SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



otrdiena, 2014. gada 18. marts

Lekcija vecākiem, kuru iesaka mani draugi. Denija ir ļoti jaudīga lektore, kura iemāca un atgādina mums svarīgas lietas, kuras var noderēt bērnu audzināšanā.


 sadarbības projekts

21. martā RSU Medicīnas izglītības tehnoloģiju centrā (Anniņmuižas bulvāris 26a, Rīga) plkst. 16:00 notiks ASV lektores Denijas Džonsones* seminārs.

 
“Veiksmīgas nākamās paaudzes audzināšana” (ar tulkojumu latviešu valodā). Šis seminārs paredzēts ikvienam, kura darbs ikdienā saistīts ar jebkura vecuma bērniem un pusaudžiem, vecākiem, topošajiem vecākiem.
Seminārs ir par to, kā 

·         palīdzēt bērniem atklāt viņu stiprās puses, kas viņi ir un kas jādara, lai spētu piepildīt savus sapņus;
·         palīdzēt bērniem pieņemt savu ķermeni un justies tajā komfortabli;
·         palīdzēt bērniem izveidot veiksmīgu nākotni;
·         parādīt bērniem, kā saskatīt citos cilvēkos labāko, lai varētu kļūt par veiksmīgiem vadītājiem nākotnē;
·         ieaudzināt morāles normas, kas palīdzēs viņiem rakstura attīstīšanā;
·         nodrošināt, ka bērni var gūt panākumus un labi uzvesties jebkurā situācijā un vidē.

*Denija Džonsone (Dani Johnson) uzauga nabadzīgā ģimenē, septiņpadsmit gadu vecumā viņai piedzima bērniņš, divdesmit viena gada vecumā kļuva par bezpajumtnieci, taču jau divdesmit trīs gadu vecumā nopelnīja savu pirmo miljonu. Šobrīd Denija ir laimīgi precējusies, viņa ir piecu bērnu māte, kā arī vairāku miljonu vērtu uzņēmumu īpašniece. Lai palīdzētu tūkstošiem cilvēku visā pasaulē sasniegt ievērības cienīgus rezultātus, jaunā miljonāre veido seminārus par veiksmīga biznesa uzsākšanu, naudas pārvaldīšanu un savstarpējām attiecībām.
Viņa ir vairāku bestselleru autore, starptautiski atzīta lektore, TV un radio raidījumu vadītāja. Viņu ir intervējuši pasaulē lielāko laikrakstu (The View, Forbes, Wall Street Journal u.c.) žurnālisti. Denija ir uzstājusies lielākajos televīzijas raidījumos ASV (The Oprah Winfrey Show, Good Morning America, Fox&Friends u.c.).

P.S. Semināru cenā iekļauta Denijas Džonsones bestsellera – “First Steps to Wealth” – elektroniskā versija, tulkota latviešu valodā.

1 komentārs: