SVEIKI. ŠOBRĪD TOP MĀJAS LAPA- WWW.PERLUMAMMA.LV un pagaidām šis blogs darbojas neaktīvā režīmā. Ja interesē man tuvās aktualitātes, aicinu sekot manam Instagram kontam @perlumamma.lv !



"kādu laiku atpakaļ uz zemes satikās divi cilveki. viņi diendienā pavadīja kopā laiku. viņi kopā priecājās un arī bēdājās. viņi veidoja skaistas atmiņas. un viņi viens otram kļuva ļoti,ļoti īpaši. jā, tā bija draudzība un saikne. sajūta, ka kopā var izdarīt daudz vairāk nekā katrs atsevišķi. sajūta, ka brīdī kad viens otru samīļo, pasaulē apstājas laiks, pavadītais klusums ir piepildīts,un dveselē ielīst silta,balta gaisma. tāda varētu būt Mīlestība . un arī Laime.
par šiem cilvēkiem es saku, ka viņi viens otram ir Pērles.


es esmu mamma divām Pērlēm un sieva brīnišķīgam vīram- manas dzīves labākajam draugam.
mans vārds ir Katrīna.
es jau vairākus gadus praktizēju kā dūla (šobrīd papildus mācos starptautiskā dūlu apmācībā), esmu sertificēta krūts zīdīšanas konsultante. esmu Latvijas Dūlu apvienības un Latvijas Mājdzemdību ģimeņu apvienības biedre. esmu iesākusi ceļu Rīgas Stradiņa universitātē, lai kādudien kļūtu par ārstu - mani padziļināti interesē ginekoloģija, dzemdniecība, osteopātija, seksoloģija un psihoterapija. vairākus gadus vadu lekcijas vecākiem un vingrošanas nodarbības grūtniecēm, īpaši vēlos atbalstīt māmiņas, kuras savus bērnus gaida vai audzina vienas pašas- bez vīrieša atbalsta. šobrīd vadu arī meditācijas nodarbības grūtniecēm un aktīvi darbojos Latvijā lielākajā ģimeņu- topošo vacāku apmācības vietā "Māmiņu klubs".
te rakstu par to, ko es mācos un ko gribu dot tālāk. liela daļa rakstu gan balstās uz manu- kā māmiņas pieredzi, tādēļ par profesionāliem jautājumiem labāk vērsties pie manis personigi uz e-pastu vai telefonu, kas ir pieejami internetā."



trešdiena, 2014. gada 19. februāris

Mammas un meitas brīvdienas.

"tikai miera un brīvības klēpī cilvēka gars attīstas savos skaistākajos ziedos - mākslās." /Garlībs Merķelis/ 

Iepriekšējā gada nogale - Ziemassvētku laiks, man bija īsts brīnumu piedzīvošanas periods. Es nudien biju ļoti daudz nostrādājusies, nomācījusies un nomocījusies savā 24/7 pienākumu listē, ka jau biju atmetusi cerību par to, ka līdz vasarai būs kāds brīdis atpūtai vai kaut nedaudz brīvu līdzekļu, lai sevi palutinātu. Un brīdī, kad nu jau biju ar tādu domu samierinājusies, es saņēmu divas dāvanas, kurām sākotnēji nemaz nespēju noticēt. Viena dāvana bija no sieviešu-dieviešu veikala Amoralle (kur man uzdāvināja tieši to, ko biju vēlējusies jau ilgu laiku), savkārt otra dāvana bija brīvdienas Annas Hotel Spa. Jūs nevariet iedomāties, bet es patiešām biju līdz raudienam laimīga. Un sapratu, ka šīs dāvanas ir tas, par ko es tik ilgi biju sapņojusi...

Tad nu janvārī, pirms savas trakulīgās sesijas medicīnas fakultātē, es izlēmu, ka ar vecāko meitu Beatrisi, dosimies divu dienu atpūtā uz Annām, izbaudīt burvīgo dāvanu. 
Izbraucām svētdienā, kad nupat sāka parādīties pirmais vieglais sniega putenis. Man ļoti patika, ka nogriežoties no Līgatnes šosejas, ceļš turpinājās bedrains un līkumots, ka nezinātājs vairākas reizes šaubītos vai tiešām šis ceļš ved uz SPA hoteli :) Atzīšos, arī es piezvanīju uz hoteli, lai pārliecinātoes, ka esmu pareizā virzienā :) Man ļoti patīk Latvijas mazie lauku ceļi un pilsētiņas, man patīk pa ceļam esošās lauku viensētas, man patīk apstāties pie pļavas, izkāpt ārā no auto, ieelpot mieru un klusumu, kāds pilsētā nekad nav sastopams. Šoreiz arī to pa ceļam baudijām mēs.

Par Annām biju dzirdējusi daudz, jo vairāki man pazīstami pāri tur bija svinējuši savas kāzas, arī es klusi biju sapņojusi, ka tā ir burvīga vieta šīm svinībām, kazi, varbūt arī manā dzīvē. 
Aizbraucot uz Annām, mums ar Beatrisi jaukais administrators, ierādīja brīnišķīgu istabiņu. Mēs bijām sajūsmā par lielo gultu un vannas istabu! Bet ja godīgi, mēs bijām ārkārtīgi laimīgas par visu pavadīto laiku Annās. Tās bija divas burvīgas dienas manā un Beatrises dzīvē. Un kad bija jābrauc pirmdienā prom, es meitai teicu, ka TIK ĻOTI NEGRIBAS BRAUKT PROM, TIK ĻOTI GRIBAS PALIKT BAUDĪT UN AIZMIRST PAR PILSĒTAS DZĪVI, VĒL UZ MIRKLI.... 




Gatavas baudīt SPA....


Šāda izskatās atpūtusies mamma :)
Tikko nobaudīta, ne tikai pelde un pirtis, bet arī SPA procedūra - masāža ar zeltu un zīda proteīnu.
(īpaši vēlos minēt to, ka šeit ir arī īpaša SPA procedūra topošajām māmiņām, rekomendēju izbaudīt)

Pēc brīnišķīgi pavadīta laika SPA zonā, pucējamies uz vakariņām.

Vakariņas bija burvīgas. Īpaši rekomendēju šokolādes saldo. Tas bija - de-beš-ķī-gi!



Atpūtas zonā - kamīns, šūpuļkrēsls, grāmatas, modes žurnāli, vieta bērnu mākslai un galda spēlēm.
Mēs izvēlējāmies vakaru pavadīt pie modes žurnāliem sapņojot par to, kas mums būtu, ja mums būtu miljons ne tikai dvēselē, bet arī makā.
Es esmu nedaudz skaistu lietu cienītāja. Tāpēc es saprotu, ne tikai to, ka Annās ir forši, bet novērtēju to, ka Annās ir dizains. Es novērtēju to, ka tur var atpūsties gaumīgi un skaisti radītā vidē, ar smalkiem un zināmiem interjera zīmoliem -  an &angel trauki, Marcel Wanders dizaina Flos lampas.

...un tur zem segas stūrī guļ mana princese uz zirņa...


Rīta pastaiga, kurā man beidzot bija laiks atgriezties pie platfilmnieka un fotogrāfēt. 


Lūk šis ir miers, kas man pietrūkst dzīvojot Rīgā.


Šis bija brīdis, kad es meitai teicu, cik ļoti negribas braukt uz pilsētu. Gribas palikt un baudīties. 











Annu viesu grāmatā es jau uzrakstīju visus savus siltos, mīļos, labos vārdus par atpūtu un laiku, kas pavadīts tur. Bet pateicības nevar būt par daudz. Tādēļ vēlreiz paldies - un laiks, kas pavadīts tur man nudien deva spēku, veiksmīgi nokārtot sesiju. Un mans vislielākais paldies Annām būs tas, ka es atgriezīšos nākamreiz, nu jau pilnas ģimenes sastāvā...

2 komentāri: