauna diena tāda ir. Rakstu un nevaru beigt smaidīt.
Tā neliela pauzīte mazai laiks ēst! un par ēšanu, man liels prieks, jo ēd kārtīgi!
Tā ko vēl varu minēt, patiesība ļoti daudz, bet visu uzreiz jau neurakstīsi! Domas nāk pašas!
Un liels liels PALDIES par jaukajiem vārdiem! Lasīju vai asara nenobira. Un jā par online dzemdībām, būtu diezgan  amizanti rakstīt, kad  sāpes pārņēmušas... Un vēlreiz pierādījās , ka esmu aša dzemdētāja!( tur gan jasaka paldies jau arī raskrēslinu tējai, kas mani pekši nostādīja tādā situācija VISS NOTIEK!)
redz vēl gribēju piemetināt: 
ES PAR MĀTES PIENU, ES PAR DABISKĀM DZEMDĪBĀM UN ES PAR DŪLĀM!"




Patrīcija kopā ar mammu Elīnu un lielo māsu Renāti.
Vēlreiz PALDIES Elīnai par kopābūšanu un to, ka man bija tas gods Elīnu un Patrīciju dūlot, paldies "Māmiņu klubam" par korekto sadarību, paldies visiem skatītājiem un līdzjutējiem par labajiem vārdiem, paldies pārējām dūlām, kas turēja par mums īkšķus- lai mums viss izdotos skaisti, kā arī paldies manai ģimenei, kura vienmēr mani atbalsta un iedrošina dūlot!

1 komentārs: