SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



pirmdiena, 2012. gada 24. septembris

Aicinu topošās māmiņas uz vingrošanu Māmiņu Klubā!

Man ir liels prieks paziņot, ka no 1.oktobra es Jūs, topošās māmiņas (jau no 13.grūtniecības nedēļas), gaidu "Māmiņu Kluba" telpās uz vingrošanu!



Pirms vairākiem gadiem vadīju vingrošanu "Mazuļu Akadēmijā" t/c Mols telpās, un māmiņām ļoti patika, diemžēl laika trūkuma dēļ nācās šo nodarbi uz laiku atlikt, bet tagad sakarā ar veiksmīgo sadarbību ar Māmiņu Klubu, es to atsākšu darīt! 


Nodarbībās ne tikai vingrosim, bet arī iemācīsimies pareizi elpot, atslābināties un tiks stāstīts par dzemdību pozām, kā arī es dalīšos savās zināšanās par grūtniecības laiku, dzemdībām un pēcdzemdību periodu. Tā noteikti nebūs fitnesa nodarbība, bet ķermeņa un prāta sagatavošana dzemdībām ar pareizas elpošanas un pozu apgūšanu.

Kopā ar māmiņām mācīsimies atslābināt un sasprindzināt muskuļus ne tikai fiziski, bet arī domās – tas noderēs dzemdībās.

Vingrošana topošajām māmiņām pozitīvi ietekmē pašsajūtu un samazina muguras sāpes, varikozas vēnas, krampjus, aizcietējumus, kāju tūsku un sliktu dūšu.

Esmu aktīvi praktizējoša dūla, studēju Rīgas Stradiņa universitātē ārsta specialitātē, kā arī šogad beigšu vecmātes specialitāti Rīgas 1.medicīnas koledžā, studejusi esmu arī Rīgas Stradiņa universitātes Rehabilitācijas fakultātē, ieguvusi RSU izdotu sertifikātu par mācību programmas "Fiziskās aktivitātes sievietēm grūtniecības laikā un pēcdzemdību periodā" apgūšanu, kā arī vadījusi grūtnieču vingrošanu "Mazuļu Akadēmijā", trīs gadus ilga pieredze kā dūlai Rīgas Dzemdību namā, P.Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas Dzemdību nodaļā un plānotās mājdzemdībās, vadu nodarbības topošajiem vecākiem, esmu divu meitu mamma.

Kad notiek?
Pirmdienās no plkst. 11.00 līdz 12.00
Kur notiek?
Māmiņu kluba mājīgajās telpās Vīlandes ielā 1-3, 2. stāvā, ieeja no Elizabetes ielas
Cik maksā?
Ls 8 par nodarbību, Ls 26 mēnesī (par 4 nodarbībām)
Kas vēl būtu jāzina?
Vingrošanas var uzsākt no 13. grūtniecības nedēļas, un turpināt līdz pat mazuļa dzimšanai.



Vingrošanai nepieciešams ērts apģērbs – krekliņš, bikses, zeķītes. 
Grūtnieču jostas pirms nodarbības novilkt.

Pirms vingrošanas ieteicams konsultēties ar savu ginekologu vai vecmāti, vai ir atļauts vingrot.


un pa telefonu 67350750

AICINU TOPOŠĀS MĀMIŅAS UZ BEZMAKSAS IEPAZĪŠANĀS NODARBĪBU 1.OKTOBRĪ PL.11:00 !!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru