SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



piektdiena, 2014. gada 21. novembris

Gaidot jaunu sākumu.

Sveiki mani mīļie bloga lasītāji.

Man ir jāatvainojās, ka esmu kļuvusi slinka bloga rakstītāja, jo esmu pievērsusies savai FB lapai, kur pulcēju māmiņas, kurām esmu bijusi dūla un grūtnieces, kuras nākušas un nāk pie manis vingrot, kā arī darbs klātienē ar ģimenēm, kuras gaida mazulīšus, man aizņem lielāko daļu laika. Šobrīd arī studēju- trīs dažādās profesijās. Jā, esmu emulators :) Plus vēl pie visa, aktīvi palīdzu savai lielajai meitai ar mācībām 1.klasē! 
Taču, šī ieraksta svarīgākā daļa bija pasacīt Jums, ka es ļoti ceru 2015.gada pavasari sākt ar jaunu mājas lapu, kura būs ietvars pavisam jaunam un svaigam projektam, kurā dalību varēs ņemt VISAS pasaules māmiņas! :) 

Domājot par robežu paplašināšanu un sūtot siltus virtuālus sveicienus gada noslēgumā,

Pērļu mamma,
Katrīna

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru