SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



ceturtdiena, 2010. gada 4. novembris

"Mans Mazais" novembra žurnāls- PILNS AR PĒRLĒM!

šoreiz Manu Mazo no pastkastītes izņēmu ar satraukuma pilnu sirdi...satraukums drusku ir mazinājies, taču paliek jautājums vai manu domu māmiņas uztvers tā kā biju domājusi es?ceru, ka jā.
drusku skumdina tas ka raksts NAV izrediģēts no žurnālistes pārprastajām domām, tādēļ vismaz šeit-savā blogā, pārlabošu teikumu par to, ka dūla nekādā gadījumā nelūdz dekterim dzemdību zālē nenākt. Mans stāsts vairāk bija par to, ka nereti personālam šīs dzemdības ir "vienas no", un attieksme mēdz būt sasteigta nepadomājot, ka sievietei pirmā stunda ar bēbīti ir TIK īpaša. Piemēram kā bija man pirmajās dzemdībās, kad pirmajā pusstundā, kad ar mīļoto vīrieti un bērniņu baudījām pirmo satikšanos dežurējošajai sanitārei OBLIGĀTI vajadzēja grabināt bļodas un šālītes tik skaļi, ka man tas bija traucējoši:) tā ka teksts par dakteriem netika izrediģēts, par ko atvainojos redakcijas vietā.



Mans Mazais Nr.11/2010




vēlos pateikt PALDIES par jau saņemtajiem iedrošinošajiem vārdiem no mammām un draugiem, ka raksts ir jauks un ļoti katrīnīgs! Paldies Jums, mīļie, tie vārdi stiprina un dod gandarījumu ka esmu uz pareizā ceļa!
Paldies arī par komplimentiem par blogu- lai gan blogs vēl ir "autiņos", idejas kā darbību paplašināt&papildināt ir daudz un ceru ka tuvākajā laikā tiks realizētas!
Ļoti liels prieks šajā Manā Mazajā redzēt arī mammas-blogotājas Santu Bindemani (kids-gazette saimnieci) un Laini (mammas roku saimnieci), ļoti gribētu aicināt visas mammas-blogotājas 'čupoties', lai varam viena otru iedrošināt!

ā, un vēl par žurnālu- no vienas puses žēl par iepriekšējās galv.redaktores Ilzes aiziešanu no amata, bet no otras puses- prieks par jaunās redaktores Tīnas atnākšanu- ceru ka pārmaiņas Manā Mazajā būs vecākiem patīkamas, nezaudējot savu profesionālo skatījumu uz rakstīto. Jo vismaz līdz šim, Mans Mazais, pēc manām domām, bija diezgan liela autoritāte, pretēji interneta medijiem mazuļu gaidīšanas un audzināšanas jomā.

1 komentārs:

  1. es kad atvēru šo numuru un pāršķirstīju, sajutos tik īpaša - tieši dēļ manām mīļajām blogotājām, ka bija tik silta sajūta - it kā varētu lepoties par māsu, piem. :)

    AtbildētDzēst