SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



svētdiena, 2012. gada 30. septembris

Pārdomas.

Image



Jau nosolījos vairs par šo tēmu nerakstīt, kad sapratu, ka tomēr daudzi mani draugi un paziņas, sociālajos tīklos, šķiet mani ir pārpratuši. It kā jau varētu dzīvot tālāk un samierināties, piemēram ar to, ka TVnet's pārkāpa robežu, publicējot viedokli, kas bija pretrunā ar manis sacīto... vai arī, ka ir kādi paziņas, kuriem es noteikti vairs neasociējos ar "savējo".
Lai vai kā. Domāju, ka daudzi vecāki un aktīvi sociālo tīklu lietotāji šonedēļ bija aculiecinieki, kā bērnu grāmata kļuva par daudzu destruktīvu diskusiju iemeslu.

Trešdien es izlasīju diena.lv rakstu, kurā tika minēts, ka kristiešu organizācijas, ar asociāciju "Ģimene" priekšgalā, ir uzrakstījušas atklātu vēstuli, kurā pieprasa Labklājības ministres demisiju, jo ir izdota grāmata, kas kaitējot bērniem, demogrāfijai un vispār valstij kopumā, jo rakstot par dzimumu lomu sajaukšanu. Pret pieminēto asociāciju es izturos piesardzīgi, jo šīs asoc. pārstāvji demogrāfijas apakškomisijas darba grupas sēdēs rosina man nepieņemamus likumdošanas maiņas ierosinājumus, kas skar jautājumu par abortu aizliegumu (īsumā paskaidrošu savu nostāju: es neatbalstu abortu, kā grūtniecības pārtraukšanas formu, un kā ārsts to neveikšu, bet uzskatu, ka to aizliegt nedrīkst, jo palielināsies nelegālo abortu veikšana un līdz ar to māšu mirstība, bet par šo vairāk, jau es diskutēju Satori portāla rīkotā diskusijā). Piekrītu L.Curikai, kas portālam Diena atzina, ka šīs organizācijas "patiesībā ir agresīvas un nepārstāv ne Latvijas vērtības, ne Eiropas vērtības un diskreditē ne vien NVO sektoru, bet arī kristiešus."

Pirmais ko es izdarīju - vairākas reizes pārlasīju "šausmīgo" grāmatu. Izlasot to, vienīgais, kas mani mulsināja, ir bērnu vārdu maiņas un neskanīga rakstīšanas valoda. Vakarā šo grāmatu izlasīju arī meitām, viņām tā bija kārtējā grāmata par puišu un meiteņu dzīvi, vien pēc izlasīšanas pārrunājām, ka dažreiz ir diezgan forši paspēlēties ar mašīnām un robotiem, kā arī pilnīgi mierīgi viņas savas lelles varētu iedot bērnu dārza vīriešu dzimuma biedriem :) protams, to, par ko baidās kristiešu organizācijas manas meitas nemaz neuztvēra, par to arī nerunājām, jo viņas taču nemaz nezina kas ir homoseksuālisms, dzimumu maiņa u.t.t. Man nudien nešķiet, ka izlasot šo grāmatu kāds berns vēlēsies mainīt dzimumu vai kļūt homoseksuāls. Tas, kā mēs uztveram šo grāmatu ir atkarīgs no katra samaitātības pakāpes.

Arī es twiterī un facebook'ā aktīvi centos aizstāvēt Labklājības ministri. Jo man šķita, ka prasīt ministres demisiju par šādu drusku neveiksmīgu grāmatu ir muļķīgi. Ir taču darāmas daudz nopietnākas lietas, lai cīnītos ar to, kā citādāk tiek apdraudēti mūsu bērni, piemēram- pedofīlija, pārāk pieejamā seksa/vardarbības ainu propogandēšana pa TV un citiem medijiem.
Man par pārsteigumu, tas, ka es aizstāvēju ministri, ļoti nepatika maniem sociālā tīkla FB draugiem, kurus es dēvētu par radikāliem kristiešiem. Manu viedokli tie uztvēra personīgi, pārmetot man, ka es esmu naiva un šī grāmata ir ļaunums, kas pie mums nāk rafinētākā veidā. Es patiešām nesaprotu vēl joprojām, par ko šie cilvēki runā...
To, ka šī grāmata NAV pārpratums un ir pilnīgi nevainīga, es protams, NESAKU. BET. Vēlreiz uzsveru, šī grāmata nav par iemeslu tam, ka no darba būtu jāaiziet vienai sakarīgai ministrei.
Domāju, ka ministres vienīgā kļūda bija tā, ka šāda veida diskusija nebija noorganizēta pirms grāmatas un metodisko materiālu izdošanas.

Biju nepatīkami pārsteigta tovakar skatoties ziņas, ka kāds radikāls kristietis, LM preses konferencē, kliedza virsu kādam LM pārstāvim, ka tas ir homoseksuālis un vēl atļāvās tikpat netoleranti izturēties pret pašu ministri. Arī pie sava FB ieraksta par atbalsta izteikšanu ministrei es biju pārsteigta cik daudz agresijas un neiecietības nāk no kristiešiem. Tas man lika domāt un vilties, ka dažiem kristiešiem Dievs laikam ir neiecietīgs, agresīvs, dusmīgs un pikts. Mans Dievs (es esmu pareizticīgā) nudien tāds nav - mans Dievs ir Mīlestības Dievs. Mans Dievs māca man iecietību, pazemību, mīlestību, prasmi ieklausīties, diskutēt bez apvainojumiem, un cienīt otru, pat ja viedokļi ar otru nesaskan. 
Kad atceros savu kādreizējo rokassprādzi uz kuras bija četri burti WWJD ( kas man dažādās situācijās atgādināja iedomāties: "what would Jesus do?- ko gan Jēzus darītu?"), nodomāju, vai tiešām šādā situācijā Jēzus cīnītos, pieprasītu, nosodītu... Domāju, ka nē. 
Vēl ko vēlos piebilst, ka šī nav pirmā reize, kad esmu vīlusies daudzos savos paziņās - radikālos kristiešos. Diemžēl ļoti personīgi esmu saskārusies ar ļoti aizvainojošiem un sāpīgiem komentāriem par manu dzīvi un bērniem, kas man likuši domāt, ka ticībai Dievam ar šiem cilvēkiem nav nekāda sakara. 
Man ir daudz draugu nekristiešu, kuri, par laimi, spēj būt tolerantāki, mīļāki, iecietīgāki par tiem, kuri diemžēl mani ir spējuši ļoti sāpināt.

Lūk, mans viedoklis, kas ir izskanējis publiski, BET ES ESMU SARŪGTINĀTA, KA RAKSTA VIRSRAKSTS UN KOLĀŽA IR PILNĪGI PRETRUNĀ AR MANU UN Māmiņu Kluba VIEDOKLI. Mēs lūdzām sadaļas redaktoru to izmainīt vai izņemt rakstu, taču dēļ vēlmes mūsu viedokli izmantot skandalozam rakstam, TVnet redaktors Toms nepiekāpās un raksta virsrakstu un kolāžu neizmainīja. Tātad pieminētās vietas, kam nepiekrītam, ir TVnet brīva interpretācija:

http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/437611-ticigie_nav_kompetenti_vertet_dzimumlidztiesibas_gramatas

citēju svarīgāko:


"Dūla un bloga «Pērļu mamma» autore Katrīna Puriņa, kura ir māmiņa divām meitām, neslēpj, ka ir kristiete, tomēr pauž neizpratni par kristīgo fundamentālistu radīto ažiotāžu. "Kāpēc šie radikālie kristieši, kas cīnās par kaut kādu nieka grāmatu, ikdienā necīnās, lai novērstu pedofiliju? Fundamentālisti, vēršoties pret labklājības ministri, parāda nevis mīlestību vai pazemību, kādu tiem vajadzētu paust, bet gan to, ka viņu Dievs ir agresīvs, norāda Puriņa. Viņa neslēpj sarūgtinājumu par šādu attieksmi. Vienīgā lieta, ko ministrijai, viņasprāt, vajadzēja noorganizēt, ir sarunas un diskusijas pirms grāmatu izplatīšanas. Abus stāstus viņa izlasījusi divreiz un atstāstījusi tajā rakstīto arī savām atvasēm, kuras par lietām, par kurām šokā patlaban ir minētās NVO, pat nav aizdomājušās. Tas, kā tiek uztverts saturs, vairāk atkarīgs no samaitātības pakāpes – viņa ir vienisprātis ar «Māmiņu kluba» vadītāju."




Lūk vēl daži pārdomraksti, kuri mani uzrunāja par šo tēmu, un šķita līdzīgi maniem uzskatiem:

Beigās, tikai divas vēlmes, kas cerams piepildīsies. 
Pirmā, es ceru, ka ministre paliks savā amatā. 
Otrā, es ceru, ka šī situācija ar izveidojušos destruktīvo diskusiju, mainīs līdzcilvēkus - visiem (arī sev) novēlu kļūt mīlošakiem, pazemīgākiem, iecietīgākiem, cieņpilnākiem, kā arī katram novēlu prast vairāk ieklausīties otrā, nekā pašam runāt. 

1 komentārs:

  1. Paldies! Un par kristiešiem savā paziņu lokā dažkārt arī ir nācies vilties.

    AtbildētDzēst