SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



sestdiena, 2011. gada 17. decembris

Lūgums atsaukties topošās māmiņas dalībai zinātniskā pētijumā.

Aicinu atsaukties māmiņas trešajā grūtniecības trimestrī.
Lūdzu piedalieties šajā pētijumā, arī es piedalījos Diānas maģistra darba pētijumā un tas man neprasīja daudz laika un pūles. Diāna piedāvā arī mazu pateicību, bet par to sīkāk, aizrakstot viņai uz meilu. Māmiņas trešajā trimestrī lūdzu atsaukties līdz 2012.gada februārim!!!
Dalos ar aicinājuma vēstuli vecākiem no Diānas:

"Sveicināti, topošie vecāki!

Es esmu Diāna Zande, psiholoģe, topošo vecāku skolu lektore, piecu bērnu mamma. Šobrīd esmu Latvijas Universitātes psiholoģijas doktorante un strādāju pie sava doktora darba pētījuma. Ļoti lūdzu Jūsu atbalstu un palīdzību tā veikšanā, piedaloties aptaujā par vecāku izjūtām, gaidot mazuli un vēlāk - pēc viņa dzimšanas. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā ABI partneri jūtas, kļūstot par vecākiem.

Grūtniecības periods un laiks pēc dzemdībām un tā norises galvenokārt, tiek attiecinātas uz sievieti. Bet Jūs jau droši vien esat ievērojuši, ka „stāvoklī esat Jūs abi” – kaut kādā veidā ir ietekmētas un mainās Jūsu abu dzīves, emocionālās un fiziskās izjūtas. Diemžēl tikai neliela daļa vīriešu uzskata, ka apkārtējie sievas grūtniecības laikā interesējas un IEDZIĻINĀS arī topošā tēva izjūtās. Ir būtiski veicināt speciālistu, vecāku un visas sabiedrības pievēršanos ne tikai topošajai māmiņai, bet visai ģimenei kopumā - laikā, kad topat par vecākiem. Lai to sasniegtu, šobrīd ļoti nepieciešams Jūsu – topošie vecāki, atbalsts un nesavtīga palīdzība.

Lai es varētu veikt pētījumu, nepieciešams ļoti liels skaits ģimeņu, kuras piedalās aptaujā. Jums var būt sajūta, ka „iztiks bez mūsu atbildēm, šobrīd nav laika, uz mani tas neattiecas, gan jau kāds cits atbildēs, utt.”, bet tā nav! KATRAS ģimenes atbildes ir ārkārtīgi būtiskas, tādēļ vēlreiz lūdzu Jūsu atsaucību!

Aptauja notiks internetā trijos etapos: pirmais – grūtniecības trešajā trimestrī, otrais – 3 mēnešus, bet trešais etaps – 6 mēnešus pēc dzemdībām. Aptaujas ir konfidenciālas, individuālie dati netiks izpausti, tie tiks analizēti tikai apkopotā veidā. Jūsu e-pasti netiks izmantoti nekādā citā veidā, kā tikai šī pētījuma anketu nosūtīšanai. Katra aptauja ietver vidēji 50 – 70 jautājumu, un atbildēt var 10 – 15 minūšu laikā (piedalīšanās visos trijos aptaujas etapos no katra dalībnieka prasa aptuveni 40 minūtes laika). Ja Jūsu ģimene (ABI partneri) piekrītat piedalīties visos pētījuma etapos, un šobrīd rit grūtniecības 3. trimestris, lūdzu, rakstiet man dizande@inbox.lv, lai es Jums varētu nosūtīt 1. aptauju komplektu un pastāstīt par tālākajiem mūsu sadarbības soļiem, kā arī par atlīdzību, ko varu Jums piedāvāt.

Cerot uz veiksmīgu sadarbību,

Ar cieņu,

Diāna Zande, mg.psych., LU psiholoģijas doktorante "

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru