SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



sestdiena, 2012. gada 6. oktobris

Fotoreportāža no grūtnieču vingrošanas "Māmiņu klubā"!

Aicinu topošās māmiņas piebiedroties pirmdienās, pl.10:00 - 11:00 un pl.11:15 - 12:15 uz grūtnieču vingrošanu "Māmiņu kluba" Vecāku skolas telpās 
Vīlandes ielā 1-3, 2. stāvā (ieeja no Elizabetes ielas)!

Tā ir iespēja satikt sev līdzīgās, iepazīties un sajust, ka neesi viena, jo arī citām ir domas, sajūtas un pat bažas līdzīgas tavējām..
Ar prieku paziņoju, ka drīzumā vēl vienās telpās, centrā, būs pieejama grūtnieču vingrošana, pa vakariem (drīzumā būs info blogā, bet ja vēlies pieteikties, zvani uz tel.nr. 2919 1011).







Skanot mierīgai, pat relaksējošai mūzikai, ikviena topošā māmiņa varēs izbaudīt,ko īsti nozīmē veltīt laiku sev! Tas ir kā lidojums, paceļoties virs zemes, lidojums dvēselei, tajā pašā laikā izkustinot ikvienu ķermeņa daļiņu, kauliņu, muskulīti.




Tā noteikti nebūs fitnesa nodarbība, bet ķermeņa un prāta sagatavošana dzemdībām ar pareizas elpošanas un pozu apgūšanu.

Nodarbībās ne tikai vingrosim, bet arī iemācīsimies pareizi elpot, atslābināties un tiks stāstīts par dzemdību pozām, kā arī Katrīna dalīsies savās zināšanās par grūtniecības laiku, dzemdībām un pēcdzemdību periodu.

Lai arī puncis, iespējams, ir visai liels - šī būs iespēja izkustēties, ievilkt elpu, atpūsties no ikdienas ritma.

PIETEIKŠANĀS : 

vai pa tel. 6735 0750

UZ TIKŠANOS VINGROŠANĀ!

2 komentāri:

  1. Sveiki! Vai netiek apsvērta iespēja vienu no nodarbībām organizēt drusku vēlāk, piemēram, laika posmā no 13.00-15.00? Domāju, neesmu vienīgā sieviete gaidībās, kas vienlaikus turpina aktīvi strādāt, un attiecīgi nevar atnākt uz nodarbību no rīta. Bet pusdienlaiks man kā centrā strādājošai būtu vienkārši lieliska iespēja.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. sveika, pusdienlaikā nodarbības MK nav paredzētas, no novembra baznīcas ielā centrā RECURE bus top.māmiņu vingrošana pl.18 vai 19 otrdienās. ja interesē, varu ierakstīt wishlistā uz šo laiku.

      Dzēst