SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



svētdiena, 2011. gada 18. decembris

Aicinu ziedot autiņbiksītes zīdaiņu centram!

Kad man pašai vēl nebija bērni, es aktīvi piedalījos kustībā, kas regulāri apciemoja bērnus, dažādos bērnu namos Rīgā. Visvairāk mana sirds piederēja zīdaiņu nama "Teika" bērniem.
Vēlos dalīties ar pieredzētu notikumu tajā laikā, kad apmeklēju šo bērnu namu. Gribēju kādam puisītim, ar īpašām vajadzībām, apmainīt pamperu, taču ieraugot, ka es lieku jaunu autiņu, mani auklīte sarāja, ar tekstu "Šiem bērniem valsts piešķir vienu, divus pamperus dienā, mēs nedrīkstam būt TIK izšķērdīgi".
Atverot autiņbiksītes es ieraudzīju, ka puisītis ir galīgi nočurājies, tajās ir vēl ielikts auduma autiņš, viss slapjš, vēss... dupsīša āda tik sārta, ka bez medicīniskām zināšanām var pateikt, ka tur ir nopietnas ādas problēmas...
Toreiz man tā arī neļāva viņam uzvilkt jaunu pamperi.
Neskatoties uz to, ka mazuļiem netiek apmierinātas viņu emocionālās vajadzības, diemžēl, arī primitīvākās, pašas nepieciešamākās vajadzības - kā piemēram sauss dupsis un tīras drēbītes šiem zīdainīšiem ir retums.
Neliekuļojot varu teikt, ka tad, kad, es finansiāli varēju palīdzēt šiem bērniem, es to darīju.
Šobrīd manī vajag atrast bezcerībā pazaudētos resursus, lai varētu atsākt iet pie šiem pamestajiem, neaprūpētajiem zīdainīšiem, aprūpes centros "Teika", "Rīga", kā arī Baldonē, pie zīdaiņiem, bērniem un jauniešiem ar īpašām vajadzībām. Taču, lai noziedotu autiņbiksītes vai arī naudiņu autiņbiksīšu iegādei, nevajag tik daudz garīga spēka, pietiek vien ar mazumiņu, kuru saliekot vienotā kopumā, var izdoties palīdzēt. Tādēļ es esmu patiesi aizkustināta, ka mani uzrunāja Zane no http://palidzesim.info/ , par šo akciju. Ļoti ceru, ka ar šī ieraksta palīdzību man izdosies uzrunāt mana bloga lasītājus - mammas un tētus, palīdzēt šiem mazuļiem.

Dalos ar info par bērnu centru, kuram kopīgi varam palīdzēt:
Kapseļu ielā 18 atrodas Valsts sociālā aprūpes centra Zīdaiņu nodaļa – tur nonāk pavisam mazi bērniņi bārenīši (piedevām parasti dzīvu vecāku bāreņi no nelabvēlīgām ģimenēm) vai arī smagi slimi bērni, kam nepieciešama īpaša aprūpe. Pamata vajadzīgās lietas centram ir, tomēr, kā jau varat iedomāties, autiņi tērējas uz urrā. Īpaši vajadzīgi tie ir bērniem, kas ir ar nopietniem kustību traucējumiem (5., 6.izmērs). Ir arī citas lietas, kas padarītu bērnu ikdienu patīkamāku, piemēram, CD atskaņotājs, kurā paklausīties Ziemassvētku dziesmas.
Centrā ir ap 110 bērniem, 10 no tiem ir zīdainīši līdz pusgadam, savukārt vairāk nekā 15 bērni ir ar ļoti nopietniem kustību traucējumiem, kas dzīvi pavada tikai guļot. Tur uzturas pavisam mazi bērniņi – līdz divu gadu vecumam, ir daži arī līdz 4 gadu vecumam. Trešā daļa invalīdu ir tādi bērniņi, kam ir vecāki un tie nāk ciemos, tomēr slimība ir tik smaga, ka mājās bērniņam aprūpe nebūtu iespējama.

Ziedojumu autiņbiksītēm var pārskaitīt:
ZANE BOJĀRE
LV63HABA0551009126971
Swedbank AS
Norāde: Ziedojums bērnu centram


Vajadzīgās mantas:

  • autiņbiksītes (derēs visas, bet visvairāk vajadzīgi ir lielie izmēri – 5. un 6., zīmolam nav nozīmes)
  • drēbītes centrā nav vajadzīgas, bet ļoti noder bērnu apavi (vecums līdz 2 gadi, daži līdz 4)
  • no bērnu mantiņām: noteikti ne mīkstās rotaļlietas, bet noderētu kādas attīstošās vai muzikālās rotaļlietas
  • karotītes (plastmasas vai silikona, kas paredzētas bērniņiem pēc pusgada) – kopā vajadzīgas 10 gab
  • rati
  • auto sēdeklīši
  • CD atskaņotājs (izskatās, ka šo misiju būsim izpildījuši! atrasti 4gab CD atskaņotāju)
  • bērnu svari (līdz 18 kg svēršanai)
  • virtuves skapītis
  • drēbju skapis
  • piena maisījumi (humana maisījumi infantrini – šie maisījumi pašlaik tiek lietoti un bērni pie tiem jau ir pieraduši)
  • … (noteikti ir vēl kādas mantas, kas jums ir liekas, bet centram varētu derēt)
Mantas var pašrocīgi ievest Kapseļu ielā 18 (var zvanīt dakterei Dagnijai Ozoliņai 26064550) vai sazināties ar Zani (29706733)


Padarītajiem labajiem un svētigajiem darbiem var sekot līdzi šajā mājas lapā : http://palidzesim.info/

KOPĀ MĒS ESAM SPĒKS!

1 komentārs:

  1. Akcija ir veiksmīgi noslēgusies un ar tās rezultātiem var iepazīties gan rakstā, gan arī noskatīties video :)
    http://palidzesim.info/paldies-no-kapselu-ielas-centra-video/

    AtbildētDzēst